Kevät on tullut kun feissarit ilmestyneet kävelykadulle.
Ovat vieläpä erittäin röyhkeitä.
Antakaa ihmisten olla.😬
Kävelykadun pysäyttelijät
20
306
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä meininki Kävksellä.
T. BubreBoys - Anonyymi
Kävis on nykyään turistinähtävyys, poriin tullaan kaukaakin katsomaan kunnon ripulimeininkiä, Kävis kiinnostaa enemmän kuin Yyteri, Jazzit sentään vielä menee ohitse :D
- Anonyymi
Innahan on sanonut, että keskusta palautetaan entiseen loistoon. Hyvä niin, niin katukuvaan tulee lissää Lissulaisia sun muita Bubrepoikia.
- Anonyymi
Kävelykatu on jo loistossaan. Tänään oli hyvällä volyymilla laitapuolenkulkijaa liikkeellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävelykatu on jo loistossaan. Tänään oli hyvällä volyymilla laitapuolenkulkijaa liikkeellä.
Kävelykatu pitäisi kattaa ja laittaa tuubin päihin lasiseinät, vesikiertolämmitys katuun ja viherkasveja.
Lisää parkkitilaa saisi kun purkaisi Jolenen tönön pois.
- Anonyymi
Olen alkanut välttämään paikkoja ja yrityksiä joissa näitä rasittavia itikoita on.K-markettien sisäänkäynneillä esim. koivulassa on usein näitä ruikuttajia jotka ovat sitä mieltä että vaikka sinulla on 5Eur rahaa perheen ruokaan tälle päivälle, sinun tulee myydä se romu-autosi ja sillä kustantaa jollekin kasvottomalle paskafirmalle kuukausimaksua jotta chateaubriand ei lopu pöydästä firman juhlissa.90% rahasta menee keräys + juokseviin kuluihin eli herrojen herkkuihin.
Seuraava feissari näkee keskisormeni vastauksena ruikutukseen.- Anonyymi
Kyllä ja ei. Olen samaa mieltä kanssasi, että on tavattoman ärsyttävää, kun feissarit pakkomyyvät minun kaltaiselleni persaukiselle luuserille, joka ei ole saanut mitään palkankorotusta 3,5 vuoteen, kuukausilahjoitusta avustusjärjestölle. On selvää, että tämän tyyppiset organisaatiot kuin Plan, Amnesty, Pelastakaa lapset, SPR, UN Women jne. tekevät hyvää työtä. Hallinnolliset kulut ovat oikeasti luokkaa 10-25 %, tai niin he ainakin väittävät, joten se ei aivan pidä paikkaansa, ettei lahjoituksesta juuri mitään mene perille määränpäähän.
Uskon ja toivon, että menee ainakin se 3/4. Neljännes nyt vaan menee hallintokuluhin, kun mikään ei ole ilmaista. Itsekin saan jatkuvasti kirjepostitse pyyntöjä lykätä rahaa Syöpäsäätiölle, Kuurojen liitolle, SPR:lle tai ties minne. Joka kuukausi tulee useampi kirje postitse. Niiden lähettely ei ole ilmaista.
Silti tavallinen persaukienn keskituloinen ei voi olla samaan aikaan kovin monen organisaation kuukausilahjoittajana. Ei muutoin, mutta siinä muuttuu itse kohta apua tarvitsevaksi, kun pankkitili on aina tyhjä, kun kuukausilahjoitukset imaisevat tilin tyhjäksi.
Minä erosin aikanaan kirkosta sen takia, ettei tarvitse maksaa kirkollisveroa. Nyt lykkään sen summan näihin paljon parjattuihin hyväntekeväisyysjärjestöihin: Plan 10 €/kk, Pelastakaa lapset 10 €/kk ja UN Women 8 €/kk. En tiedä, onko maailma yhtään parempi paikka, mutta kun oma pankkitili on koko ajan tyhjä, ainakin avustusjärjestöjen tileillä rahaa riittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja ei. Olen samaa mieltä kanssasi, että on tavattoman ärsyttävää, kun feissarit pakkomyyvät minun kaltaiselleni persaukiselle luuserille, joka ei ole saanut mitään palkankorotusta 3,5 vuoteen, kuukausilahjoitusta avustusjärjestölle. On selvää, että tämän tyyppiset organisaatiot kuin Plan, Amnesty, Pelastakaa lapset, SPR, UN Women jne. tekevät hyvää työtä. Hallinnolliset kulut ovat oikeasti luokkaa 10-25 %, tai niin he ainakin väittävät, joten se ei aivan pidä paikkaansa, ettei lahjoituksesta juuri mitään mene perille määränpäähän.
Uskon ja toivon, että menee ainakin se 3/4. Neljännes nyt vaan menee hallintokuluhin, kun mikään ei ole ilmaista. Itsekin saan jatkuvasti kirjepostitse pyyntöjä lykätä rahaa Syöpäsäätiölle, Kuurojen liitolle, SPR:lle tai ties minne. Joka kuukausi tulee useampi kirje postitse. Niiden lähettely ei ole ilmaista.
