Taas ja ei oo kiva
Pikkuisen on posket pyöristyneet
18
495
Vastaukset
- Anonyymi
ketä se haittaa🥹
- Anonyymi
Haluan paremmat tissit
- Anonyymi
Jaa no sit sä varmaa pyrit tekee sil jottai yötä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan paremmat tissit
Noniin oispa kiva kyllä itsellekin. maksaa vaa plus et pelastasko nekää enää mitää mä luulen etei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noniin oispa kiva kyllä itsellekin. maksaa vaa plus et pelastasko nekää enää mitää mä luulen etei
Mä olen aina miettinyt. Kun olen timmissä tai normaalipainoisessa kunnossa, tissiä vaan ei jää. Aina urheillutkin ja siis ei vaan ole isot rinnat. Eipä ole tiellä..
Sitä vaan pohtinut, et onks ne silikonit sen arvoista.. Toki onhan niitä rasvansiirtojakin rintoihin ja nykyään on todella taidokasta tuo plastiikkakirurgia.
Kyllähän se voi olla naiselle elämän mullistava asia. Se ei ole vain tissit, se voi olla koko minäkuva.. Valitettavasti.
- Anonyymi
Hyvä.😍
- Anonyymi
Kortisonin syöminen pyöristää posket. Tulee ns. kuukasvot.Se on sivuvaikutus,että paino nousee. Kukaan ei syö tätä lääkettä huvikseen. Ei ole kivaa,että sairaita osoitellaan sormella tällä palstalla.
- Anonyymi
Kiusaajat kiusaa
- Anonyymi
Sinä et liho, ellet syö sitä kortisonia yli kulutuksen.
t. personal rainer - Anonyymi
Toiset ne pöhöttyy alkoholin käytöstä, vaikka esitetään niin raitista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et liho, ellet syö sitä kortisonia yli kulutuksen.
t. personal rainerHöpöti höö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset ne pöhöttyy alkoholin käytöstä, vaikka esitetään niin raitista.
Rai rai!!
- Anonyymi
Mielikuvitus Raisako kirjoittelee
- Anonyymi
Anna tädin syyä pullaa.
- Anonyymi
Pitäskö käydä poskien rasvaimussa. Tulee kapeat klommoposket.
- AnonyymiUUSI
Voisi olla kuuma ollessaan lUunLaiHa vaan ei jaxa yx1n dieTata.
- AnonyymiUUSI
Hyvään kuntoon ei pääse ”deittaamalla”!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425814
- 725276
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753710Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753