Kysyä sulta et voidaanko jutella jos et sä itse uskalla kysyä
Kai mun pitää sit
25
377
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy!
- Anonyymi
Pelkään vaan vastausta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkään vaan vastausta
Mitä pelkäämistä siinä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pelkäämistä siinä on?
Vaikea kuulla jos et tykkää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vaikuttaako siltä, etten tykkää? Tietty riippuu, kuka olet. Jos oot hän, jota mietin, niin turha pelätä. En ole koskaan halunnut ketään näin paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vaikuttaako siltä, etten tykkää? Tietty riippuu, kuka olet. Jos oot hän, jota mietin, niin turha pelätä. En ole koskaan halunnut ketään näin paljon.
Ootha... esim isoisääsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen epävarma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootha... esim isoisääsi
Totta. Olen kaivannut isoisiäni koko elämäni, kun he eivät oo olleet elossa, kun mä oon syntynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen epävarma
Epävarma mistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epävarma mistä?
Siitä mitä sanot irl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hän varmaan ajattelee sinusta samanlailla ,en usko että sinut torjuu jos hälle jotain haluisit kertoa,ei fiksu ihminen tee sillee.
- Anonyymi
No ri voida kun ei kiinnosta
- Anonyymi
Kannattaa olla itse aloitteellinen jos haluaa tapahtuvaksi. Olkoon ujo vastapuoli
- Anonyymi
Mitäs sitten jos molemmat on ujoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sitten jos molemmat on ujoja?
No asia ei etene ellei jompi kumpi tee aloitetta juttelulle tietysti olisiko ystävästä apua joko rohkaisemaan tai tekemään asialle esim järjestämällä sovittuun paikkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No asia ei etene ellei jompi kumpi tee aloitetta juttelulle tietysti olisiko ystävästä apua joko rohkaisemaan tai tekemään asialle esim järjestämällä sovittuun paikkaan
Toiha oli hyvä idea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiha oli hyvä idea
Miksi sinun pitäisi jutella hänen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi jutella hänen kanssa?
Siksi että saadaan sovittua tulevaisuudesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi että saadaan sovittua tulevaisuudesta
Kokeile jos vaikka ns Tukholman syndrooma toimisi tämän tulevaisuuden suhteen.
- Anonyymi
Eipä ole mulla uskalluksesta kiinni mu juu luulempa että siu tarttii itse kysyä jos haluat paremmin tutustua
- Anonyymi
Kysyykö mies naiselta ja onko vanha tuttu??
- Anonyymi
Kysy sinä!
- Anonyymi
No jopa se kestää tämänkin joutavan aloitus-sivun latautuminen mister no lifet
- Anonyymi
En aio kysyä.
- Anonyymi
Hienoa että on rohkeitakin ihmisiä vaikka pelottaa ja jännittää. Itsekin olen ollut siinä tilanteessa joka on pelottanut ja jännittänyt mutta ainakin sillä saa tietoonsa tykkääkö ja onko toinen ollut kiinnostunut. Tietää sitten tehneensä kakkkensa eikä harmita myöhemmin se tekemättömyys. Lykästystä sulle paljon, oon hengessä mukana 😊👍🏻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616120
- 755359
- 994375
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753750Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603418- 443020
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462055
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381783