R. Lehkonen (Rampe), O. Hokkanen, K. Torniainen, S. Taavitsainen, S. Hakkarainen jne. Eivät kumarra riistoa ja isoa rahaa. Suuri kunnioitus
Mikkelin yhteisen hyvät ajajat
18
329
Vastaukset
- Anonyymi
Odotellaan Teitä täällä mielentalossa.
Lääkitystä olisi hyvä taas tarkistaa.- Anonyymi
Alkaa menemään hulluudet siihen pisteeseen, että alkaa sähköhoidolle olevan jälleen tarvetta..
- Anonyymi
Rahanahneet riistäjäfasistit sinne kuuluu tai pikemminkin Siperiaan
- Anonyymi
Juu eivät kumarra isoa rahaa, vaan kahmivat rahat omiin taskuihinsa-
- Anonyymi
Ei sitä tekee Mikkelin porvarit ja Kokoomus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä tekee Mikkelin porvarit ja Kokoomus
Nostetaas vähän kaupunginjohtajan palkkaa, hyvin on mieleinen, nuorassa siis. :D
- Anonyymi
Eivät kumarra niin., mutta ovat valmiita viemään veronmaksajien rahat!!!
Sitäkö pitäisi kunnioittaa??!!- Anonyymi
Eiks ne nytkin hyvin viedä? Suomen korkein verotus. Ja ese nostaa hintoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks ne nytkin hyvin viedä? Suomen korkein verotus. Ja ese nostaa hintoja.
Onneks kaupunginjohtaja o hoitanu työnsä hyvin, vai mitä, Pöyry? Lisää liksaa vaan.
- Anonyymi
Eivätkä kunnioita Suomen lakeja pätkän vertaa. Rikollisia, vanhanliiton kuulema vielä.
- Anonyymi
Koppiin jokainen! 😱
- Anonyymi
Sitä ei kyllä kunnioita porvarit ja Mikkelin kokoomuksen kieroilijat. Kieroiltiin eräältä kaupunginhallituksen puheenjohtajan paikka, kun oli riiston tiel
- Anonyymi
Kommentistasi on tehty tutkintapyyntö. No saadaanpa osoitteesi ja nimesi selville. Hehheh. Siitä tuleekin hauskaa
- Anonyymi
Jokin hullujen huoneen peliryhmän osallistujien nimilistako täs o?
- Anonyymi
Ei vaan sellaisia, jotka puolustaa pientä ihmistä ja nousee riistoa vastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan sellaisia, jotka puolustaa pientä ihmistä ja nousee riistoa vastaan
Eli mt-potilaita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mt-potilaita
Ei vaan heikkojen puolustajia. Suurin osa oikeistosta ja isojen yritysten pyörittäjistä on psykopaatteja
- Anonyymi
Niin, riistävät itse toisilta toisen omaa, vasemmistolaiset.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit956101KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495535Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521032015Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459