Silti tavallinen persaukienn keskituloinen ei voi olla samaan aikaan kovin monen organisaation kuukausilahjoittajana. Ei muutoin, mutta siinä muuttuu itse kohta apua tarvitsevaksi, kun pankkitili on aina tyhjä, kun kuukausilahjoitukset imaisevat tilin tyhjäksi.
Minä erosin aikanaan kirkosta sen takia, ettei tarvitse maksaa kirkollisveroa. Nyt lykkään sen summan näihin paljon parjattuihin hyväntekeväisyysjärjestöihin: Plan 10 €/kk, Pelastakaa lapset 10 €/kk ja UN Women 8 €/kk. En tiedä, onko maailma yhtään parempi paikka, mutta kun oma pankkitili on koko ajan tyhjä, ainakin avustusjärjestöjen tileillä rahaa riittää.YLEn mukaan noin 25 % menee kuluihin:
https://yle.fi/a/20-306763
"Moni hyväntekeväisyysjärjestölle rahaa lahjoittava miettii, mihin rahat oikeasti päätyvät. Ammattimaisessa järjestötyössä hallinnontiin kuuluukin mennä rahaa.
Jos lahjoittaa Suomen Unicefille sata euroa, siitä menee 73 euroa suoraan lapsille ja 27 euroa keräyskuluihin hallintoon. Samanlaisissa luvuissa pyörii Pelastakaa Lapset ry:n talous: sadasta eurosta keskimäärin 75 euroa menee lasten ja lapsiperheiden tukemiseen, loput 25 euroa menevät hallintoon."
- Anonyymi
Pidetään peukkua pystyssä.
- Anonyymi
Mikä ihmeen feissari? Onko se sama kuin fruittari? Tässä menee pää sekaisin vanhalla ihmisellä näiden termien kanssa. Joka päivä joku uudissana.
- Anonyymi
Feissari on varainhankkija. Kävelykadulla kimppuusi käyvä henkilö, joka haluaa sinut kuukausilahjoittajaksi johonkin järjestöön. Porissa näkynyt eniten käviksellä SPR:n, Planin ja Unicefin feissareita.
Feissari on siis myyjä. Feissari myy sinulle idean, että lähdet mukaan pelastamaan maailmaa, kun laitetaan kuukausiveloitus jauhamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Feissari on varainhankkija. Kävelykadulla kimppuusi käyvä henkilö, joka haluaa sinut kuukausilahjoittajaksi johonkin järjestöön. Porissa näkynyt eniten käviksellä SPR:n, Planin ja Unicefin feissareita.
Feissari on siis myyjä. Feissari myy sinulle idean, että lähdet mukaan pelastamaan maailmaa, kun laitetaan kuukausiveloitus jauhamaan.Ok kiitos. Seuraavalle kävisreissulle vesipistooli mukaan niin voi ammuskellä häirikköjä kauemmas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok kiitos. Seuraavalle kävisreissulle vesipistooli mukaan niin voi ammuskellä häirikköjä kauemmas.
Sonnien lamauttamiseen tarkoitettu laite olisi parempi.Valitettavasti kovin laiton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sonnien lamauttamiseen tarkoitettu laite olisi parempi.Valitettavasti kovin laiton.
Varo vaan käyttämästä sonnien lamauttamista PuukkoPirkkoon.
Ei muuten pienet sähköt Pirkkoon tehoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok kiitos. Seuraavalle kävisreissulle vesipistooli mukaan niin voi ammuskellä häirikköjä kauemmas.
Tabascoa säiliöön, vitsi vitsi ei saa laittaa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Feissareilla on pelisilmää. Miesfeissarit saalistavat naisia ja nuoret naisfeissarit heruttavaa kauppaa miehiltä. Kyllähän se nivelee porilaisen persaukisen keski-ikäisen miehen itsetuntoa, kun nuori, viehättävä naisfeissari tulee kyselemään, "heruuko varakkaan näköiseltä herrasmieheltä rahaa hyväntekeväisyyteen? Pelastetaan yhdessä nälkäkuoleman uhkaa kokevat lapset."
Voitko siihen muuta vastata kuin että paljonko laitetaan?
Näin on taas yksi diili tehty. Kun nuoret naisfeissarit hoksaavat, miten miehiltä saa kauppaa, niin feissarit pääsevät tekemään hyvää tiliä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varo vaan käyttämästä sonnien lamauttamista PuukkoPirkkoon.
Ei muuten pienet sähköt Pirkkoon tehoa.Kyllä sähkö PuukkoPirkkoon tehoaa silloin, kun on vähän subuissa enemmän. Valittelee selkäänsä, niin siitä tietää, että subua mennyt ohi kirjanpidon.
- Anonyymi
Eilen oli uusi "myyntikikka".
Kyseltiin että haluatko uuden lehden.👹
Keskusta on muutenkin hiljentynyt, ja kävelykatu enää ainut paikka missä hieman elämää.
Nämä feissarit kyllä tappaa sen pienenkin "elonmerkin".
Menkää oikeisiin töihin.📢 - Anonyymi
Kaupungeissahan näitä on ollut jo kauan.
- Anonyymi
(Pieni vitsi tähän.)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318