🤔❤🧯 ole valinnanvaraa. Nyt kun molemmat suosikkikahvit ovat eri kaupoissa tarjouksessa en osaa päättää kummassa käyn. Taitaa olla paras käydä molemmissa niin ei tarvitse enempää miettiä. moottori ei käynnisty ilman aamukahvia, joten sitä on pakko olla saatavilla.☕
Minusta on hyvä, ettei sydämen asioissa
8
134
Vastaukset
- Anonyymi
Koskako niissä muka olis valinnanvaraa samoja tunteita ei aivan varmasti voi tuntea ketään toista kohtaan
Noissa telkkarin realityissä tuntuu tunteet siirtyvän kohteesta toiseen. Tosin mun vaikutelma on tullut vain uutisotsikoista. Niissä realityissä ei mun mielestä ole mitään järkeä.
- Anonyymi
Juo! Juo! Juo! Juo! Onhan sentään perjantai ;). Kantsii ostaa vain tarjouskahvia. Joskus voi saada juustopötkylän 5-6 eurolla. Nekin ovat hyviä tarjouksia.
Lankesin sellaiseen juustopötkylään harkinnan jälkeen. Leikkasin sen pienempiin paloihin ja laitoin palat pakasteeseen. Vähän murenevampaa juusto on pakastuksen jälkeen, mutta ei se makuun vaikuttanut.
- Anonyymi
Kahvikin voi olla sydämen asia, arjen pieniä iloja harmauteen ☕️
Juhlamokka ja kultakatriina on kivat nimetkin. Niistä tulee positiivinen mielikuva. Sen lisäksi jonkun verran kofeiinia on ilon lisäksi sydämelle terveellistä. Nyt on taas säästetty monta euroa kun on tarjouskahvit kaapissa. Huomenna sitten lisää.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Juhlamokka ja kultakatriina on kivat nimetkin. Niistä tulee positiivinen mielikuva. Sen lisäksi jonkun verran kofeiinia on ilon lisäksi sydämelle terveellistä. Nyt on taas säästetty monta euroa kun on tarjouskahvit kaapissa. Huomenna sitten lisää.
On se tuo juhlamokka hieman yliarvostettu, kitkerä jälkimaku jää. Katriinasta jää hyvä jälkimaku suuhun ainakin korvenmiehelle, muiden makua en tunne.
Anonyymi kirjoitti:
On se tuo juhlamokka hieman yliarvostettu, kitkerä jälkimaku jää. Katriinasta jää hyvä jälkimaku suuhun ainakin korvenmiehelle, muiden makua en tunne.
Mulla on molemmat laadut tummaa paahtoa. Silläkin on merkitystä. Joku aika sitten ostin hölmöyksissäni pirkka costaricaa kolme pakettia. En kyennyt edes yhtä kuppia juomaan kun se haisi sille robusta kahvilaadulle. Kaksi avaamatonta pakettia meni kiertoon ja avatun paketin heivaan mökillä kukkapenkkiin lannoitteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425814
- 725276
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753710Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753