Itse rakastan mungomelonia, sitä sitten liittää imen niin.. :3
Mikä on lempi jäätelömakusi
21
232
Vastaukset
- Anonyymi
Suklaa
- Anonyymi
Rommirusina🦫
- Anonyymi
Olet itsekin kuin elävä rommirusina :3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet itsekin kuin elävä rommirusina :3
:3 kiitos
- Anonyymi
Minttu-suklaa
Suklaa
Mansikka
Päärynä
Banaani- suklaa - Anonyymi
Mango meloni
- Anonyymi
sama./sivu
- Anonyymi
Tätä kysyttiin ihan vasta lapsetko täällä jäätelömakuja kertoo miten te jaksatte innostua samoista vaan aina. Voisi jutut vaihtua ihan kokonaan. Ketä kiinnostaa joku jäätelömaku.
- Anonyymi
millä värillä haluat että väritän paperille:)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
millä värillä haluat että väritän paperille:)?
Kuule ihan millä haluat mutta lapset on tähän aikaan jo nukkumassa eli silmät kiinni nyt huomenna on taas väritysten ja jääteömakujen aika.
- Anonyymi
Kushkushkusi
- Anonyymi
Vanilja jäätelöä ja kinuskikastiketta tai lakritsalla ja salmïakilla terastettynä.
- Anonyymi
🫢🫢🫢
Ketä kaipaat täällä?
- Anonyymi
Rommirusina 🤣
- Anonyymi
Mittee nää räkätät siinä?
- Anonyymi
Mahtaa olla kuivahtanut rusina syöjäkin
- Anonyymi
Pehemis
- Anonyymi
Suffeli jäätelö on ollut jonkin aikaa oma suosikki.
Daim jäätelö vähän saman makuista, mutta turhan toffeista omaan makuun. - Anonyymi
Oli Ingmanin Jaffa-jäätelö (pahvipkt) mutta sitä ei enään valmisteta 😠
- Anonyymi
Banana split 😋
- Anonyymi
Mungomeloni on kyl goated maku :3
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537790- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403983Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253195- 482913
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484