Miksi kaipaan

Anonyymi-ap

Sinua niin paljon? Toki olet niin valtavan paljon vaikuttanut siihen miten olet nähnyt minut kokonaisena. Silti ihmettelen että miksi vain kaipaan vaikka menemme melkein kauemmaksi koko ajan

20

487

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tarkoitat nähdä kokonaisena?

• Anonyymi

Nähdyksi tuleminen on tärkeä asia

• Anonyymi

Koska sielunyhteys, etkö nää jo hokase?

• Anonyymi

En tiedä mikä yhteys se on. Harvoin on keneenkään ollut tällaista tunnetta.

• Anonyymi

Vaihda suuntaa ja yritä mennä lähemmäksi

• Anonyymi

Älä ihmettele

• Anonyymi

Siksi. kun meilläkin on väärä suunta.

• Anonyymi

Ei ole helppoa. Jos olet hän, sanon suoraan että en varmasti koskaan tuu unohtamaan sua, vaikka kuinka yritänkin. Ja että on silkkaa tyhmyyttä jos emme tee mitään asialle. Jos jätämme sen tälle asteelle kadumme todella paljon sitä koko loppuelämämme ajan. Tämä outo, ihan käsittämättömän voimakas yhteys on annettu ylhäältä. Muuten se olisi mennyt ohitse.

• Anonyymi

Ehkä.

• Anonyymi

Olo on ristiriitainen kun puolet minusta huutaa vapautta ja rakkauttasi ja puolet ohjaa pysymään nykyisessä. Olemme niin epävarmoja molemmat ettemme uskalla edetä. Kaataako se vai haaveet vai pelkäämmekö ettemme sen jälkeen pysty olemaan toisistamme erossa. Sitä en tiedä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olo on ristiriitainen kun puolet minusta huutaa vapautta ja rakkauttasi ja puolet ohjaa pysymään nykyisessä. Olemme niin epävarmoja molemmat ettemme uskalla edetä. Kaataako se vai haaveet vai pelkäämmekö ettemme sen jälkeen pysty olemaan toisistamme erossa. Sitä en tiedä

Ota siitä nyt selkoa. Mun ajatukset ainakin kiertää kehää. Pitäisi antaa olla. Omat ajatukset ei johda mihinkään ja saa tunteet niin sekaisin. Mä ite ja neuvon sua myös että putsataan pöytä, aloitetaan alusta. Annetaan toisillemme anteeksi ihan kaikki, jospa sitten alkaa rakkaus taas virrata vapaasti. Ja vapaus. Mitä se sitten tarkoittaa? Elämä ilman sua ei ole vapautta. Se on vankila. Mä en ymmärrä miksi me tehtiin tästä näin vaikeata. Please God help us! Oh my dear

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota siitä nyt selkoa. Mun ajatukset ainakin kiertää kehää. Pitäisi antaa olla. Omat ajatukset ei johda mihinkään ja saa tunteet niin sekaisin. Mä ite ja neuvon sua myös että putsataan pöytä, aloitetaan alusta. Annetaan toisillemme anteeksi ihan kaikki, jospa sitten alkaa rakkaus taas virrata vapaasti. Ja vapaus. Mitä se sitten tarkoittaa? Elämä ilman sua ei ole vapautta. Se on vankila. Mä en ymmärrä miksi me tehtiin tästä näin vaikeata. Please God help us! Oh my dear

Se ns. Jumala yrittää auttaa koko ajan, mutta häiskä juoksee karkuun minkä jaloistaan pääsee. Jos taas tarkoitus on työntää kauemmas niin se kyllä toimii.. Vastasin kuin hänelle ja sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ns. Jumala yrittää auttaa koko ajan, mutta häiskä juoksee karkuun minkä jaloistaan pääsee. Jos taas tarkoitus on työntää kauemmas niin se kyllä toimii.. Vastasin kuin hänelle ja sivusta

Mä en luovu uskosta en kenenkään ihmisen takia. Mulla on välit kunnossa yläkertaan. Jos joku ei hyväksy sitä niin olkoon sit kuvioista, mun elämästä, poissa ja tässä asiassa en anna periksi. Vaikka kuinka hitsin paljon liha, seksuaalinen vetovoima, kemia vetäis häntä kohti. 🫢💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en luovu uskosta en kenenkään ihmisen takia. Mulla on välit kunnossa yläkertaan. Jos joku ei hyväksy sitä niin olkoon sit kuvioista, mun elämästä, poissa ja tässä asiassa en anna periksi. Vaikka kuinka hitsin paljon liha, seksuaalinen vetovoima, kemia vetäis häntä kohti. 🫢💔

Pysy vaan uskossasi, ihan rauhassa vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun en tiedä mikä on mun vapaus ja mikä ei.

• Anonyymi

Meidän kuului ivain nnostaa ja inspiroida toisiamme .
        Herättää ajattelua ja tutkiskella intohimoa.
        Ei elää ja toteuttaa unelmia yhdesjsä irl..
        (Me oltais yhdessä jo irl
        Oikeasti ruudun toisellap asiat olis niin järjestynyt helposti ... Olisin ollu likellä ... Rikas tai muuta sovampaa jos se olis ollu
        tarkoitus kumpikin kyllä tietää..
        Jos ei niin se on itselleen valehtelua)
        Niihin löytyy varmasti jotku muut tekemään
        ja toteuttamaan niitä meidän kanssa..
        Mulle se pitkä mies mistä haaveilin
        Jota ein sun suunnassa olutkaan ...
        Ja sulle se joku pitkä sekopää jonka tarvit.
        Naiselta miehelle!

• Anonyymi

Puhu vähemmän pane enemmän

• Anonyymi

Nii just!

• Anonyymi

Juurin noin ... Oikea asenne!
        Sivusta

• Anonyymi

Tiedän että sä haluaisit vieläkin toteuttaa
      meihin liittyvät unelmasi jonkun ihmisen kanssa jossain...
      Niin haluan minäkin löytää sen pitkän unelmani vielä jostain kun sä et ollutkasn sitä .
      Meidän ei kuulunut toteuttaa asioita
      Kun se näin meni .
      Vain olla inspiraatio ja aloite jollekin tavoittelle!
      Nainen Sivusta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      157
      6047
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      75
      5349
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4365
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3740
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3408
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      3010
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2347
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2099
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      2045
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1773
    Aihe