Mies töistä... joka hetki sua mietin...ne katseet... tällä hetkellä vielä kiellettyä...
Onko tämä jo rakkautta
11
727
Vastaukset
- Anonyymi
P- miehellä perhe kotona joten älä sokaistu kuten kaikki muut toimiston pimut. Jokaisen varmasti käynyt läpi jo.
- Anonyymi
Ai olet keksinyt kurkottaa tällaisen narratiivin tällä kertaa palstasetä niitä varten jotka täällä asuu aistimassa😆
- Anonyymi
Eikö kirkon vanhimmat ole antaneet kuhertelululupaa vieläkään, palstaäijä?
- Anonyymi
Palstaa tarkoitat työllä? Täällähän sinä olet aamusta iltaan ja päivästä toiseen Gubbe?
- Anonyymi
Tämä on juuri sitä aitoa sellaista joka sekoittaa kaikki ajatukset ja pasmat.
- Anonyymi
Niin on t mies töistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on t mies töistä
Timo Jutila paikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timo Jutila paikalla.
Moka?
- Anonyymi
Olen työtön, et varmaan meinaa minua?
- Anonyymi
haluun vaan että tiiät.. rakastan sua edelleen mies.. oot luultavasti varattu enkä tee mitään.. tietenkään.. mut tuun rakastamaan sua salaa ei tää tunne katoa vaikka ketä näkisin mä en käsitä mikä sussa on mutta se on just se joku mitä ei pysty edes selittämään. tää on aitoa ,en puhu pskaa nyt. niin aidosti kun ikinä vaan voin niin rakas välitän susta.. kyllä mä tiiän,me ei tulla olemaan mitään </3 se on hajottanu mua aikansa,mutta enää en halua antaa sen tehdä sitä. pidän sut mukanani hyvällä ja voin aina piilossa onneksi vähän ihmetellä sua ..rakas <3 toivottavasti löydän semmosen rakkaan joka innostuis musta takasin :c voin sanoo ,se ei ole mun tilanteessa helppoa olen yksi iso punanen lippu ja muutenkin viihdyn kolossani liian hyvin.. Mutta kummiskin.. rakas olet<3 :*
- Anonyymi
Pitäskö selvittää onko varattu? Ei luulis töissä olevan vaikee vaikka kysyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856483
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2905454Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984151- 522900
- 272874
- 1202093
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721301
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151