Tämä mitä teet etkä halua enempää. Niin se vain on.
Sulle vaan riittää
22
375
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulle riittää tämä päänaukominen palstalla. Onko nyt kevyt olo?
- Anonyymi
Mitä päänaukomista se on jos sanoo tai kysyy että riittääkö sulle todella vain tämä yhteys ettet voi suoraan kahden puhua. Se harmittaa vaan niin paljon koska se kuormittaa itseä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä päänaukomista se on jos sanoo tai kysyy että riittääkö sulle todella vain tämä yhteys ettet voi suoraan kahden puhua. Se harmittaa vaan niin paljon koska se kuormittaa itseä
Niin niin. Kenelleköhän tämä meni? J miehelle? H naiselle? Kebnekaiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin niin. Kenelleköhän tämä meni? J miehelle? H naiselle? Kebnekaiselle?
Ei se idiootti vastaa sellaiseen missä pitäisi tunnisteita antaa. Tärkeintä on pitää draamaa yllä hän nauttii siitä varmaan!
- Anonyymi
Ihan parasta🥂
- Anonyymi
Ei riitä. Haluan vain tietää, että molemmat tahtoo jutella ja sellaista varmuutta, kun meillä menee aina kaikki mönkään. Se kokemus on muodostunut.
- Anonyymi
Sama kokemus mullakin😞
- Anonyymi
Enkä ole sanonut että haluan. Pitääkö mun tulla kerjään että voidaanko jutella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan ehdottomasti pitää. Aja minut nurkkaan ja sitten alat tykittämään.
- Anonyymi
Niin riittää
- Anonyymi
Älä ole varma!
- Anonyymi
Olen mielestäni yrittänyt.
- Anonyymi
Mulle riittää, että hän tulee puhumaan ja sit sen jälkeen ollaankin aina liimattuna toisiimme.
- Anonyymi
Jotain ihme gorillaliimaa varmaan kun noin hyvin stickkaa :)
- Anonyymi
Haluaisin jutella
- Anonyymi
Mä en halua jutella valehtelialle!
Terveisin A alkava nainen.- Anonyymi
Tänään valehdellaan oikeen urakalla :)
- Anonyymi
Ei riitä mutta onko sillä merkitystä, kun kumminkin irlissä huomaisimme olevamme erilaisia. No joo, tulisihan asioihin selkoa mutta mikään ei muuttuisi, kuitenkaan. Miksi avautua? Miksi kuunnella vastauksena mahdollista naurahtelua. Miksi huikata toiselle, että: hei kuule:) mulla olis yx asia, ehtisikkö hetken? Täällä on turvallisempaa ilman nöyryytystä.
- Anonyymi
Oliko tämä viesti mieheltä naiselle joka on läheltä ja tänä aamuna nainen välttynyt nöyryytyksen? Siksikö ei ollut muuta kuin moi. ?
- Anonyymi
Mitäkö pitäs olla enemmän
- Anonyymi
Ja kenellehän tääkin menee, ei mitään tunnisteita, ei apeelläkään. Naurettavaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425824
- 755299
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753720Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763