Nähdä mua? Tuleeko enää mitään tunteita?
Onko sulle mukava
28
413
Vastaukset
- Anonyymi
On. Ihan samoin kuin aina ennenkin. Kuinkas niin?
- Anonyymi
Vähän epävarma on. Ei kai pitäisi olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän epävarma on. Ei kai pitäisi olla
Sullako? Ei tarvitse. Oon zen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullako? Ei tarvitse. Oon zen.
Rakastatko mua ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastatko mua ❤️
Voi olla, riippuu kuka oot😉
- Anonyymi
Kuka kysyy?
- Anonyymi
Joku kirjoitustaidoton, kuten aloituksesta näkyy.
- Anonyymi
Näitkö miten taas katsoin sinua. Päättele siitä.
- Anonyymi
Hymyilit kyllä ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymyilit kyllä ❤️
Niin tein, koska tykkään. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tein, koska tykkään. ❤️
Olet rakkaus ❤️
- Anonyymi
On, tulee
- Anonyymi
I have a lot of feelings for you, I have a crush on you. I have your picture on Facebook.
- Anonyymi
Ei tule. Ne ovat olleet koko ajan syksystä lähtien. Tuntuu että vahvistuu vaan, vaikka luulisi olevan toisin päin. 😓
- Anonyymi
Palstakirjoitukset ( tai -luulot) on saaneet mut varautuneemmaksi ja ainakin viimeksi ja edelliskerralla se varmaan näkyi. Tällä hetkellä ei ole mitään suurta painolastia, mutta vielähän ehtii tulla..;)
- Anonyymi
On yhä ihana nähdä ja yhä tykkään / ihastunut. Tänä aamuna näin ja moikkasin kimeällä äänellä kun jännitti sydän hakkaen. Naiselta miehelle lähellä.
- Anonyymi
Ei kiinnosta yksityiskohdat
- Anonyymi
On mukava ja tunnen suurta hellyyttä ja ihastusta.
- Anonyymi
Jaa kelle kenestä eikä tule sillai mitään tunteita mistään mitä antasin itseni tuntea niin lopulta vain satuttaa itseään kuitenkin nää kun tää mitä ihmiset väittää että ovat tappaneet tunteensa on satua jos tunteet on käsittelemättä ennen kun entisestä suhteesta siirtyy seuraavaan pettää uutta kumppaniaan ensimmäisen vastoinkäymisen kohdalle osuessa jos kun exsäänsä tapailee ja nekin jotka tapailee pettävät yleensä nykyistään tämän seläntakana et miksi musta on kenties tullu turhan kyyninen ettäkö olis edes pientä todennäköisyyttä ettäkö joku mua parisuhteessa jaksais osin on toki syynä naisten itsensä korkeat vaatimukset joista eivät pysty edes itse pitämään kiinni
- Anonyymi
Itsestäni on vaikeaa ja epmukavaa nähdä toista isojen tunteiden vuoksi. Sehän on yhtä kitumista, kun sitä toista ei näe.
- Anonyymi
Siis sekin* eikä sehän..
Että molempi pahempi, jos toista ei saa. - Anonyymi
Tunnistan tunteen, mutta silti odotan hänen näkemistään
Nainen sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen sivustaKoska näet hänet seuraavaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska näet hänet seuraavaksi?
Ensi viikolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen sivustaMinusta tuntuu hirveältä, kun odottaa ja näkeekin vaikka vain sen muutaman ohikiitävän minuutin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska näet hänet seuraavaksi?
En todellakaan tiedä, en varmaan hetkeen
- Anonyymi
tuntuu että magneetit kohtaa ja kipinät lentää... ja samalla sulaa...
Ja<3Lo - Anonyymi
Aina!! Viikon kohokohta oot 💚💚💚💚💚
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425824
- 755299
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753720Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763