Kyllä se vaan niin on, että kiusaaminen opitaan kotona.
Kuunnellut tässä miten vanhemmat haukkuuvat omille lapsilleen muita ja aliarvioivat toisia härskein puhein.
Sitten ollaan ihmeissään kun omat lapset oireilee ja palaute tulee muualta.
Kysymys onkin, mikä tarve on olla jotain muuta mitä oikeasti ei ole?
Hyvä käytös
12
271
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä Savossa on niin huonokäytöksistä sakkia. Ympärille ei katsota tai muita oteta huomioon. Minä minä muttakun minä. miten ne lapset oppisivat mitään?
- Anonyymi
Ylä-Savossa eniten masentuneita ja ahdistuneita nuoria kertoo uusi tutkimus. Onkohan savolaisten suhtautumisessa lapsiin ja nuoriin jotain pielessä ?
Ei edes huolehdita omista nuorista kun heillä on vaikeaa. Ollaan niin itsekkäitä ja omahyväisiä.
Pääasia, että minä itse pärjään.
- Anonyymi
Kunhan vanhemmat ensin oppisivat hyväksymään itsensä ja toiset niin hyvine kuin huonoine puolineen olisi helppoa opettaa samoin myös lapsilleen, terve itsekunnioitus ja toisen kunnioitus on paras perusta kasvatukselle.
- Anonyymi
Totta kirjoitat 🎯🎯
- Anonyymi
Lapset kun syntyvät niin ei osata elää normaali arkea vaan haahuillaan jo uuden kaverin perään. Ennen hoidettiin jälkikasvu yhdessä vailla eihän se joskus elämä ruusuista ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset kun syntyvät niin ei osata elää normaali arkea vaan haahuillaan jo uuden kaverin perään. Ennen hoidettiin jälkikasvu yhdessä vailla eihän se joskus elämä ruusuista ollut.
Mitenkähän lapset oppivat kun itse ovat vanhempia elämään toista kunnioittaen jos kotona eletään kuin pellossa?
- Anonyymi
Kyllä ne kiusaajat tulee just näistä olevinaan hyvistä kodeista
- Anonyymi
Minä en ymmärrä..ensin halutaan lapsia kovasti, lapsi kun syntyy niin koko suku on lällättämässä lapselle ja sitä paapotaan mutta se loppuu hyvin lyhyeen.pian ollaan siinä vaiheessa että lapsi näyttää olevan enemmän tai vähemmän rasite jolle huudetaan ja kiukutellaan.
- AnonyymiUUSI
Näinhän se usein on.
- AnonyymiUUSI
Minä oon opettanut lapselleni että jos joku koulussa aukoo päätä niin vedä lättyyn niin lujaa kun jaksat.
- AnonyymiUUSI
On siinäkin vanhemman neuvo 😡.
- AnonyymiUUSI
Ja lasten harrastuksissa näyttää myös olevan näitä haukkujia ja kiroilijoita valmentajina. Seurat HERÄTYS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008950
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265498- 534651
- 904470
- 593619
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663283Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262856Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432621