Viettää aikaa kanssasi ja päästä tutustumaan. Ehkä ole pidät paljon samoista asioista kuten liikkumisesta mutta samalla tavoin olet herkkä ja tunteikas. Ehkä kanssasi voisi olla hauskaa. Kukapa tietää. Ainakin ajatukset ovat usein hänessä
Kauheasti haluttaisi
11
527
Vastaukset
- Anonyymi
kantsii varmaa tehä asia eteen jotaki si
- Anonyymi
Niin tarkoitat varmaan molempia, koska kaksi tässä tarvitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tarkoitat varmaan molempia, koska kaksi tässä tarvitaan.
alotat siitä että selvität tykkääkö sun hän susta ja siitä sitte kohti viestittelyä, tapaamista mitä näitä nyt on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
alotat siitä että selvität tykkääkö sun hän susta ja siitä sitte kohti viestittelyä, tapaamista mitä näitä nyt on.
Esimerkillistä toimintaa joku otti ohjat,no pakkohan se kun kaksi käy asemasotaa ja jumittunut bunkkeriinsa ,kiitos tästä.
- Anonyymi
Onko mieheltä naiselle? Nähty/huomasit vai enemmän tuttu?
Jos liikkuminen nähty, liekö läheltä? - Anonyymi
Samoin ajatuksin, kaverille kyllä tilausta olisi ja eikä tunteellisempi nainen olisi ollenkaan huono vaihtoehto, itse asiassa se halutumpi,
- Anonyymi
Itse ainakin tykkäsin jos ottaisi suoraan yhteyttä olisi helpompi vastata juuri hänelle.
Ollaan toki jotain juteltukin jo mutta eihän lisää pahaa tee .
Aurinkoa päivääsi Mies 🌞- Anonyymi
Onko miehellä siis numeros jo ennestään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko miehellä siis numeros jo ennestään?
Naisena esiintyvä setä varmasti loruilee pian esim kuumista whatsappviesteistä, sillä hänellä on kovia odotuksia ko sovelluksen suhteen
- Anonyymi
Samoin ajattelen miehestä
- Anonyymi
Itseppähän pilasit meidät erilleen ei ole ikävä tuollaista paska naamaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1505902
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603378- 442980
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763