R. Lehkonen (Rampe), O. Hokkanen, K. Torniainen, S. Taavitsainen, S. Hakkarainen jne. Eivät kumarra riistoa ja isoa rahaa. Suuri kunnioitus
Mikkelin yhteisen hyvät ajajat
18
288
Vastaukset
- Anonyymi
Odotellaan Teitä täällä mielentalossa.
Lääkitystä olisi hyvä taas tarkistaa.- Anonyymi
Alkaa menemään hulluudet siihen pisteeseen, että alkaa sähköhoidolle olevan jälleen tarvetta..
- Anonyymi
Rahanahneet riistäjäfasistit sinne kuuluu tai pikemminkin Siperiaan
- Anonyymi
Juu eivät kumarra isoa rahaa, vaan kahmivat rahat omiin taskuihinsa-
- Anonyymi
Ei sitä tekee Mikkelin porvarit ja Kokoomus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä tekee Mikkelin porvarit ja Kokoomus
Nostetaas vähän kaupunginjohtajan palkkaa, hyvin on mieleinen, nuorassa siis. :D
- Anonyymi
Eivät kumarra niin., mutta ovat valmiita viemään veronmaksajien rahat!!!
Sitäkö pitäisi kunnioittaa??!!- Anonyymi
Eiks ne nytkin hyvin viedä? Suomen korkein verotus. Ja ese nostaa hintoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks ne nytkin hyvin viedä? Suomen korkein verotus. Ja ese nostaa hintoja.
Onneks kaupunginjohtaja o hoitanu työnsä hyvin, vai mitä, Pöyry? Lisää liksaa vaan.
- Anonyymi
Eivätkä kunnioita Suomen lakeja pätkän vertaa. Rikollisia, vanhanliiton kuulema vielä.
- Anonyymi
Koppiin jokainen! 😱
- Anonyymi
Sitä ei kyllä kunnioita porvarit ja Mikkelin kokoomuksen kieroilijat. Kieroiltiin eräältä kaupunginhallituksen puheenjohtajan paikka, kun oli riiston tiel
- Anonyymi
Kommentistasi on tehty tutkintapyyntö. No saadaanpa osoitteesi ja nimesi selville. Hehheh. Siitä tuleekin hauskaa
- Anonyymi
Jokin hullujen huoneen peliryhmän osallistujien nimilistako täs o?
- Anonyymi
Ei vaan sellaisia, jotka puolustaa pientä ihmistä ja nousee riistoa vastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan sellaisia, jotka puolustaa pientä ihmistä ja nousee riistoa vastaan
Eli mt-potilaita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mt-potilaita
Ei vaan heikkojen puolustajia. Suurin osa oikeistosta ja isojen yritysten pyörittäjistä on psykopaatteja
- Anonyymi
Niin, riistävät itse toisilta toisen omaa, vasemmistolaiset.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749