Sinua niin paljon? Toki olet niin valtavan paljon vaikuttanut siihen miten olet nähnyt minut kokonaisena. Silti ihmettelen että miksi vain kaipaan vaikka menemme melkein kauemmaksi koko ajan
Miksi kaipaan
20
487
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tarkoitat nähdä kokonaisena?
- Anonyymi
Nähdyksi tuleminen on tärkeä asia
- Anonyymi
Koska sielunyhteys, etkö nää jo hokase?
- Anonyymi
En tiedä mikä yhteys se on. Harvoin on keneenkään ollut tällaista tunnetta.
- Anonyymi
Vaihda suuntaa ja yritä mennä lähemmäksi
- Anonyymi
Älä ihmettele
- Anonyymi
Siksi. kun meilläkin on väärä suunta.
- Anonyymi
Ei ole helppoa. Jos olet hän, sanon suoraan että en varmasti koskaan tuu unohtamaan sua, vaikka kuinka yritänkin. Ja että on silkkaa tyhmyyttä jos emme tee mitään asialle. Jos jätämme sen tälle asteelle kadumme todella paljon sitä koko loppuelämämme ajan. Tämä outo, ihan käsittämättömän voimakas yhteys on annettu ylhäältä. Muuten se olisi mennyt ohitse.
- Anonyymi
Ehkä.
- Anonyymi
Olo on ristiriitainen kun puolet minusta huutaa vapautta ja rakkauttasi ja puolet ohjaa pysymään nykyisessä. Olemme niin epävarmoja molemmat ettemme uskalla edetä. Kaataako se vai haaveet vai pelkäämmekö ettemme sen jälkeen pysty olemaan toisistamme erossa. Sitä en tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olo on ristiriitainen kun puolet minusta huutaa vapautta ja rakkauttasi ja puolet ohjaa pysymään nykyisessä. Olemme niin epävarmoja molemmat ettemme uskalla edetä. Kaataako se vai haaveet vai pelkäämmekö ettemme sen jälkeen pysty olemaan toisistamme erossa. Sitä en tiedä
Ota siitä nyt selkoa. Mun ajatukset ainakin kiertää kehää. Pitäisi antaa olla. Omat ajatukset ei johda mihinkään ja saa tunteet niin sekaisin. Mä ite ja neuvon sua myös että putsataan pöytä, aloitetaan alusta. Annetaan toisillemme anteeksi ihan kaikki, jospa sitten alkaa rakkaus taas virrata vapaasti. Ja vapaus. Mitä se sitten tarkoittaa? Elämä ilman sua ei ole vapautta. Se on vankila. Mä en ymmärrä miksi me tehtiin tästä näin vaikeata. Please God help us! Oh my dear
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota siitä nyt selkoa. Mun ajatukset ainakin kiertää kehää. Pitäisi antaa olla. Omat ajatukset ei johda mihinkään ja saa tunteet niin sekaisin. Mä ite ja neuvon sua myös että putsataan pöytä, aloitetaan alusta. Annetaan toisillemme anteeksi ihan kaikki, jospa sitten alkaa rakkaus taas virrata vapaasti. Ja vapaus. Mitä se sitten tarkoittaa? Elämä ilman sua ei ole vapautta. Se on vankila. Mä en ymmärrä miksi me tehtiin tästä näin vaikeata. Please God help us! Oh my dear
Se ns. Jumala yrittää auttaa koko ajan, mutta häiskä juoksee karkuun minkä jaloistaan pääsee. Jos taas tarkoitus on työntää kauemmas niin se kyllä toimii.. Vastasin kuin hänelle ja sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ns. Jumala yrittää auttaa koko ajan, mutta häiskä juoksee karkuun minkä jaloistaan pääsee. Jos taas tarkoitus on työntää kauemmas niin se kyllä toimii.. Vastasin kuin hänelle ja sivusta
Mä en luovu uskosta en kenenkään ihmisen takia. Mulla on välit kunnossa yläkertaan. Jos joku ei hyväksy sitä niin olkoon sit kuvioista, mun elämästä, poissa ja tässä asiassa en anna periksi. Vaikka kuinka hitsin paljon liha, seksuaalinen vetovoima, kemia vetäis häntä kohti. 🫢💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en luovu uskosta en kenenkään ihmisen takia. Mulla on välit kunnossa yläkertaan. Jos joku ei hyväksy sitä niin olkoon sit kuvioista, mun elämästä, poissa ja tässä asiassa en anna periksi. Vaikka kuinka hitsin paljon liha, seksuaalinen vetovoima, kemia vetäis häntä kohti. 🫢💔
Pysy vaan uskossasi, ihan rauhassa vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun en tiedä mikä on mun vapaus ja mikä ei.
- Anonyymi
Meidän kuului ivain nnostaa ja inspiroida toisiamme .
Herättää ajattelua ja tutkiskella intohimoa.
Ei elää ja toteuttaa unelmia yhdesjsä irl..
(Me oltais yhdessä jo irl
Oikeasti ruudun toisellap asiat olis niin järjestynyt helposti ... Olisin ollu likellä ... Rikas tai muuta sovampaa jos se olis ollu
tarkoitus kumpikin kyllä tietää..
Jos ei niin se on itselleen valehtelua)
Niihin löytyy varmasti jotku muut tekemään
ja toteuttamaan niitä meidän kanssa..
Mulle se pitkä mies mistä haaveilin
Jota ein sun suunnassa olutkaan ...
Ja sulle se joku pitkä sekopää jonka tarvit.
Naiselta miehelle!
- Anonyymi
Puhu vähemmän pane enemmän
- Anonyymi
Nii just!
- Anonyymi
Juurin noin ... Oikea asenne!
Sivusta
- Anonyymi
Tiedän että sä haluaisit vieläkin toteuttaa
meihin liittyvät unelmasi jonkun ihmisen kanssa jossain...
Niin haluan minäkin löytää sen pitkän unelmani vielä jostain kun sä et ollutkasn sitä .
Meidän ei kuulunut toteuttaa asioita
Kun se näin meni .
Vain olla inspiraatio ja aloite jollekin tavoittelle!
Nainen Sivusta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576047
- 755349
- 994365
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603408- 443010
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462045
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773