En näe että meistä voisi tulla enempää

Anonyymi-ap

Kuin ystävät. Anteeksi jos olen antanut ymmärtää jotain muuta.
Olen vain yrittänyt olla ystävällinen. Ikävä ilmoitta näin tämä.

Uskon ja toivon että löydän jotain parempaa vielä.

78

1117

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos se silt tuntuu niin sitten valitset niin.

• Anonyymi

Sinä olet palstalla, joten kaikki on sinun päässäsi. Mistä olet päätellyt, että hän olisi sinusta kiinnostunut?

• Anonyymi

Sinä olet palstalla. Minä vain tulin käymään.
        Se ei ole sinun napaa kaivava asia mitä minun päässä milloinkin on.
        Minä voin olla pois täältä sinä et.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet selkeästi harhainen, joten liikaa on taidettu palstalla roikkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sinusta kiinnostunut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet selkeästi harhainen, joten liikaa on taidettu palstalla roikkua.

Samat sanat sulle palstaäijän monologeissa raakkuva maalailija. Tee

• Anonyymi

Muuten ihan hyvin sanottu, mutta korjaa tuo parempi sanalla sopivampi, niin voit sanoa tuon ihan oikeassakin elämässä.

• Anonyymi

Noin ajattelin myös, äsken lukiessani.

• Anonyymi
        UUSI

Onpa näissä palstaäijän avauksissa omahyväistä populaa

• Anonyymi

Ei ole tarvetta olla kanssasi edes ystävä, koska ensinnäkään en tiedä kuka olet ja en ole edes kenestäkään kiinnostunut.

• Anonyymi

Ihan sama mitä sinä anonyymi puliveivari näet.

• Anonyymi

Ensimmäinen selväjärkinen kommentti tässä höpöketjussa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäinen selväjärkinen kommentti tässä höpöketjussa.

Muuten hyvä, mutta se on aloittajaäijä itse tämän ikuisen arkipäivän performsnssinsa kanssa

• Anonyymi

Olet ollut jo pitkään friendzonella, joten nou hätä. Näen lävitsesi ja olet ollut yhtä suurta punaista lippua minulle.

• Anonyymi

Luuserit luuseroi palstalla. Punainen lippu on se ettei asioita sanota suoraan irl.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luuserit luuseroi palstalla. Punainen lippu on se ettei asioita sanota suoraan irl.

Olisitko mitä tahansa sanomaa vailla kun auot näissä palstaäijän päivityksissä päätä? Epäilen, etten ihan kaikkea sanottavaa ns hyväksyisi

• Anonyymi

Ystävyys riittää hyvin 🩷

• Anonyymi

No laita edes joku kirjain,täällä näitä ihmettelijöitä tuhansia onko tullut mieleen.

• Anonyymi

Toi ap on sitä mieltä että vain hän ja hänen asia on tärkeä piittaamatta seurauksista muille missään mitä tekee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi ap on sitä mieltä että vain hän ja hänen asia on tärkeä piittaamatta seurauksista muille missään mitä tekee

En ole hän vaan toinen henkilö.

• Anonyymi

Tää ei ole multa mies. Toivottavasti ei sultakaan. Mä haluaisin selvittää tän ihan kasvokkain. Siis että juteltais. Jos onkin niin, ettet mitään halua, niin haluaisin jutella. Sitten voidaan jatkaa eteenpäin. Nyt mä vielä toivon, että meillä voisi olla mahdollisuus katsoa, voisimmeko me olla me. Toki kunnioitan sun päätöstä, jos ei voida. Jotta jotain voisi olla, molempien täytyy tuntea aika paljon. Ilman isoa tunnetta meidän ei kannata edes yrittää.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Kasvotusten nää hoidetaan ja katotaan kohtaako tunteet. Täällä ainakin isoja tunteita erästä nuorta naista kohtaan mutta meidän pitää todellakin jutella niin voin avata omia fiiliksiä. Kumpa molemmat ei olis niin ujoja 😁

• Anonyymi

Sä tiedät ja mä tiedän että tuollai ei kumpikaan meistä laitais.Se on niinkuin sanoit ,kortit on katsottava tai vaivaa loppuelämän.

