Seksikkäät reidet naisella kenellä on seksikäät reidet.
Seksikkäät reidet
14
231
Vastaukset
- Anonyymi
Kellä on niin
- Anonyymi
Eräällä kauniilla naisella.
- Anonyymi
Mitähän tuokin aloituksen sepustus tahtoo sanoa?
- Anonyymi
Aloittaja tunnetaan palstalla Reisimiehenä. Sillä pyörii aivoissa hyvin pieni luuppi vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja tunnetaan palstalla Reisimiehenä. Sillä pyörii aivoissa hyvin pieni luuppi vain.
En ole sama mies.
- Anonyymi
Aloitta Juha raukalla on pakkomielle ystävyydestä reisien ja peppujen kanssa. Hakisi jo apua.
- Anonyymi
Muista keksiä myös muita etunimiä tämän erittäin tärkeän oodisi taakse, aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista keksiä myös muita etunimiä tämän erittäin tärkeän oodisi taakse, aloittaja
Ja voimia teille almanakan kanssa kulkevat saarnaajat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja voimia teille almanakan kanssa kulkevat saarnaajat
Oikein VPN kävi pois päältä. Mistä muuten olette saaneet helppoheikit päähänne että tämä teidän pakkomielteen kohde edes tietäisi saati sitten tuntisi samat tyypit kuin tekin siellä SS-studiossa? Vaikuttaa aika psy koottiselta skenaariolta mummielest
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein VPN kävi pois päältä. Mistä muuten olette saaneet helppoheikit päähänne että tämä teidän pakkomielteen kohde edes tietäisi saati sitten tuntisi samat tyypit kuin tekin siellä SS-studiossa? Vaikuttaa aika psy koottiselta skenaariolta mummielest
No ainakin se entinen ratinkääntäjä ja ravan pyyhkijä sai jotain historiallista aikaan. Lol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin se entinen ratinkääntäjä ja ravan pyyhkijä sai jotain historiallista aikaan. Lol
Onko tämä teidän artefakti muuten tuttavallisemmin Jussi?
- Anonyymi
Sinä joka aina kirjoitat joka paikassa aloittaja Juha. Olet itse Juha.
Minä en ole Juha.
AP.
- Anonyymi
Jussi pussi puita n....i.
- Anonyymi
Onko se se joka sai tauluun joskus ja siksi yhdistettävissä näihin gubbejuttuihin? Ja myös täysin tuntemattoman kölvin fanaattisen vihan syy, sillä se rikkoi jotain järjestystä hänen sisällään? Tuurista pudotuksessa oli kyse ns, kuten kölvi täällä joskus arveli, että kulmasta johtui
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425824
- 755299
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753720Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763