Tosi ystävyyteen kanssani aloitus tähän
Tosi ystävyyteen kanssani
4
65
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi ystävyyteen kanssani voi päästä yli 32 vuotias nainen joko näkemällä minua irl ja juttelee kuulumisia yms vähitellen juttelemista. Samoin irl viestiä minulle ja juttelee kuulumisia yms näin . Tai vastaa tähän pyytämälläni tavalla. Tosi ystävyyteen kanssani kuuluu myös erotiikkaa. Upeaa sellaista.
Vastauspohjat mitkä voivat olla puhdasta mielikuvitusta.
Aloitustani ei ole suunnattu kenellekään vaan suhtaudun kaikkiin naisiin avoimin mielin kuka on kiinnostunut minusta.
Vastaa johonkin sinulle itsellesi sopivaan vastauspohjaan a ja b, vastaa yhteen molemmissa,a ja b. Kirjoita vinkkejä itsestäsi, ulkonäöstäsi, paikasta missä näimme ja milloin.
Vastauspohja a.
Seksikkään muodokas noin 155-160 cm nainen, keskikoisella seksikkäällä pepulla, seksikkäillä reisillä, pitkillä kauniilla tummilla/vaaleilla hiuksilla.
Seksikäs täydelliset reisinen nainen, tiukalla pepulla,, kauniilla tummilla, vaaleilla hiuksilla.
Seksikäs muotoinen nainen, noin 170 cm , pitkillä vaaleilla/tummilla hiuksilla.
Seksikäs reisinen, melko muodokas nainen, seksikkäällä pepulla ja kauniilla tummilla/vaaleilla hiuksilla.
Seksikäs nainen täydelliset reidet, muodokkaalla pepulla, kauniilla pitkillä vaaleilla/tummilla hiuksilla, noin 160-165 cm
Seksikäs muodokas nainen, seksikkäällä isohkolla pepulla, vaaleat/tummat hiukset., noin 175 cm
Naisella oma vastauspohjasi, vartalostasi ja hiuksistasi.
Vastauspohja b
Naisella farkut ja paita/takki juttelua
Naisella housut ja takki juttelua
Naisella hame ja sukkahousut ohimennen näkemistä
Naisella uimapuku uimahallissa uima-altaan reunalla juttelua noin 13 vuotta sitten syksyllä.
Naisella farkut ja paita juttelua minun tai naisen talo talvella noin 3 vuotta sitten
Naisella lyhyet shortsit ja paita, kesä 10 vuotta sitten tai enemmänkin minun tai naisen talo.
Naisella oma vastauspohjasi.
Naisella tiukat housut ja takki, ohimennen kaupassa.
En ole ikinä sanonut tosissani täällä oikeaa nimeäni, enkä tietenkään sano, vaan tässä täytyy oikeasti tietää minut irl ja olla kiinnostunut minusta.
En lue kuin aidot hyvät pyytämällä tavalla tehdyt vastaukset vain. Kaikki muut kommentit ovat trollien trollauksia eivätkä liity aloitukseeni tai minuun millään tavalla, vaan niissä on joku trolli purkaa pahaa oloaan aina.
Aloitus on auki huomiseen aamu kello 8 asti.
En ole nimeäni täällä sanonut.
En ole Timo, Juha, Riku enkä Matti.- Anonyymi
Vihjeeni aivan muuta kuin miesten nimiä. Mutta täällä on joku pakkomielteinen Timo ja Juha jankkaaja, kau hän saa tyydytystä kun noita nimiä aloitukseeni kirjoittaa, muutenhan tähän ei kukaan kirjoita yhtään mitään ellei ole minusta kiinnostunut 110%
- Anonyymi
mee mäkee vanha limane gubbe !!! oot tuamo vai juha viä vaimolta piiloss
- Anonyymi
Timo on menneen talven lumia..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646148
- 755369
- 994375
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753750Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603418- 443030
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462055
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381783