• Anonyymi

Ei ollut minulta mieheltä tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä tiedät ja mä tiedän että tuollai ei kumpikaan meistä laitais.Se on niinkuin sanoit ,kortit on katsottava tai vaivaa loppuelämän.

Jep ei todellakaan tälleen sanottais mitä AP. Riipaisee sydämestä pelkkä ajatuskin että AP:n viesti olis kaivatulta. En oikeesti ymmärrä että miks meen niin ujoks sun kanssa vaikka oon ennenkin saanut avattua suun vastaavanlaisessa tilanteessa. Hiton hitto mutta kyllä nää tunteet pakottaa tekemään sen joka tapauksessa koska tää epätietoisuus kalvaa tosi syvältä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut minulta mieheltä tämä.

Ei ollut ei🤍

• Anonyymi

Eli iso tunne on puuttunut koko ajan kun "selvität" asiaa täällä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli iso tunne on puuttunut koko ajan kun "selvität" asiaa täällä?

Sekin voi olla sinun yksi tulkinta-, vaan ei tutkintalinja mitä tulee tähän palstaäijän väsyneeseen monologiin🥱

• Anonyymi

En ole yrittänyt olla edes ystävällinen sen kummemmin ja silti päättelit että olisin juuri sinusta kiinnostunut?

• Anonyymi

En ole ajatellut, että olisit ollut minusta kiinnostunut muuten kuin ystävyys mielessä!

• Anonyymi

Miehet on naurettavan itserakkaita.

• Anonyymi

No just. Meinaatko että normaali tervejärkinen mies kommunikoisi tuollaista palstalla? Täällä riittää näitä nälvijöitä, toisten mielen pahoittajia ja muita trollukoita, joiden ainoa viihde elämässä on tämä. ihan helvetin kaukaa sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No just. Meinaatko että normaali tervejärkinen mies kommunikoisi tuollaista palstalla? Täällä riittää näitä nälvijöitä, toisten mielen pahoittajia ja muita trollukoita, joiden ainoa viihde elämässä on tämä. ihan helvetin kaukaa sivusta

Onhan näillä oikeakin elämä. Emmendaali televitsjuunissa.

• Anonyymi

Onnea etsimiseen onnekseni mulla ei ystäviä ole enkä niiden keräämistä ole ajatellu edes aloittaa tähän ikään olen vahingossa saanu jo enemmän kavereita kun on koskaan ollu tarkoitus edes saada mulle ois vallan hyvin riittäny nuoruuteni kaveritkin ole ollu niillekään aikaa ja niilläkin on omat elämänsä elettävinään

• Anonyymi

Voi ei. 😳 Toivoin jo vaikka mitä. ❤️‍🩹 Olen niin nolona että parempi ettei enää nähdä tätä enempää.

• Anonyymi

Miehelle vai naiselle

• Anonyymi

Sairaalta trollilta kelle vaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalta trollilta kelle vaan

Sinä yhteen suuntaan näitä palstasedän trollauksia ohjaileva et taida edes ymmärtää koko termin määritelmää kunhan tusaat menemään kieli poskella ja kuulutat kuinka sairas tämä mustamaalaamasi yksilö on. Luulisi tulevan bumerangina jo takaisin

• Anonyymi

Ei tule enempää ei vähempää

• Anonyymi

Ei multa, naiselta tämä.

• Anonyymi
        UUSI

Sinä et ole nainen ja piste,ei ole toikaangubbeap nainen,on ns mieheke!

• Anonyymi

No mikäs siinä jos siltä tuntuu. Mut et sä uskalla edes ystävä olla. Parempi vaan rakastua johonkin toiseen joka ei ole yhtä sitoutumiskammoinen kuin sinä. Joku jonka kanssa ei tarvitse olla koko ajan varuillaan ja epäillä itseään, ja sitä että kelpaako, ettei joutuisi petetyksi, ettei kärsisi, kun toinen fyysisesti ja varsinkin emotionaalisesti on uskoton, olla alakynnessä älyllisesti, olla peloissaan siitä milloin toinen vaan kyllästyy ja hylkää kylmän viileästi kun toinen parempi löytyy , kun ei kunnioittanut lopulta toisen ydintä, persoonaa ollenkaan 😶

• Anonyymi

Ei kaikki pysty taikka halua edes mitään tasavertaista suhdetta. Ja nämä naisten alistajat löytää kyllä sopivaa materiaalia. Ovat tarkkanäköisiä ja tietää kenen kimppuun voi käydä. Rajat kannattaa vetää heti alkuunsa, paskalla ei tee mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki pysty taikka halua edes mitään tasavertaista suhdetta. Ja nämä naisten alistajat löytää kyllä sopivaa materiaalia. Ovat tarkkanäköisiä ja tietää kenen kimppuun voi käydä. Rajat kannattaa vetää heti alkuunsa, paskalla ei tee mitään.

Innostuitkohan aloittajaäijä taas hieman liikaa skeemailemaan tämän aneemisen kynäilysi efekteistä? Huutonaurua.

• Anonyymi

Minä etsinkin luotettavampaa naista.

• Anonyymi

Samoin kun minä luotettavaa miestä .
        Sinä et sitä ollutkaan ...

• Anonyymi

Ole fiksu ja sano asiasi suoraan kohteelle. Palstalla et sitä oikeaa tavoita, mutta saat paljon hämmennystä aikaan muissa kaipaajissa.

• Anonyymi

sehän tuollaisten n a u t o j e n tarkoitus on ku pelkäävä et ukko ontuäl

• Anonyymi

Jotkut nauttii kun saa pahan mielen joukolle ihmisiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoo aloittajasta melko paljon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoo aloittajasta melko paljon.

Sinun linjasi maalailla jatkuvalla syötöllä tätä aloittajaa, joka on palstasetä on aika epäkoherentti, yrität vain keksiä jotain hampaat irvessä koska sinulla on palomomaisia ajatuksia tästä ns aloittajasta. Paranemisia Sinulle eukko

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oiskohan tässä nk joukossa jotain vikaa jos antaa trollimiehen ohjailla ajatuksiaan? Saati sitten että inisee syytellen jotain tiettyä näistä mielenpahoittamisista. Joku omituinen seksismin muoto lähes jos sukupuolittuneesti miettii🙄

• Anonyymi

En tunne sinua mies ruutujen ulkopuolen että voisin käyttää edes sanaa ystävä tulevaisuudessa .Tai kaveri... Saati muuta läheisenpää kuvausta.
      Netti tuttava ehkä ...tai viestittely seura ...
      ei oikein muuta kuvausta

Jos siis vielä palaan puheillesi. Tai törmäämme jossain...
      Naiselta sivusta

• Anonyymi

Mitä tollasta täällä huutaa ,ei mitään menetetty kumpikaan ei vaan johtanu mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tollasta täällä huutaa ,ei mitään menetetty kumpikaan ei vaan johtanu mihinkään.

Sä et menettänyt .
        Minä kyllä menetin
        En luota miehiin enää ikinä
        Aijenminkin oli vaikea luottaa mut opin jotakin
        Ja on todella hauskaa et mies itse höpötti
        rehellisyyden ja luotettavuuden perään ja oli todellakin vain vähä sinnepäin niissä .
        Samoin menetin pitkäaikaisen ja tärkeän unelmani kun todellisuus oliki ihan muuta.
        Tulee ihan mieleen ne netti huijaukset missä ihmiset ostaa joku tuotteen Kiinasta ja postista tlerki joku pienoismalli ,😂💩
        Vituttaa syystä.
        No mä selviän kyllä
        Ja luon uudet tavoitteet jota voi tehdä itse ilman et sotken muita ihmisiä siihen mitä teen tai katän tekemättä...
        En ota enää riskiä jossa yhtään mikään on jonku muun ihmisen kun mun oman tekemisen varassa ihmisiin kun ei voi vittujakaan luottaa.
        Niin silloin voi luottaa vain itseensä.🖤

Tän jälkeen on ihan turha ihmetellä et miks
        oon jatkossa itsekäs . En jaksa olla enää
        kiltti ku sillä saa paskaa niskaan🥲
        Naiselta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et menettänyt .
        Minä kyllä menetin
        En luota miehiin enää ikinä
        Aijenminkin oli vaikea luottaa mut opin jotakin
        Ja on todella hauskaa et mies itse höpötti
        rehellisyyden ja luotettavuuden perään ja oli todellakin vain vähä sinnepäin niissä .
        Samoin menetin pitkäaikaisen ja tärkeän unelmani kun todellisuus oliki ihan muuta.
        Tulee ihan mieleen ne netti huijaukset missä ihmiset ostaa joku tuotteen Kiinasta ja postista tlerki joku pienoismalli ,😂💩
        Vituttaa syystä.
        No mä selviän kyllä
        Ja luon uudet tavoitteet jota voi tehdä itse ilman et sotken muita ihmisiä siihen mitä teen tai katän tekemättä...
        En ota enää riskiä jossa yhtään mikään on jonku muun ihmisen kun mun oman tekemisen varassa ihmisiin kun ei voi vittujakaan luottaa.
        Niin silloin voi luottaa vain itseensä.🖤

