Ylelle uusi palveu: "Neiti tarkka".

Anonyymi-ap

Vain soitto, ja neiti tarkka kertoo sinulle minuutilleen sen hetkisen Suomen sosiaalidemokraattisen puolueen kannattajaprosentin,

7

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Neiti tarkka" kertoi että Persut on jo miinuksilla.

Sinun mukaan ihan verorahoilla?

• Anonyymi

Oikein toveriseni, seuratkaamme sitä vaaliyöhön. Hei jytkyn, jytkyn, jytkym, hei! Käy mukaan punikki!

• Anonyymi

Yle auttaa punikit myös seuraavan oppositiokauden ohi, joten nauttikaa nyt!

• Anonyymi

HAH, persu vois pitää päänsä kiinni seuraavasta oppositiokaudesta, kyllä se on demarit jotka on seuraavassa hallituksessa, mitäs menitte persut pettämään äänestäjänne!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HAH, persu vois pitää päänsä kiinni seuraavasta oppositiokaudesta, kyllä se on demarit jotka on seuraavassa hallituksessa, mitäs menitte persut pettämään äänestäjänne!!

Ai teidät vihervassaritko he on pettäneet? 😂 Mites palstapersuttelija kuvittelee sosialistien pääsevän hallitukseen, kun kokoomus vie seuraavatkin vaalit? Vihreät, vassarit ja demarit on poissuljettuja kokoomuksen hallituskumppaneiksi senverran olette haukkuneet kokoomustakin. Jes, suomessakin on kakspuolue järjestelmä käytännössä eli oikeisto vastaan vasemmisto ilman mitään yhteistyötä. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai teidät vihervassaritko he on pettäneet? 😂 Mites palstapersuttelija kuvittelee sosialistien pääsevän hallitukseen, kun kokoomus vie seuraavatkin vaalit? Vihreät, vassarit ja demarit on poissuljettuja kokoomuksen hallituskumppaneiksi senverran olette haukkuneet kokoomustakin. Jes, suomessakin on kakspuolue järjestelmä käytännössä eli oikeisto vastaan vasemmisto ilman mitään yhteistyötä. 👍

Taas paskanjauhantaa, ja minä EN ole vihervassari vaan demari ja sitä ennen olin persujen äänestäjä, persut ennen vaaleja lupasi ettei leikkaa pienituloisilta mutta kuinkas kävi joten lopeta se paskanjauhantasi!!
        Ja eiköhän olekin niin että te persut ja kokoomuslaiset olette ITSE haukkuneet demareita ja PALJON ja syyllistäneet demareita ties mistä!!
        Joten voit lopettaa typerän suunsoittosi!!

• Anonyymi

Perussuomalaiset eivät enää moista tarvitse kun kannatus on enää muutaman prosentin luokkaa. Ja syy on se, että persu pettää aina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5163
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      4984
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4064
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3570
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3138
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2751
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2277
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      45
      1837
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1730
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1598
    Aihe