On kovat vieroitusoireet sinusta

Anonyymi-ap

Sattuu. Ehkä ei nähdä enää. Se on kuin ämpärillinen kylmää vettä niskaan. Tuntuu että en enää koskaan tule tykkäämään kenestäkään toisesta. Voisitko nyt vain tunnistaa minut ja sanoa jotain kivaa. Kuten vaikka missä olet ja mitä teet.
Mutta kaipa tästä selviää niin kuin ennenkin on selvitty.

37

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro sinä ensin missä viimeksi nähtiin..

• Anonyymi

Olit minulle viimeksi niin kiva että tulin siitä tosi iloiseksi. Ehkä teit sen siksi että tiesit että näemme viimeisen kerran?

• Anonyymi

☕️🍫☕️ keitetäänkö kahvit?

• Anonyymi

Joo 🫖

• Anonyymi

Ei jaksa enää, kun et halua mitään enempää. Leikit vaan.

M:ltä N:lle

• Anonyymi

En leiki.

• Anonyymi

En leiki.

• Anonyymi

Olen ainakin itse oppinut sen kantapään kautta että jos on todellista kiinnostusta niin ihminen lähestyy vaikka miten. Ymmärrän kyllä jos on varattu tai toinen on niin sitten se on erittäin hyvä syy olla niin tekemättä.

• Anonyymi

Selvä... poden nyt sitten vain vieroitusoireitani. Se ehkä vähän helpottaa kun kirjoittaa aiheesta.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa ja hyvä niin. Eihän siitä mitään tulisi, jos aina kun jostakin kiinnostuu, niin menisi toiselle kertomaan. Yleensä kiinostumiset on vielä suurimmaksi osaksi yksipuolisia.

• Anonyymi

Keinot on monet 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa ja hyvä niin. Eihän siitä mitään tulisi, jos aina kun jostakin kiinnostuu, niin menisi toiselle kertomaan. Yleensä kiinostumiset on vielä suurimmaksi osaksi yksipuolisia.

En mä nyt sitä äärimmäisyyttä tarkoita että aina kun tunteiden viisari värähtää niin heti pitää olla kertomassa. Mut mitään ei ainakaan saa jos ei joskus yritä ja mene sen mukavuusalueen ulkopuolelle, toki se on jokaisen päätettävissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostumiset eivät yleensä ole täysin yksipuolisia vaan saavat tulta juuri siitä kun huomaa, että toinen vastaa kiinnostukseen ainakin jollain tasolla. Jos toinen on täysin neutraali ja kiinnostumaton, niin omakin kiinnostus kuolee pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostumiset eivät yleensä ole täysin yksipuolisia vaan saavat tulta juuri siitä kun huomaa, että toinen vastaa kiinnostukseen ainakin jollain tasolla. Jos toinen on täysin neutraali ja kiinnostumaton, niin omakin kiinnostus kuolee pois.

Lisäksi jos itse on kiinnostunut, niin toki sitä on parhaimmillaan kun toisen tapaa ja tekee itseään vähän tykö, niin kun se toinen tämän huomaa niin se on myös omiaan aiheuttamaan ainakin lievää vastakaikua. Mieti nyt jos tiedät itse että joku ihan jees tyyppi on sinuun ihastunut, niin eikö se nyt herätä ainakin pientä lämpöä sisimmässä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä... poden nyt sitten vain vieroitusoireitani. Se ehkä vähän helpottaa kun kirjoittaa aiheesta.

Mulla oli kans
        Vieroitusoireet mut ne meni ohi
        Ja nenneeki ku muistutan itseä joka kertaxettei mun 2 m unelmaa oo olemas
        Vaan on vain joku kääpiö
        En ole koskaan pitänyt itseäni lyhyemistä seksi mielessä enkä pysty itseäni siihen mitenkään pakottamaan . Täysin vastenmielistä
        Tämä yhdelle valehtelialle
        Naiselta miehelle.

• Anonyymi

Tuskin mulle. Baarissa, alkoholia. Ajoissa kotiin. Ikävä erästä naista menneisyydestä

• Anonyymi

No voi voi lienee oma ongelmasi hieman tarvis parempia tunnisteita et hän sut tunnistaa ja seuraavan kerran ottaa yhteyttä kun on pillun tai munan puutteessa kumpaako sukupuolta ny ihte satut oleen

• Anonyymi

Nyt oon kotona, huomenna olen töissä. Voi jos tulisit mulle huomenna yllätyksenä 🥹

• Anonyymi

Monestako moneen olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monestako moneen olet?

