Joka hetki. Ei sulla ole enää mua IRL ikävä kun pystyt niin täysin siihen ettet halua nähdä enempää
Kaipaan sinua taas
30
509
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko taas jäänyt vaille Jiin huomiota?
- Anonyymi
Onko tämä jii josta palstasedälle urputat se entinen nk kollegasi joka muistaa sinun nimen erittäin pahalla kuten moni muu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä jii josta palstasedälle urputat se entinen nk kollegasi joka muistaa sinun nimen erittäin pahalla kuten moni muu?
Eiköhän nimittäin kaulapussi laajentanut kiukkuspäissään tätä tarinaa siihen sun tähän rönsyyn piittaamattomasti
- Anonyymi
Voi hitto sun kanssas. Ihan saakelin ikävä sua on mutta kun meen ihan lukkoon kun näen sut että en keksi sanottavaa. Siks en hakeudu seuraas kun en keksi mitä sanoisin. Miehenä mun pitäis keskusteluu kuitenkin viedä niin en vaan osaa sun kanssas kun liikaa tunteita. Vittu.
- Anonyymi
Aloittaja nyt herätys kun Vittusella on asiaa!
- Anonyymi
Mä oon ainaki ihan halattava omasta mielestä. Se toimii aina, jos ei keksi sanottavaa. Ihan vakavissaan, ei niitä jutun aiheita täsdä/tossa tilanteessa ole helppoo keksiä. Ehkä kuitenki voi ihan niitä perusjuttuja kysyä ja joo ihan niitä tylsiä. Aivan sama, kun ei sillä aiheella ole loppujen lopukdi mitään merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon ainaki ihan halattava omasta mielestä. Se toimii aina, jos ei keksi sanottavaa. Ihan vakavissaan, ei niitä jutun aiheita täsdä/tossa tilanteessa ole helppoo keksiä. Ehkä kuitenki voi ihan niitä perusjuttuja kysyä ja joo ihan niitä tylsiä. Aivan sama, kun ei sillä aiheella ole loppujen lopukdi mitään merkitystä.
Oon mä ihan pientä saanut kysyttyä mutta sitten alan miettimään aiheita niin alkaa lyömään tyhjää. Nainen kyllä auttanut jatkamalla keskustelua mutta huomaan että hänkin tosi jännittynyt niin kun mäkin. Halata en uskalla kyllä koska en yhtään luota että ottais sen hyvin. Lisäks paikka missä nähdään niin luo jo ison sosiaalisen paineen tuollaiselle läheisyyden osoitukselle 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja nyt herätys kun Vittusella on asiaa!
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon mä ihan pientä saanut kysyttyä mutta sitten alan miettimään aiheita niin alkaa lyömään tyhjää. Nainen kyllä auttanut jatkamalla keskustelua mutta huomaan että hänkin tosi jännittynyt niin kun mäkin. Halata en uskalla kyllä koska en yhtään luota että ottais sen hyvin. Lisäks paikka missä nähdään niin luo jo ison sosiaalisen paineen tuollaiselle läheisyyden osoitukselle 😁
Joo. Älä halaa siellä. 😳😁
n sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllä. Mä jännitän häntä, koska tykkään ja vähän muistakinnsyistä, jotka eivät liity varsinaisesti häneen. Voisin kyllä jutella enemmänkin jännityksestä huolimatta, mutta mä yritän myös lukea tilanteita, et milloin juttelu on toivottavaa ja milloin ei. En halua häiritä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllä. Mä jännitän häntä, koska tykkään ja vähän muistakinnsyistä, jotka eivät liity varsinaisesti häneen. Voisin kyllä jutella enemmänkin jännityksestä huolimatta, mutta mä yritän myös lukea tilanteita, et milloin juttelu on toivottavaa ja milloin ei. En halua häiritä.
Kulta, oot ja ollaan parhainta juuri tällaisina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulta, oot ja ollaan parhainta juuri tällaisina.
Ujoina, varovaisina ja vähän sosiaalisesti kömpelöinä? 😅❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ujoina, varovaisina ja vähän sosiaalisesti kömpelöinä? 😅❤️
Vain toistemme seurassa 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain toistemme seurassa 😂
Niin, tuo on totta. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näette?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näette?
Tää kysymys ei ollut multa.
Hyvää yötä,
n sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta sepä se ongelma onkin kun mäkään en haluu häiritä niin en hakeudu seuraas jos ei oo oikeeta tekosyytä olla siellä sun lähellä. Vaikka aina noina hetkinä sydän huutaa sua kohti kovemmin kun oot niin lähellä ja tietty myös silloin kun oot kauempana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää kysymys ei ollut multa.
Hyvää yötä,
n sivustaÖitä 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etene hitaasti kosketuksen kanssa. Taputa kepeästi vaikka olkapäälle, jos se sopii tilanteeseen. Huumoria hattuun vaan, niin säilyy tolpillaan.
- Anonyymi
Oot kuitenkin varattu.
- Anonyymi
Mitä sä siitä enää jauhat jos olet itsekin halunnut jatkaa mun kanssa tätä
- Anonyymi
Älä valehtele enempää kiitos!
Sulloin muut ihmiset joita sä kaipaat mies!
Naiselta.- Anonyymi
Mitä sinä oikein selität??
- Anonyymi
Mihin sinä sulloit ne ihmiset? Ihmisoikeudet haloo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sinä sulloit ne ihmiset? Ihmisoikeudet haloo
Välilehdelle tietenkin 👩🍒🍒🍒🍒🥰💋🥰🥰🥰
- Anonyymi
Paljon on nähty ja kosketeltu
- Anonyymi
luulet vaan
- Anonyymi
Onko sinulla randomohjaus näiden palstasedän sydänten piirusteluidrn suhteen, mihin pysähdyt ulisemaan kuin se olisi mustamaalaamasi nainen? Et ole henkisesti kunnossa
- Anonyymi
En halua enään nähdä ei soitella eikä enään yhtään mitään mene sinä narsisti vain eteen päin elämässä mulle on ihan sama kun olet ollu mua kohtaan niin paskamainen
- Anonyymi
Nii justiinsa mies soita nyt mulle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1515933
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603388- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763