Hyvä käytös

Anonyymi-ap

Kyllä se vaan niin on, että kiusaaminen opitaan kotona.
Kuunnellut tässä miten vanhemmat haukkuuvat omille lapsilleen muita ja aliarvioivat toisia härskein puhein.
Sitten ollaan ihmeissään kun omat lapset oireilee ja palaute tulee muualta.
Kysymys onkin, mikä tarve on olla jotain muuta mitä oikeasti ei ole?

12

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä Savossa on niin huonokäytöksistä sakkia. Ympärille ei katsota tai muita oteta huomioon. Minä minä muttakun minä. miten ne lapset oppisivat mitään?

• Anonyymi

Ylä-Savossa eniten masentuneita ja ahdistuneita nuoria kertoo uusi tutkimus. Onkohan savolaisten suhtautumisessa lapsiin ja nuoriin jotain pielessä ?
        Ei edes huolehdita omista nuorista kun heillä on vaikeaa. Ollaan niin itsekkäitä ja omahyväisiä.
        Pääasia, että minä itse pärjään.

• Anonyymi

Kunhan vanhemmat ensin oppisivat hyväksymään itsensä ja toiset niin hyvine kuin huonoine puolineen olisi helppoa opettaa samoin myös lapsilleen, terve itsekunnioitus ja toisen kunnioitus on paras perusta kasvatukselle.

• Anonyymi

Totta kirjoitat 🎯🎯

• Anonyymi

Lapset kun syntyvät niin ei osata elää normaali arkea vaan haahuillaan jo uuden kaverin perään. Ennen hoidettiin jälkikasvu yhdessä vailla eihän se joskus elämä ruusuista ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapset kun syntyvät niin ei osata elää normaali arkea vaan haahuillaan jo uuden kaverin perään. Ennen hoidettiin jälkikasvu yhdessä vailla eihän se joskus elämä ruusuista ollut.

Mitenkähän lapset oppivat kun itse ovat vanhempia elämään toista kunnioittaen jos kotona eletään kuin pellossa?

• Anonyymi

Kyllä ne kiusaajat tulee just näistä olevinaan hyvistä kodeista

• Anonyymi

Minä en ymmärrä..ensin halutaan lapsia kovasti, lapsi kun syntyy niin koko suku on lällättämässä lapselle ja sitä paapotaan mutta se loppuu hyvin lyhyeen.pian ollaan siinä vaiheessa että lapsi näyttää olevan enemmän tai vähemmän rasite jolle huudetaan ja kiukutellaan.

• Anonyymi

Näinhän se usein on.

• Anonyymi

Minä oon opettanut lapselleni että jos joku koulussa aukoo päätä niin vedä lättyyn niin lujaa kun jaksat.

• Anonyymi

On siinäkin vanhemman neuvo 😡.

• Anonyymi

Ja lasten harrastuksissa näyttää myös olevan näitä haukkujia ja kiroilijoita valmentajina. Seurat HERÄTYS!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7763
    2. 112
      6026
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5177
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4546
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3220
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      59
      2997
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2938
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2454
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2437
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2066
    Aihe