Oliko pääsyy,liiallisen sosiaalietuuksiemaa ja pystyi horjuttamaan päävaluuttojakin !?
Se tieto mitä saa,on että maa on jaettu kahteenosaan pommittamalla,jossa Natokin mukana Obaman käskystä !? Libya oli maa,jossa oli1,3 mijoonaa siirtotyöläistä,ja nyt pakolaisinko Euroopassa,tai hukkuneine !?
Presidentti Tarja Halonen, ei hyväksynyt pommituksia, mutta Sauli Niinistön aikana siellä sotilaitamme,eikö ihmeellistä,valehtialta !?
Obaman ja Sarkozyn talouskateus hyökkäy Libyaan,on maailman salaperäisin sota ja miehitys !?
7
62
Vastaukset
- Anonyymi
Niinistö ei ole valehtelija joten lopeta se herjaaminen!!!
- AnonyymiUUSI
No, miksi se väitti Naton halukkuuden,neuvotella lentojensa tunnistuksesta,Venjän ulkoministerille !? Nato oli jo aijemmin ilmoittanut julkisesti,ettei luovu tunnistamattomista lennoista,jonka valehtelia Sauli Niinistö hyvin tiesi,mutta halu vierittää vain syyn Venläisiin !?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No, miksi se väitti Naton halukkuuden,neuvotella lentojensa tunnistuksesta,Venjän ulkoministerille !? Nato oli jo aijemmin ilmoittanut julkisesti,ettei luovu tunnistamattomista lennoista,jonka valehtelia Sauli Niinistö hyvin tiesi,mutta halu vierittää vain syyn Venläisiin !?
Sauli Niinistö EI OLE VALEHTELIJA JOTEN LOPETA HETI HERJAUKSESI TAI MUUTEN ILMOITAN SINUT POLIISILLE! HERJAUS ON RIKOS!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sauli Niinistö EI OLE VALEHTELIJA JOTEN LOPETA HETI HERJAUKSESI TAI MUUTEN ILMOITAN SINUT POLIISILLE! HERJAUS ON RIKOS!!
Vois mimmi,tai herra perustellakkin,eikä suinpäin puolustella valehteliaa ja Suomenkin tuhoojaa !?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vois mimmi,tai herra perustellakkin,eikä suinpäin puolustella valehteliaa ja Suomenkin tuhoojaa !?
Niinistö EI OLE VALEHTELIJA EIKÄ SUOMEN TUHOAJA JOTEN LOPETA HETI HERJAAMINEN, ILMOITIN SINUSTA JO POLIISILLE!!!
Ja mitä perusteluihiin tulee niin SINÄ ET ITSE KOSKAAN PERUSTELE MITÄÄN MITENKÄÄN!!
- AnonyymiUUSI
Suomi parka jäi Natsi leiriin,Ukrinan kanssa,vain nyrkit puuttu Eduskunnan päätöksissä ja hakaristit sotilaiden ranteista !?
- AnonyymiUUSI
Suomi EI OLE EDELLEENKÄÄN NATSIVALTIO TOISINKUIN SINULLE NIIN RAKAS VENÄJÄ!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171