Onko tämä jo rakkautta

Anonyymi-ap

Mies töistä... joka hetki sua mietin...ne katseet... tällä hetkellä vielä kiellettyä...

11

727

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

P- miehellä perhe kotona joten älä sokaistu kuten kaikki muut toimiston pimut. Jokaisen varmasti käynyt läpi jo.

• Anonyymi

Ai olet keksinyt kurkottaa tällaisen narratiivin tällä kertaa palstasetä niitä varten jotka täällä asuu aistimassa😆

• Anonyymi

Eikö kirkon vanhimmat ole antaneet kuhertelululupaa vieläkään, palstaäijä?

• Anonyymi

Palstaa tarkoitat työllä? Täällähän sinä olet aamusta iltaan ja päivästä toiseen Gubbe?

• Anonyymi

Tämä on juuri sitä aitoa sellaista joka sekoittaa kaikki ajatukset ja pasmat.

• Anonyymi

Niin on t mies töistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on t mies töistä

Timo Jutila paikalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Timo Jutila paikalla.

Moka?

• Anonyymi

Olen työtön, et varmaan meinaa minua?

• Anonyymi

haluun vaan että tiiät.. rakastan sua edelleen mies.. oot luultavasti varattu enkä tee mitään.. tietenkään.. mut tuun rakastamaan sua salaa ei tää tunne katoa vaikka ketä näkisin mä en käsitä mikä sussa on mutta se on just se joku mitä ei pysty edes selittämään. tää on aitoa ,en puhu pskaa nyt. niin aidosti kun ikinä vaan voin niin rakas välitän susta.. kyllä mä tiiän,me ei tulla olemaan mitään </3 se on hajottanu mua aikansa,mutta enää en halua antaa sen tehdä sitä. pidän sut mukanani hyvällä ja voin aina piilossa onneksi vähän ihmetellä sua ..rakas <3 toivottavasti löydän semmosen rakkaan joka innostuis musta takasin :c voin sanoo ,se ei ole mun tilanteessa helppoa olen yksi iso punanen lippu ja muutenkin viihdyn kolossani liian hyvin.. Mutta kummiskin.. rakas olet<3 :*

• Anonyymi

Pitäskö selvittää onko varattu? Ei luulis töissä olevan vaikee vaikka kysyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      85
      6483
    2. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      290
      5454
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      98
      4151
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2900
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      27
      2874
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      120
      2093
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2030
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1767
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1301
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      159
      1151
    Aihe