Kalevalantien haravointi

Anonyymi-ap

Kalevalantien haravointi , Milloin kunnan puistotyöntekijät aloittaa työt haravoinissa?

51

2308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla ei oo kaikki äimät hatussa. Ootko nähny milloin viimeksi kalevan tietä olisi haravoitu?

      • Anonyymi

        Sen haluan nähdä kun tietä haravoidaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen haluan nähdä kun tietä haravoidaan..

        Mutta voishan Kalevalantieltä nurmikot haravoida on törkyisiä, mutta onhan puistotyöntekijät nyt maalarimestareita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta voishan Kalevalantieltä nurmikot haravoida on törkyisiä, mutta onhan puistotyöntekijät nyt maalarimestareita

        Ne ajat muuttuu. Ei näillä nykyisillä pikkupomoilla ole kiinnostusta tämmösiin asioihin. Aina mennään siitä mistä aita on matalin, ettei vaan töitä joudu tekemään. Hiekkaa ja edellisvuoden lehtiä kerroksittain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta voishan Kalevalantieltä nurmikot haravoida on törkyisiä, mutta onhan puistotyöntekijät nyt maalarimestareita

        Ovat saaneet ylennyksen. Vähä niinkun korpin jämät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta voishan Kalevalantieltä nurmikot haravoida on törkyisiä, mutta onhan puistotyöntekijät nyt maalarimestareita

        Kasvaako kalevan tiellähi jo nurmikkoo. Vähästä on liikenne jos tielle on ruvenna nurmikko kasvamaan.


      • Anonyymi

        Oho paha psykoosi. Kohta ottaa varmasti pumpusta. Jospa ne ottas sinut lakasemaan kalevantien puhtaaks.


      • Anonyymi

        Sinut pitäs ottaa ilomantsin kovimmalle työ miehelle apumieheksi. Tankkaisit sille aina raivaus ja moottori sahan. Samalla mittailisit kannon pituuksii kun hehtaari tolkulla kova työmies painaa. Lakasisit ruohikkoo kuutiottain päivässä kun kiven kova ammatti mies painaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut pitäs ottaa ilomantsin kovimmalle työ miehelle apumieheksi. Tankkaisit sille aina raivaus ja moottori sahan. Samalla mittailisit kannon pituuksii kun hehtaari tolkulla kova työmies painaa. Lakasisit ruohikkoo kuutiottain päivässä kun kiven kova ammatti mies painaa.

        Tämäkin ukko alkaa olla ikäloppu. Kuataa vielä puun päällensä. Voisivat ulkoistaa metsurin hommat nuoremmille. Muutenkin koko porukka joutaa eläkkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin ukko alkaa olla ikäloppu. Kuataa vielä puun päällensä. Voisivat ulkoistaa metsurin hommat nuoremmille. Muutenkin koko porukka joutaa eläkkeelle.

        Puhut vähän mutta täyttä asiaa!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat saaneet ylennyksen. Vähä niinkun korpin jämät.

        Ai ihan ylennyksen. Paljon kun ihteesä kehuu, entisiä työllistettyjä mollaa, niin kai siitä ylennyksen saa. Auton kyyti kylän ympäriajelussa kelpaa kyllä. Viheralueiden hoitotaso on mennyt paljon huonompaan suuntaan muutamaan vuoteen, kun ei viitsitä tehdä, niin on siinä mestari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ihan ylennyksen. Paljon kun ihteesä kehuu, entisiä työllistettyjä mollaa, niin kai siitä ylennyksen saa. Auton kyyti kylän ympäriajelussa kelpaa kyllä. Viheralueiden hoitotaso on mennyt paljon huonompaan suuntaan muutamaan vuoteen, kun ei viitsitä tehdä, niin on siinä mestari.

        Onhan harmit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ihan ylennyksen. Paljon kun ihteesä kehuu, entisiä työllistettyjä mollaa, niin kai siitä ylennyksen saa. Auton kyyti kylän ympäriajelussa kelpaa kyllä. Viheralueiden hoitotaso on mennyt paljon huonompaan suuntaan muutamaan vuoteen, kun ei viitsitä tehdä, niin on siinä mestari.

        Mäneppä sinä tuhnu ukko nyt sinne omalle palstalle mikä myö sulle tehtiin. Kommentoi sinne nuita pöljiä juttujas. Eikös oo mukava kun oma juttu palsta. Tarkkaillaan sinua pöljä kun ajellaan kunnan autolla ja ahkerasti töitä tehään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut pitäs ottaa ilomantsin kovimmalle työ miehelle apumieheksi. Tankkaisit sille aina raivaus ja moottori sahan. Samalla mittailisit kannon pituuksii kun hehtaari tolkulla kova työmies painaa. Lakasisit ruohikkoo kuutiottain päivässä kun kiven kova ammatti mies painaa.