Tän jälkeen on ihan turha ihmetellä et miks
        oon jatkossa itsekäs . En jaksa olla enää
        kiltti ku sillä saa paskaa niskaan🥲
        Naiselta.

Näitä sinun naisperformansseja tämä roskasakki taitaa täällä päivystää, palstasetä ja aloittaja. Kertoo näistä aika paljon.

• Anonyymi
        UUSI

Gubbe naiseltako?

• Anonyymi

Minusta sinä mies, lähti vuosilta, tummat pitkät hiukset, luulen että olemme eri puolilla niin sanotusti. Pidät niiden puolia, jotka ovat vahingollisia minulle, ja ovat olleet sitä hyvin pitkään. En ole kiinnostunut edes ystävyydestä, kiitos kun palautit jo jotakin takaisin.

• Anonyymi

Höpötystä.

• Anonyymi

On hyvä, että on ihastunut hyvään tyyppiin. Ei tarvi edes arvuutella kirjoittelisiko hän tällaisia palstalla. Vastaus nimittäin on, että ei kirjoittelisi.

• Anonyymi

Kuka se toinen mies on oma harmaasilimäni?

Mieheltä miehelle

• Anonyymi
        UUSI

Siis te ootte homoja? Miten mä oon tänkin nähnyt teidän naamoista.. Melko selvä peli.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis te ootte homoja? Miten mä oon tänkin nähnyt teidän naamoista.. Melko selvä peli.

Heittäydyn nettiarvoitusten pariin. Millä tavalla pidät minusta?

• Anonyymi

Toivotaan parasta että löydät jotain parempaa ei pitäs olla vaikeaa edes löytää jotain mua parempaa

• Anonyymi

Oltaisiinkin edes ystävät. Kyllä se minulle voisi riittää. Se ei vaan taida olla soveliasta?

• Anonyymi

Se mahdollisuus menetettin jo vuosia sitten! Hiljaisuus molemmin puolin oli sellainen, että se kertoi kaiken mahdottomuuden!

• Anonyymi

Nyt kyllä ilmoitit väärään paikkaan. 🤷🏻‍♀️

• Anonyymi

Jos haluaisit olla todella ystävä sille kenelle nyt huutelet ja välität hänestä niin sanot sen hänelle, et tänne. Lapsellista.

• Anonyymi
        UUSI

Mietippä sinä itse välillä vaikka sitä, että jos joku nk tunnistaisi sinut täältä palstasedälle nillitysten takaa, että kiinnostaisiko hevon sanonko minkä humppaa olla tekemisissä? T

• Anonyymi

Vapaa valinta. Hassua että täällä ilmoitat. Jos nainen/mies on myös ollut kiinnostunut sinusta niin olisiko ehkä fiksumpaa ilmoitella tällaiset asiat kasvokkain suoraan henkilölle itselleen?

• Anonyymi
        UUSI

Te jotkut taidatte käydä jankuttamassa nämä samat litaniat moneen kertaan palstaäijän aloituksiin ja kokea itsenne viisaiksi

• Anonyymi

Ei ollut sitten minulta naiselta miehelle.

• Anonyymi
        UUSI

Sitä arvelinkin, kiitos!

• Anonyymi

Mitä muuta etsit, ku sulla on puoliso jo???

• Anonyymi

???

• Anonyymi

Taitaa kiusaaja porukkaa rällästää menemään täällä 👎

• Anonyymi
      UUSI

Et ole nyt ollaan erillään ja pysytään näin

• Anonyymi
      UUSI

Ei kii täällä maan päällä oo kuin pakko kuolla ja maksaa verot, ja sitäkin voi yrittää välttää.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4114
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3198
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1790
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe