Radiosta tulee nykyään vain nuorten naisten vinkumista kun nämä ovat päättäneet ruveta laulajiksi ja tehdä lauluja rakkaushuolistaan ja parisuhdeongelmistaan ja niitä vinkuvat sitten vuoron perään ja väliin joku H-benjamiini kimittää omia vikinöitään.
Että muuten ottaa pattiin!
Kyllä minä sen siedän jos nuori nainen makuuhuoneessa vinkuu, mutta radioon ei tarvitsisi mennä vinkumaan.
Radion musiikkitarjonta
10
137
Vastaukset
- Anonyymi
Voe voee kun sais tuntee ne tuhannet tunteet jotka sielussain silloin aeelahtelj. Severi Suhonen. Niin että kyllä sitä uikutettiin ennenkin.
- Anonyymi
Lähes kaikki radiomusa on täyttä ?askaa.
- Anonyymi
Niin on, etenkin toi Vikmanin rääkyminen jota ei kukaan lauluksi pysty sanomaan. Hyi olkoon
- Anonyymi
Jospa ärtyneisyytesi johtuukin juuri siitä ettei makuuhuoneessasi enää vinguta.
- Anonyymi
Koira vinkuu ulos, ärsyttää.
- Anonyymi
Yksi sunnuntai vanhempi nainen soitti aiheesta kansanradioon ja ihmetteli että miksi nykyään naislaulajat vinkuu kuin sika... Pakko olla samaa mielipuolta.
- Anonyymi
Kauheeta on vinkuminen ja entäs ne sanoitukset!
Keksitään lause tai pari ja niitä hoetaan kymmenkunta kertaa peräkkäin ja siinä on teille laulu!
Kyllä sanoittajat, lauluntekijät ja laulajat etenevät yhtä jalkaa ammattitaidottomuuden rintamassa. - AnonyymiUUSI
Yleensä niissä radioissa on mahdollisuus vaihtaa kanavaa tai laittaa jopa laite kiinni. Netistä löytyy musiikkia yllin kyllin....
- AnonyymiUUSI
Pitäisi sen yle veron pakkoperintä lopettaa, ei vastaa laatu hintaa...
- AnonyymiUUSI
Pasi soittaa radioo! 📻📻📻📻📻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2069026
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265588- 534671
- 914560
- 593629
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703340Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262876Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502742- 432631