Olen siellä neljään asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen siellä neljään asti.

Pelkään että en saa tuota onnistumaan mutta jos asiat ovat kuten ennenkin niin varmaan nähdään lähiaikoina 🌷

• Anonyymi

Miten tuosta kukaan voi tunnistaa?
      Ei edes tiedä onko aloittaja mies vai nainen.

• Anonyymi

Kyllä hänellä itsellään ainakin vahva epäilys herää. Olen pahoillani mutta toivon että muut eivät tunnista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hänellä itsellään ainakin vahva epäilys herää. Olen pahoillani mutta toivon että muut eivät tunnista.

No sitten mennään sillä, että aloittaja on nainen. Koska miestä en tuosta tunnista.

• Anonyymi

Miks ei nähtäisi?

• Anonyymi

Kuole pois

• Anonyymi

Täällä on pe-iltana aina kaikki nämä katkerat joita ei ole kutsuttu minnekään eikä ihme.

• Anonyymi

Jos toiselle kuolemaa toivot, kohdatkoon kuolema sut ensin.

• Anonyymi

Kärsi vaan lisää.

• Anonyymi

Yksin kotona. Kuten niin usein viime aikoina.
      Katson tv:tä. Sain lahjaksi Samuli Putron kirjan:Elämäni miehet. Jos jaksaisin aloittaa sen joku päivä. Elämässäni ei ole miestä eikä miehiä. Paradoksaalista kirjan otsikkoon. Hyvä näin.

Palsta on menettänyt merkityksensä.
      Yksin olon hetkinä käväisen ja joskus kirjoitan enemmän, yleensä vähemmän tai en ollenkaan.
      Kirjoitin kuin hälle.
      🌈

• Anonyymi

Rakas, älä vielä synkistele. Tai no minä paraskin puhumaan, mutta tiedän kyllä sen, että toivoa on niin kauan kun minä pidän sinusta ja sinä minusta. Eikö se ole jo ilmeistä tässä vaiheessa?

Sitten pitäisi olla rohkea. Ihan uudella tavalla. Mietin pitkään olisinko oikeasti hyväksi sinulle, mutta tulin siihen tulokseen että sinä varmaan tiedät parhaiten. Olisikohan kohta jo aika puhua nämä tosielämässä?

• Anonyymi

Emme puhu enää.
        Ei oo mitään meitä
        Naiselta miehelle

• Anonyymi

”Mietin pitkään olisinko oikeasti hyväksi sinulle, mutta tulin siihen tulokseen että sinä varmaan tiedät parhaiten.”

Hymähdin kun luin tuon. Minulla on ollut ihan sama ajatuskulku kaivattuani miettiessäni.

Sivusta

• Anonyymi

Eiks toi asia ole selvinnyt,kuulemani mukaan täällä ainakin 30v tätä samaa paskaa täällä laulaneet! Olette aiheuttaneet paljon avioeroja,jopa itsemurhia ja mies on murhannut vaimon ja lapsensa,joten kannattaa kyllä miettiä,mitä täällä valehtelette!sairasta touhua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks toi asia ole selvinnyt,kuulemani mukaan täällä ainakin 30v tätä samaa paskaa täällä laulaneet! Olette aiheuttaneet paljon avioeroja,jopa itsemurhia ja mies on murhannut vaimon ja lapsensa,joten kannattaa kyllä miettiä,mitä täällä valehtelette!sairasta touhua!

Kun alatte seuruteleen" jonkun kaa,muistakaa kertoo totuus itsestänne,ettei tule petty.myksiä!

• Anonyymi

Vastaat kuin tuntisit minut ja silti täällä. Ajattelen, että olet hän jonka kanssa tunnemme kuin pettävällä jäällä tai ohuella pinnalla.Menneisyydessä.

En osaa ajatella miten yhteytemme löytyisi enää uudelleen. Rehellisyys ja aitous ovat periaatteeni.
      Mihinkään feikki juttuihin en lähde.

Olen valmis kohtaamaan ja puhumaan kasvotusten.
      Jos se sopii sinulle niin ehdota aikaa ja paikkaa reaalissa jotakin kautta.

Levollista yötä
      🙏🏻🌈

• Anonyymi

En odota mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      151
      5933
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      75
      5329
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4345
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3730
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3388
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      2990
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2347
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2089
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      1995
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1763
    Aihe