Ne hyväksikäyttää vähemmän kauniita naisia taloudellisesti, emotionaalisesti ja seksuaalisesti ja ottaa vaan kauniit naiset vaimokseen, ne saa sen anteeks kun räpyttää silmiään ja hymyilee. Tää on täysin karu totuus t. Komee mies.
Tällänen paikka maailma on, paljon ei oo ihmisellä ja harakalla eroa kun alkaa miettiin syvällisesti.
Komeat miehet hallitsee maailmaa
11
211
Vastaukset
- Anonyymi
Jaha vai niin. No tee lärvilles sitten jotain
- Anonyymi
Harakka tosin on tollasta ihmistä paljon viisaampi. Ompahan ainakin rehellinen rumuudestaan.
- Anonyymi
Taidat puhua narsismista. Tekstin perusteella luokkittelet itsesi mukaan?
- Anonyymi
Ei vaan, naiset hyväksikäyttävät miehiä. Mies nauttii siitä mitä naisella on tarjota, krhm, ja nainen siitä mitä miehellä on tarjota. Toki siinä olet oikeassa, että rumien miesten kohtalo on ruma.
- Anonyymi
Putin, Donald Trump,Kim Jong-un, Hitler, Elon Musk. Kaikki onkin oikeita komistuksia.
- Anonyymi
Itse asiassa, ei heistä kukaan ole epämiellyttävän näköinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa, ei heistä kukaan ole epämiellyttävän näköinen.
Jaa minusta kaikki ovat. Rahalla saatu kaikki. Naiset ja valta. Komeudella mitään tee.
- Anonyymi
EI naisia hyväksikäytetä.
Naiset ovat naaraita.
Naaraat ovat laumaeläimiä joita mahtiurokset nussivat vuorollaan.
Naaraat oikein odottavat kiimassa ryhmässä sopivaa nussijaa.
Yksinkertaisia elukoita, ihmisten kielellä lutkia. - Anonyymi
Olen aloittajan kanssa täysin samaa mieltä. Naisena allekirjoitan saman.
- Anonyymi
No en sanois noin. Tai kauneus/komeus on kai katsojan silmässä..
Joskus näkee pareja joissa on komea ja ruma tai kaunis ja ruma. 🤣 - Anonyymi
Ja höpö höpö. Kyllä se mitä löytyy päästä, on se tärkein. Tietysti mukava ulkoinen olemus on se, mihin aluksi kiinnittää huomion. Että lähtee tutustumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535986
- 755339
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603398- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 462015
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773