Minulla ei ole ammattikoulutusta, ainoastaan olen käynyt joitain työklärin kursseja vuosia vuosia sitten.
Maanrakennus hommissa oon nuorena ollut mm. haravoimassa lehtiä seurakunnalla ja lapiomiehenä kaivinkoneen mukana. Selkä meni kipeäksi niin jäin saikulle enkä enää mennyt töihin. Karenssi silloin tuli. Siitä on jo yli kymmenen vuotta muistaakseni.
Jos nyt joku työ löytyis ja palkka sais olla noin 3500-3800e/kk kun onhan nykyään kaikki hinnat noussut.
Voisin harkita töihin menoa
11
122
Vastaukset
- Anonyymi
Suvimäen klubitalolle pääsee ilmaistöihin.
- Anonyymi
Ei kai nyt tolkun miehen tarvitse sinne mielisairaalaan mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai nyt tolkun miehen tarvitse sinne mielisairaalaan mennä.
Kyllä voisin mennä jos saisin 3800 e kuukaudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...voisin esittää hullua. Olen hyvä siinä
- Anonyymi
Siis klassisen musiikin säveltäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opiskele sosionomiksi ja hae ohjaajaksi Klubitalolle niin palkka toiveesi täyttyy ainakin bruttona.
- Anonyymi
jonkun hyvän ja helpon iisin duunin vois ottaa. 4 donaa kuussa olisi ihan ok liksa
- Anonyymi
Hulluja ei päästetä kuuhun!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996