Onko Tuusniemellä tai varsinkin Kosulassa

Anonyymi-ap

jo valittuna kompostintarkastaja?

Vastullinen ja tärkeä jobi.

21

324

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samalla kertaa vois katsastaa näitten jäteöljyjen varastot.

• Anonyymi

No juu, siinähän se samalla mänis.

Omassa kunnassa on ympäristösihteeri joka hoitaa nämä ja myös opastee ja neuvoo.

• Anonyymi

Tuollaselle tupetushommalle pitäis hakkee ympäristölupa!

• Anonyymi

Kyllä se on ihan aiheellista katsastaa hajaalueilla nuo ns. kompostit. Varmaan löytyy vielä tapoja jossa ruuantähteet ym. rytkäytettään nurkan taa. Siellä haittaeläimet ja linnut mellastaa.

• Anonyymi

Onhan se ja luomupelloille voi ajaa muovipaska yhdyskuntalietettä ja se ei haittaa ketään.
        Suomi on hullujenmaa, kun ei uskalleta puuttua kaupan halvalla hävittämään muovimoskaan biojätteessä tai lahjottu niin käydään mitättömien jätteiden kimppuun.

• Anonyymi

Kaupunkilaisten ongelmia

• Anonyymi

Metsämanille kaikki on HOMMOO!

Pihamaa täynnä "äet vaenoon" elläessään istuttamia puoliksi lahonneita puu ja pensas rytöjä joita palvoo kuin pyhäinjäännöksiä.

https://youtu.be/8OqhS8-gyDs?si=u_iOkhrbCS1wpAqy

• Anonyymi

"Tuollaselle tupetushommalle pitäis hakkee ympäristölupa!"

Kyllä, konehalliiin jossa harjoitetaan autojen, traktoreiden ja moottorikäyttöisten laitteiden ammattimaista varastointia, korjausta ja huoltoa tulee ympäristöviranomaisten vaatia heti uhkasakon voimalla betonilattian ja asianmukaisten öljynerotuskaivojen rakentamista.

• Anonyymi

Metsämanin touhut eivät enää vuosiin ole olleet harrastelija HOMMOO! vaan täysipäiväistä tauotonta ammattimaista sisällöntuottamista ja roinankeräämistä.
      Semmoiset toimet vaativat tasavertaisen kohtelun muiden yrittäjien kanssa, eikä mitään erivapauksia.

• Anonyymi

Omallakin kotiseudulla auto ja konekorjaamoyrittäjä joutui tyhjentämään korjaamon pihan varaosa autoista ympäristöviranomaisen vaatimuksesta tai rakentamaan tilat varaosa autoille ettei yksikään öljy tai nestetippa pääse imeytymään maaperään.

• Anonyymi

Ei näy koskevan metsä mania, on ilmoitettu eteenpäin, ei tätä Herraa koske mitkään lait!!

• Anonyymi

Kuka lie sitten tilan oikea omistaja?

• Anonyymi

Vaikuttaa jotenkin tuon tilan touhut siltä ettei siellä ole paljon tulevaisuudesta ja vastuista keskusteltu.

• Anonyymi

Näytääkö maaseudulla moni tulevaisuudesta jäävän keskustelemaan kun kaupungissa saa rahaa maleksimisesta.

• Anonyymi

Urahdellaan ja höpistään.

• Anonyymi

Konemänniä ehdotettu!

• Anonyymi

"Näytääkö maaseudulla moni tulevaisuudesta jäävän keskustelemaan kun kaupungissa saa rahaa maleksimisesta."

Maalla saa rahaa metsästä, maalle jäävät maleksimaan ne joilla on perintömetsää.

• Anonyymi

Kortistopummin ulinaa. Oletteko tyhmiä ostakaa sitä metsää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kortistopummin ulinaa. Oletteko tyhmiä ostakaa sitä metsää.

"Kortistopummin ulinaa. Oletteko tyhmiä ostakaa sitä metsää."

Moni ostaa metsää, monella maaseutukylällä metsä siirtyy perintönä vupelolle pojalle.

• Anonyymi

Eikös siellä ole kävelevä kompostointi.

• Anonyymi

Kaupunkilaisten ongelmia jätepisteet.huoli pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe