Kuin ystävät. Anteeksi jos olen antanut ymmärtää jotain muuta.
Olen vain yrittänyt olla ystävällinen. Ikävä ilmoitta näin tämä.
Uskon ja toivon että löydän jotain parempaa vielä.
En näe että meistä voisi tulla enempää
78
1117
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se silt tuntuu niin sitten valitset niin.
- Anonyymi
Sinä olet palstalla, joten kaikki on sinun päässäsi. Mistä olet päätellyt, että hän olisi sinusta kiinnostunut?
- Anonyymi
Sinä olet palstalla. Minä vain tulin käymään.
Se ei ole sinun napaa kaivava asia mitä minun päässä milloinkin on.
Minä voin olla pois täältä sinä et. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voin olla pois täältä sinä et.Olet selkeästi harhainen, joten liikaa on taidettu palstalla roikkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voin olla pois täältä sinä et.En ole sinusta kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet selkeästi harhainen, joten liikaa on taidettu palstalla roikkua.
Samat sanat sulle palstaäijän monologeissa raakkuva maalailija. Tee
- Anonyymi
Muuten ihan hyvin sanottu, mutta korjaa tuo parempi sanalla sopivampi, niin voit sanoa tuon ihan oikeassakin elämässä.
- Anonyymi
Noin ajattelin myös, äsken lukiessani.
- AnonyymiUUSI
Onpa näissä palstaäijän avauksissa omahyväistä populaa
- Anonyymi
Ei ole tarvetta olla kanssasi edes ystävä, koska ensinnäkään en tiedä kuka olet ja en ole edes kenestäkään kiinnostunut.
- Anonyymi
Ihan sama mitä sinä anonyymi puliveivari näet.
- Anonyymi
Ensimmäinen selväjärkinen kommentti tässä höpöketjussa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen selväjärkinen kommentti tässä höpöketjussa.
Muuten hyvä, mutta se on aloittajaäijä itse tämän ikuisen arkipäivän performsnssinsa kanssa
- Anonyymi
Olet ollut jo pitkään friendzonella, joten nou hätä. Näen lävitsesi ja olet ollut yhtä suurta punaista lippua minulle.
- Anonyymi
Luuserit luuseroi palstalla. Punainen lippu on se ettei asioita sanota suoraan irl.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luuserit luuseroi palstalla. Punainen lippu on se ettei asioita sanota suoraan irl.
Olisitko mitä tahansa sanomaa vailla kun auot näissä palstaäijän päivityksissä päätä? Epäilen, etten ihan kaikkea sanottavaa ns hyväksyisi
- Anonyymi
Ystävyys riittää hyvin 🩷
- Anonyymi
No laita edes joku kirjain,täällä näitä ihmettelijöitä tuhansia onko tullut mieleen.
- Anonyymi
Toi ap on sitä mieltä että vain hän ja hänen asia on tärkeä piittaamatta seurauksista muille missään mitä tekee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi ap on sitä mieltä että vain hän ja hänen asia on tärkeä piittaamatta seurauksista muille missään mitä tekee
En ole hän vaan toinen henkilö.
- Anonyymi
Tää ei ole multa mies. Toivottavasti ei sultakaan. Mä haluaisin selvittää tän ihan kasvokkain. Siis että juteltais. Jos onkin niin, ettet mitään halua, niin haluaisin jutella. Sitten voidaan jatkaa eteenpäin. Nyt mä vielä toivon, että meillä voisi olla mahdollisuus katsoa, voisimmeko me olla me. Toki kunnioitan sun päätöstä, jos ei voida. Jotta jotain voisi olla, molempien täytyy tuntea aika paljon. Ilman isoa tunnetta meidän ei kannata edes yrittää.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Kasvotusten nää hoidetaan ja katotaan kohtaako tunteet. Täällä ainakin isoja tunteita erästä nuorta naista kohtaan mutta meidän pitää todellakin jutella niin voin avata omia fiiliksiä. Kumpa molemmat ei olis niin ujoja 😁
- Anonyymi
Sä tiedät ja mä tiedän että tuollai ei kumpikaan meistä laitais.Se on niinkuin sanoit ,kortit on katsottava tai vaivaa loppuelämän.
- Anonyymi
Ei ollut minulta mieheltä tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä tiedät ja mä tiedän että tuollai ei kumpikaan meistä laitais.Se on niinkuin sanoit ,kortit on katsottava tai vaivaa loppuelämän.
Jep ei todellakaan tälleen sanottais mitä AP. Riipaisee sydämestä pelkkä ajatuskin että AP:n viesti olis kaivatulta. En oikeesti ymmärrä että miks meen niin ujoks sun kanssa vaikka oon ennenkin saanut avattua suun vastaavanlaisessa tilanteessa. Hiton hitto mutta kyllä nää tunteet pakottaa tekemään sen joka tapauksessa koska tää epätietoisuus kalvaa tosi syvältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut minulta mieheltä tämä.
Ei ollut ei🤍
- Anonyymi
Eli iso tunne on puuttunut koko ajan kun "selvität" asiaa täällä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli iso tunne on puuttunut koko ajan kun "selvität" asiaa täällä?
Sekin voi olla sinun yksi tulkinta-, vaan ei tutkintalinja mitä tulee tähän palstaäijän väsyneeseen monologiin🥱
- Anonyymi
En ole yrittänyt olla edes ystävällinen sen kummemmin ja silti päättelit että olisin juuri sinusta kiinnostunut?
- Anonyymi
En ole ajatellut, että olisit ollut minusta kiinnostunut muuten kuin ystävyys mielessä!
- Anonyymi
Miehet on naurettavan itserakkaita.
- Anonyymi
No just. Meinaatko että normaali tervejärkinen mies kommunikoisi tuollaista palstalla? Täällä riittää näitä nälvijöitä, toisten mielen pahoittajia ja muita trollukoita, joiden ainoa viihde elämässä on tämä. ihan helvetin kaukaa sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No just. Meinaatko että normaali tervejärkinen mies kommunikoisi tuollaista palstalla? Täällä riittää näitä nälvijöitä, toisten mielen pahoittajia ja muita trollukoita, joiden ainoa viihde elämässä on tämä. ihan helvetin kaukaa sivusta
Onhan näillä oikeakin elämä. Emmendaali televitsjuunissa.
- Anonyymi
Onnea etsimiseen onnekseni mulla ei ystäviä ole enkä niiden keräämistä ole ajatellu edes aloittaa tähän ikään olen vahingossa saanu jo enemmän kavereita kun on koskaan ollu tarkoitus edes saada mulle ois vallan hyvin riittäny nuoruuteni kaveritkin ole ollu niillekään aikaa ja niilläkin on omat elämänsä elettävinään
- Anonyymi
Voi ei. 😳 Toivoin jo vaikka mitä. ❤️🩹 Olen niin nolona että parempi ettei enää nähdä tätä enempää.
- Anonyymi
Miehelle vai naiselle
- Anonyymi
Sairaalta trollilta kelle vaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sairaalta trollilta kelle vaan
Sinä yhteen suuntaan näitä palstasedän trollauksia ohjaileva et taida edes ymmärtää koko termin määritelmää kunhan tusaat menemään kieli poskella ja kuulutat kuinka sairas tämä mustamaalaamasi yksilö on. Luulisi tulevan bumerangina jo takaisin
- Anonyymi
Ei tule enempää ei vähempää
- Anonyymi
Ei multa, naiselta tämä.
- AnonyymiUUSI
Sinä et ole nainen ja piste,ei ole toikaangubbeap nainen,on ns mieheke!
- Anonyymi
No mikäs siinä jos siltä tuntuu. Mut et sä uskalla edes ystävä olla. Parempi vaan rakastua johonkin toiseen joka ei ole yhtä sitoutumiskammoinen kuin sinä. Joku jonka kanssa ei tarvitse olla koko ajan varuillaan ja epäillä itseään, ja sitä että kelpaako, ettei joutuisi petetyksi, ettei kärsisi, kun toinen fyysisesti ja varsinkin emotionaalisesti on uskoton, olla alakynnessä älyllisesti, olla peloissaan siitä milloin toinen vaan kyllästyy ja hylkää kylmän viileästi kun toinen parempi löytyy , kun ei kunnioittanut lopulta toisen ydintä, persoonaa ollenkaan 😶
- Anonyymi
Ei kaikki pysty taikka halua edes mitään tasavertaista suhdetta. Ja nämä naisten alistajat löytää kyllä sopivaa materiaalia. Ovat tarkkanäköisiä ja tietää kenen kimppuun voi käydä. Rajat kannattaa vetää heti alkuunsa, paskalla ei tee mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki pysty taikka halua edes mitään tasavertaista suhdetta. Ja nämä naisten alistajat löytää kyllä sopivaa materiaalia. Ovat tarkkanäköisiä ja tietää kenen kimppuun voi käydä. Rajat kannattaa vetää heti alkuunsa, paskalla ei tee mitään.
Innostuitkohan aloittajaäijä taas hieman liikaa skeemailemaan tämän aneemisen kynäilysi efekteistä? Huutonaurua.
- Anonyymi
Minä etsinkin luotettavampaa naista.
- Anonyymi
Samoin kun minä luotettavaa miestä .
Sinä et sitä ollutkaan ...
- Anonyymi
Ole fiksu ja sano asiasi suoraan kohteelle. Palstalla et sitä oikeaa tavoita, mutta saat paljon hämmennystä aikaan muissa kaipaajissa.
- Anonyymi
sehän tuollaisten n a u t o j e n tarkoitus on ku pelkäävä et ukko ontuäl
- Anonyymi
Jotkut nauttii kun saa pahan mielen joukolle ihmisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo aloittajasta melko paljon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo aloittajasta melko paljon.
Sinun linjasi maalailla jatkuvalla syötöllä tätä aloittajaa, joka on palstasetä on aika epäkoherentti, yrität vain keksiä jotain hampaat irvessä koska sinulla on palomomaisia ajatuksia tästä ns aloittajasta. Paranemisia Sinulle eukko
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oiskohan tässä nk joukossa jotain vikaa jos antaa trollimiehen ohjailla ajatuksiaan? Saati sitten että inisee syytellen jotain tiettyä näistä mielenpahoittamisista. Joku omituinen seksismin muoto lähes jos sukupuolittuneesti miettii🙄
- Anonyymi
En tunne sinua mies ruutujen ulkopuolen että voisin käyttää edes sanaa ystävä tulevaisuudessa .Tai kaveri... Saati muuta läheisenpää kuvausta.
Netti tuttava ehkä ...tai viestittely seura ...
ei oikein muuta kuvausta
Jos siis vielä palaan puheillesi. Tai törmäämme jossain...
Naiselta sivusta- Anonyymi
Mitä tollasta täällä huutaa ,ei mitään menetetty kumpikaan ei vaan johtanu mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tollasta täällä huutaa ,ei mitään menetetty kumpikaan ei vaan johtanu mihinkään.
Sä et menettänyt .
Minä kyllä menetin
En luota miehiin enää ikinä
Aijenminkin oli vaikea luottaa mut opin jotakin
Ja on todella hauskaa et mies itse höpötti
rehellisyyden ja luotettavuuden perään ja oli todellakin vain vähä sinnepäin niissä .
Samoin menetin pitkäaikaisen ja tärkeän unelmani kun todellisuus oliki ihan muuta.
Tulee ihan mieleen ne netti huijaukset missä ihmiset ostaa joku tuotteen Kiinasta ja postista tlerki joku pienoismalli ,😂💩
Vituttaa syystä.
No mä selviän kyllä
Ja luon uudet tavoitteet jota voi tehdä itse ilman et sotken muita ihmisiä siihen mitä teen tai katän tekemättä...
En ota enää riskiä jossa yhtään mikään on jonku muun ihmisen kun mun oman tekemisen varassa ihmisiin kun ei voi vittujakaan luottaa.
Niin silloin voi luottaa vain itseensä.🖤
Tän jälkeen on ihan turha ihmetellä et miks
oon jatkossa itsekäs . En jaksa olla enää
kiltti ku sillä saa paskaa niskaan🥲
Naiselta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä et menettänyt .
Minä kyllä menetin
En luota miehiin enää ikinä
Aijenminkin oli vaikea luottaa mut opin jotakin
Ja on todella hauskaa et mies itse höpötti
rehellisyyden ja luotettavuuden perään ja oli todellakin vain vähä sinnepäin niissä .
Samoin menetin pitkäaikaisen ja tärkeän unelmani kun todellisuus oliki ihan muuta.
Tulee ihan mieleen ne netti huijaukset missä ihmiset ostaa joku tuotteen Kiinasta ja postista tlerki joku pienoismalli ,😂💩
Vituttaa syystä.
No mä selviän kyllä
Ja luon uudet tavoitteet jota voi tehdä itse ilman et sotken muita ihmisiä siihen mitä teen tai katän tekemättä...
En ota enää riskiä jossa yhtään mikään on jonku muun ihmisen kun mun oman tekemisen varassa ihmisiin kun ei voi vittujakaan luottaa.
Niin silloin voi luottaa vain itseensä.🖤
Tän jälkeen on ihan turha ihmetellä et miks
oon jatkossa itsekäs . En jaksa olla enää
kiltti ku sillä saa paskaa niskaan🥲
Naiselta.Näitä sinun naisperformansseja tämä roskasakki taitaa täällä päivystää, palstasetä ja aloittaja. Kertoo näistä aika paljon.
- AnonyymiUUSI
Gubbe naiseltako?
- Anonyymi
Minusta sinä mies, lähti vuosilta, tummat pitkät hiukset, luulen että olemme eri puolilla niin sanotusti. Pidät niiden puolia, jotka ovat vahingollisia minulle, ja ovat olleet sitä hyvin pitkään. En ole kiinnostunut edes ystävyydestä, kiitos kun palautit jo jotakin takaisin.
- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
On hyvä, että on ihastunut hyvään tyyppiin. Ei tarvi edes arvuutella kirjoittelisiko hän tällaisia palstalla. Vastaus nimittäin on, että ei kirjoittelisi.
- Anonyymi
Kuka se toinen mies on oma harmaasilimäni?
Mieheltä miehelle- AnonyymiUUSI
Siis te ootte homoja? Miten mä oon tänkin nähnyt teidän naamoista.. Melko selvä peli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis te ootte homoja? Miten mä oon tänkin nähnyt teidän naamoista.. Melko selvä peli.
Heittäydyn nettiarvoitusten pariin. Millä tavalla pidät minusta?
- Anonyymi
Toivotaan parasta että löydät jotain parempaa ei pitäs olla vaikeaa edes löytää jotain mua parempaa
- Anonyymi
Oltaisiinkin edes ystävät. Kyllä se minulle voisi riittää. Se ei vaan taida olla soveliasta?
- Anonyymi
Se mahdollisuus menetettin jo vuosia sitten! Hiljaisuus molemmin puolin oli sellainen, että se kertoi kaiken mahdottomuuden!
- Anonyymi
Nyt kyllä ilmoitit väärään paikkaan. 🤷🏻♀️
- Anonyymi
Jos haluaisit olla todella ystävä sille kenelle nyt huutelet ja välität hänestä niin sanot sen hänelle, et tänne. Lapsellista.
- AnonyymiUUSI
Mietippä sinä itse välillä vaikka sitä, että jos joku nk tunnistaisi sinut täältä palstasedälle nillitysten takaa, että kiinnostaisiko hevon sanonko minkä humppaa olla tekemisissä? T
- Anonyymi
Vapaa valinta. Hassua että täällä ilmoitat. Jos nainen/mies on myös ollut kiinnostunut sinusta niin olisiko ehkä fiksumpaa ilmoitella tällaiset asiat kasvokkain suoraan henkilölle itselleen?
- AnonyymiUUSI
Te jotkut taidatte käydä jankuttamassa nämä samat litaniat moneen kertaan palstaäijän aloituksiin ja kokea itsenne viisaiksi
- Anonyymi
Ei ollut sitten minulta naiselta miehelle.
- AnonyymiUUSI
Sitä arvelinkin, kiitos!
- Anonyymi
Mitä muuta etsit, ku sulla on puoliso jo???
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Taitaa kiusaaja porukkaa rällästää menemään täällä 👎
- AnonyymiUUSI
Et ole nyt ollaan erillään ja pysytään näin
- AnonyymiUUSI
Ei kii täällä maan päällä oo kuin pakko kuolla ja maksaa verot, ja sitäkin voi yrittää välttää.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628