Postnor ei toimi vain kielet rotsi ja enlanti reklimaatiota olisin lähettänyt heti

Anonyymi-ap

Oikeaan paikkassa olin kiitos google transleiter ei toimi tuli ympyrä jonka päällä 🚫 oli viiva kolmansille osapuolille olisi voinut lähettää tai itse tavaran lähettäjälle niillä pitäisi olla myös suomi kieli 🇦🇽🇫🇮🇬🇧 tai palvelu jos asiakas ei ole hakenut paletti 3 vrk kuluessa lähettäisi uudestaa sms viestin paketista kun ei näytä yhteyttä saavan suomi puh vastaaja kanssa olla hirvittävän ISO KIELIMUUURI vielä pitempi kuin kiinan muuri🤔🥺❗.

9

124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Posnor ei toimi = Väärä lippu tuli ei enää enoja elossa ruosissa ei muistanut lipun väriä enään🇸🇪🇫🇮🇬🇧.

• Anonyymi

Muillakin on samoja ongelmia bluetoot qg- koodilla ulkona olevan box aukaisu 3 kertaa mies yritti ja tyhjin käsi joutui lähtemään pois.Serkulla oli älypuhelimessa tämä sovellus ei apua SUOMEN KIELELLÄ minulla vain ruotsi ja englanti ,on otettu yhteys lähettäjään tavaran ei apuja sieltäkään(VIELÄ)2 .Avun pyyntö lähetetty aika loppuu kesken 16.5 lähtee takais
        in ei mitään arvokasta merkkausnauhoja stihl 4kpl 2 värisiä nauhoja ei saa suomesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muillakin on samoja ongelmia bluetoot qg- koodilla ulkona olevan box aukaisu 3 kertaa mies yritti ja tyhjin käsi joutui lähtemään pois.Serkulla oli älypuhelimessa tämä sovellus ei apua SUOMEN KIELELLÄ minulla vain ruotsi ja englanti ,on otettu yhteys lähettäjään tavaran ei apuja sieltäkään(VIELÄ)2 .Avun pyyntö lähetetty aika loppuu kesken 16.5 lähtee takais
        in ei mitään arvokasta merkkausnauhoja stihl 4kpl 2 värisiä nauhoja ei saa suomesta.

Olin lähettäjää yhteydessä ja he olivat yhteydessä postnor 4 kerta toden sanoi hyvää suomenkieltä puhuva nainen soitti olemme lähettäneet koodin sähköpostiisi ,kiitin lähettäjää hyvästä toiminnasta postnorin kanssa sain paketti pois pois haettua .Sanoivat 2 kertaa text viesti lähetetty minulle ei ole tullut perille numero oli oikea tarkistettu on .Ei tuli mieleen muuta kuin ( venäjä häiritsee gps singaalia uudelle tasolle siirtyneet kaappaavat text viestejä jo)🤔🥺.

• Anonyymi

Kokeile huomenna selvinpäin uudestaan.

• Anonyymi

Henkilöllä, joka ei osaa alkeellisintakaan kirjoittamista, on aina varmasti edessään kielimuuri. Se on itse aiheutettu.

• Anonyymi

Vaikuttaisi, että sinun translate ei ymmärrä edes suomea. Kokeile vaihtaa lajia.

• Anonyymi

Netissä sössöttämisen sijaan voisit vetää käteen metsässä

• Anonyymi

se on rikki sitä ei voi tehdä jo 17kk.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se on rikki sitä ei voi tehdä jo 17kk.

Ai metsä? Kyllä niitä ehjiäkin metsiä löytyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7392
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2816
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2334
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37