Tosi kipeitä. En voi käsittää.
Täällä käy tosi kipeitä miehiä
24
299
Vastaukset
- Anonyymi
No miksi päästät niitä kotiisi
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣👍
- Anonyymi
Mistä sinä tällaisen ajatusten aatelin keksit pulauttaa ulos palstaaefön täkyn vuoksi? ainakin todistat sen tekstin oikeaksi
- Anonyymi
Niin täälläkin!
- Anonyymi
Niin käy. Ja sairaalloisen huomionkipeitä naisia. On tämä palsta vain surullinen osoitus siitä, miten Suomi voi.
- Anonyymi
No mutta sinähän voit ujeltaa näille palstasedän esittäjille naisfiguureille ja helpottaa tätä taakkaa sisälläsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta sinähän voit ujeltaa näille palstasedän esittäjille naisfiguureille ja helpottaa tätä taakkaa sisälläsi
Quod erat demonstrandum.
- Anonyymi
Aint that true!
- Anonyymi
"Aint" > Ain't
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Aint" > Ain't
Pilkun nuzzija
- Anonyymi
Parviälyn lopputulos ei ole niin priimaa aina
- Anonyymi
Se on se p* llun puute hulluden alku.
- Anonyymi
Se tuskin ratkaisee dilemmaa
- Anonyymi
Kyllä ne naiset on sekopäisempiä ohjailee miehiä ovat kieroja pettävät ja sitten syyttävät hiekkoa miestä olkaahan miehet vahvoja niinkuin stakala on ei naiset saa jyrätä miehen yli parisuhteessa huumorikin on sairasta pari suhteessa miettikää vaikka 1800 lukua silloin ei huumoria ollut miehet oli miehiä ja naiset kunnon naisia eiköhän olisi aika palata siihen aikaan ja ottaa kullista ja pillusta kiinni kuin aikuiset monet aikuiset ovat nykyään lapsellisia pelailevat kiusaavat toisiansa huumorilla
- Anonyymi
Luulen että osa täällä noista "miehistä" jotka haukkuu ja arvostelee naisia on kyllä ihan naisia itsekin. Tai sitten joitain tosi nuoria poikia.
En ainakaan itse tunne yhtäkään aikuista miestä joka käyttäytyis niiku täällä käyttäytyy mutta tiedän kyllä naisia jotka on sellaisia.- Anonyymi
Tai tiedän mä yhden "aikuisen" miehen
joka on tuollainen ja täälläkin palstalla
hengaillut ellei jopa edelleenkin hengaile.
Yks J.... persumies. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai tiedän mä yhden "aikuisen" miehen
joka on tuollainen ja täälläkin palstalla
hengaillut ellei jopa edelleenkin hengaile.
Yks J.... persumies. ;)persumies... se selittääkin kaiken.
- Anonyymi
Liian vähän saaneet äidiltään huomiota ja nyt kostetaan kaikille naisille 😏
Säälittävää!- Anonyymi
Woman is always to blame? I would blame lack in brain cells in MEN.
- Anonyymi
Yhtälailla ikävästä sekopäisiä naisia, joihin itsekin lukeudun.
- Anonyymi
Täällä muita olekkaan.🤯
- Anonyymi
Tiedän ja jonkun verran jo tunnen yhtä joka täällä asuu ja pakko se on myöntää että tosi kipeä ja hirveä ihminen on. Juurikin puretaan naiseen kaikki mitä on ehkä itse saanut kokea ja niin tökerö ja lapsellinen ja päästää suustaan ihan mitä vaan. Täällä ei kyllä normaaleja miehiä ole. En tunne muita jotka kävisi täällä mutta ne onkin normaaleja. Ne elää ihan irl elämää eivätkä edes tiedä palstaa. Varokaa näitä miehiä, muuta en osaa sanoa!!!
- Anonyymi
Kiitos paljon.
- Anonyymi
Mä huomannut saman. Tää palsta kuhisee kaikkia miesfriikkejä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576047
- 755349
- 994365
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603408- 443010
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462045
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773