Vain soitto, ja neiti tarkka kertoo sinulle minuutilleen sen hetkisen Suomen sosiaalidemokraattisen puolueen kannattajaprosentin,
Ylelle uusi palveu: "Neiti tarkka".
7
94
Vastaukset
- Anonyymi
"Neiti tarkka" kertoi että Persut on jo miinuksilla.
Sinun mukaan ihan verorahoilla? - Anonyymi
Oikein toveriseni, seuratkaamme sitä vaaliyöhön. Hei jytkyn, jytkyn, jytkym, hei! Käy mukaan punikki!
- Anonyymi
Yle auttaa punikit myös seuraavan oppositiokauden ohi, joten nauttikaa nyt!
- Anonyymi
HAH, persu vois pitää päänsä kiinni seuraavasta oppositiokaudesta, kyllä se on demarit jotka on seuraavassa hallituksessa, mitäs menitte persut pettämään äänestäjänne!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HAH, persu vois pitää päänsä kiinni seuraavasta oppositiokaudesta, kyllä se on demarit jotka on seuraavassa hallituksessa, mitäs menitte persut pettämään äänestäjänne!!
Ai teidät vihervassaritko he on pettäneet? 😂 Mites palstapersuttelija kuvittelee sosialistien pääsevän hallitukseen, kun kokoomus vie seuraavatkin vaalit? Vihreät, vassarit ja demarit on poissuljettuja kokoomuksen hallituskumppaneiksi senverran olette haukkuneet kokoomustakin. Jes, suomessakin on kakspuolue järjestelmä käytännössä eli oikeisto vastaan vasemmisto ilman mitään yhteistyötä. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai teidät vihervassaritko he on pettäneet? 😂 Mites palstapersuttelija kuvittelee sosialistien pääsevän hallitukseen, kun kokoomus vie seuraavatkin vaalit? Vihreät, vassarit ja demarit on poissuljettuja kokoomuksen hallituskumppaneiksi senverran olette haukkuneet kokoomustakin. Jes, suomessakin on kakspuolue järjestelmä käytännössä eli oikeisto vastaan vasemmisto ilman mitään yhteistyötä. 👍
Taas paskanjauhantaa, ja minä EN ole vihervassari vaan demari ja sitä ennen olin persujen äänestäjä, persut ennen vaaleja lupasi ettei leikkaa pienituloisilta mutta kuinkas kävi joten lopeta se paskanjauhantasi!!
Ja eiköhän olekin niin että te persut ja kokoomuslaiset olette ITSE haukkuneet demareita ja PALJON ja syyllistäneet demareita ties mistä!!
Joten voit lopettaa typerän suunsoittosi!!
- Anonyymi
Perussuomalaiset eivät enää moista tarvitse kun kannatus on enää muutaman prosentin luokkaa. Ja syy on se, että persu pettää aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135163
- 674984
- 904064
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753570Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603138- 432751
- 152277
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️451837- 381730
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371598