        Aika vähäset on työtehtävät tuolla ukolla jos pari puuta kesässä kaataa ja pari länttiä trimmeröi. Ja kiven kova vai? Näyttää kyllä niin veltolta hepulta. Ruohonleikkuut,kitkemiset, roskien keruut (käy varmaan itsetunnon päälle alentua roskan keruuseen, kun luulee itsestään liikoja) ja autolla ajoa vaativat tehtävät hoitaa muut. Kyydissä kyllä on kiva istua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta voishan Kalevalantieltä nurmikot haravoida on törkyisiä, mutta onhan puistotyöntekijät nyt maalarimestareita

        Hyvähän se on, kun joku ne suojatiet maalaa. Ahkeria ja hyväntuulisia työmiehiä ovat. Juttelevatkin kun kohalle sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut pitäs ottaa ilomantsin kovimmalle työ miehelle apumieheksi. Tankkaisit sille aina raivaus ja moottori sahan. Samalla mittailisit kannon pituuksii kun hehtaari tolkulla kova työmies painaa. Lakasisit ruohikkoo kuutiottain päivässä kun kiven kova ammatti mies painaa.

        Ei taija ihan hehtaari tolkulla raivattavaa olla kunnan pusikoissa. Ja omat sotkunsa voi itse siistiä, ainakin useimmat. Kiven kova ammattimies ei varmaan tätä jälkien siistimistä ymmärrä, jos muut on sen tehneet viime vuosina hänen puolestaan.


    • Anonyymi

      Kalevantiellä on huonosti ajettu nurmikko.

    • Anonyymi

      Eikös sitä syksyllä vasta haravoida?

      • Anonyymi

        Ei ole ainakaan viime syksynä harvoitu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ainakaan viime syksynä harvoitu

        anteensi kirjoitusvirhe haravointi


    • Anonyymi

      Kyllä on tuas perseen nuolijat ollu laiskoja. Kalevantiellä liian pitkät kannot jätetty. Hiekat lakasematta. Karhu kota täynnä roskaa ja napupaperloita ja kalja tölkkilöitä. Kaikki paikat kylällä aivan rempallaan. Autolla vain ajellaan lippa lakit viärinpäin piässä.

      • Anonyymi

        Helppohan se on sieltä sohvanpohjalta kaljapöhnässä kalsarit väärinpäin päällä arvostella kunnan työntekijöitä, kun ei itestä ole minkäänlaisiin töihin. Ja jos et tiedä Ilomantsissa ei ole Kalevantietä. Katkasehan se ryyppyputki tai opettele kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppohan se on sieltä sohvanpohjalta kaljapöhnässä kalsarit väärinpäin päällä arvostella kunnan työntekijöitä, kun ei itestä ole minkäänlaisiin töihin. Ja jos et tiedä Ilomantsissa ei ole Kalevantietä. Katkasehan se ryyppyputki tai opettele kirjoittamaan.

        Luulen että kirjotit omasta olotilasta. Puli ukon kommentilta vaikuttaa.


      • Anonyymi

        Ihan mielenkiinnosta kysyn sinulta kateellinen paska,että mistä KALEVALANtieltä on nyt puita kaadettu ja jätetty pitkät kannot? Kävisin itekkin katsomassa, vaan taitaa olla hullun höpinöitä nämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta kysyn sinulta kateellinen paska,että mistä KALEVALANtieltä on nyt puita kaadettu ja jätetty pitkät kannot? Kävisin itekkin katsomassa, vaan taitaa olla hullun höpinöitä nämä.

        Oho. Kovassa humalassa vaikutat olevan ihan hermona. Otahan lisää kaljaa niin helpottaa. Ota mitta mukaan ja mäne kylille kantoja mittailemaan.


      • Anonyymi

        Tämä pitkistä kannoista valittaja on Lautaselle kateellinen, kun itsestään ei ole puiden kaatajaksi tai raivauksia tekemään. Säälittävä mitättömyys vahtii kantojen pituuksia ja hiekanjyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta kysyn sinulta kateellinen paska,että mistä KALEVALANtieltä on nyt puita kaadettu ja jätetty pitkät kannot? Kävisin itekkin katsomassa, vaan taitaa olla hullun höpinöitä nämä.

        Kovaa tekstiä. Eikun hoitopaikkaan ja peräruiske niin ne ennenkin kahjuille tekivät jotta rauhottuu.


    • Anonyymi

      Köyhät kitisee

    • Anonyymi

      Hyvin työnsä hoitaneet ,iloisia ja ahkeria työläisiä,eivätkä oo keskenään tapelleet niiku joskus on käynyt.

      • Anonyymi

        Työt hoituu joutuisasti kun lautanen on tekemässä. Ja ei kai ne maalaukset tiellä missään muuallakaan talven yli kestä haalistumatta. Keskiviivatkin maanteillä maalataan joka vuosi.


      • Anonyymi

        Saattaa se maalikin olla erilaista nykyisin. Eiköhän nuo työnsä osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa se maalikin olla erilaista nykyisin. Eiköhän nuo työnsä osaa.

        Oletkos nähnyt heidän puhdistavan suojateitä ennen maalausta? ????????. Suoraan vaan maalataan ilman mitään pohjatöitä, ei se onnistu sillä, sillä ensin pitää puhdistaa maalattavapina kunnolla ja laitettetta maalia tarpeeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos nähnyt heidän puhdistavan suojateitä ennen maalausta? ????????. Suoraan vaan maalataan ilman mitään pohjatöitä, ei se onnistu sillä, sillä ensin pitää puhdistaa maalattavapina kunnolla ja laitettetta maalia tarpeeksi

        Jo on aikaa seurata toisten töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos nähnyt heidän puhdistavan suojateitä ennen maalausta? ????????. Suoraan vaan maalataan ilman mitään pohjatöitä, ei se onnistu sillä, sillä ensin pitää puhdistaa maalattavapina kunnolla ja laitettetta maalia tarpeeksi

        Pohjatyön ovat voineet tehä jo aikaisemmin. Ootko tullu ajatelleeksi sitä. Näin on tehty muilloinkin.


    • Anonyymi

      kyllä on huonoa maalia kun jatkuvaan pitää olla samoja maalaamassa no on ainakin työllistävä vaikutus vaikkakin laittasin minä verorahat parempaakin käyttöön

      • Anonyymi

        Paskan päälle maalataan, ei malteta puhdistaa kunnolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskan päälle maalataan, ei malteta puhdistaa kunnolla

        Kenen kakin päälle maalataan?


      • Anonyymi

        Suojatiet on hyvä olla olemassa. Kiitos kunnan työntekijöille, teette tärkeää työtä. Työnnä sinä ne verorahasi jonnekkin minne päivä ei paista.


    • Anonyymi

      Minä haravoin sulta hiukset jos tulet kylällä vastaan..

      • Anonyymi00052

        Joku kikuli ukkeli lienet. 😄


      • Anonyymi00054

        Ei ole jarrutus jälkiä jos kunnan harava mies toikkaroipi laiskuuttaan lippa lakki väärin päin keskellä tietä. 😆


    • Anonyymi00051

      Tässä teille kahjuille vielä puimista. Monta kunnan ukkoo lie jiäny kirkko tielle rakennus vaiheessa. Teko hampaat tipahti viime viikolla jalaka tilaan. Veikkaan ainakin kuus laiskinta on silloin jiännä on siinä sen verran kova hyppyri.😂

    • Anonyymi00055

      Lautanen laittoi keppejä kukka istutuksiin.kunnan auto kuskasi pitkin pyörätietä.5 metriä ja taas kyytiin ja pois.olishan nuo voinut hoitaa yksi mies eikä tarvitse autokyytiä.

      • Anonyymi00056

        Turpas kiinni 🖕


      • Anonyymi00057

        Oot kateellinen Karille. Tekee eniten töitä kunnassa ja hoituu kaikki työt. Sinusta ei niihin töihin olisi.


    • Anonyymi00058

      Korkeakoulutettujen määrä Ilomantsissa on 643 kpl joten lapion varsi onkin oikea paikka suurelle massalle. Jättäkää ajattelu muualta tulleille.

    • Anonyymi00059

      Taisi osua kipeään paikkaan kun noin meuhkaat.hah hah.

      • Anonyymi00062

        Tais osua sulle. Oot kateellinen nyhjäke. Kova työmies on Lautanen , tekee kymmenen työntekijän hommat. Itelläsi ei taida ammattitaitoa olla nimeksikään, niin ketuttaahan se.


    • Anonyymi00060

      Se koira älähtää johon haulikon täyteinen lävähtää.

    • Anonyymi00061

      Oho .hui .pelottaa.älä tule tänne.saattavat viedä sulta aseen kantoluvan.

    • Anonyymi00063

      Aseet poikkeen ja niuvan niemelle. 😄

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe