Asia miten pääsen eteenpäin on että lähtisin pois luotasi. Olen liian monta vuotta toivonut ja haaveillut. Tunnen niin paljon sinua kohtaan. Unelmissani olen onnellinen sinun kanssa.
Tiedän että se on ainoa
6
226
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä pystyn unohtamaan sinut kun en kohtaa enää IRL. Sekin tekisi liian kipeää nähdä sinut toisen kanssa ja se tekee jo nyt niin kipeää että pelkään jatkuvasti
- Anonyymi
Juuri tämä. Tekee niin kipeää että tällaiset asiat selvisivät että toinen nainen on ollut kuvioissa koko ajan. Jos vain olisin tiennyt niin en olisi antanut näiden tunteiden tulla niin syväski
- Anonyymi
Toivotko sitä?
- Anonyymi
Ilmeisesti toivoo
- Anonyymi
Tuota ei ois munkan kanssa tarttin edes miettiä oisin osannu näyttää missä ovi on ja todeta et osaat varmaan käyttää turha tehdä toisen elämää yhtää sen vaikiammaksi mitä tämä itse siitä haluaa itselleen tehdä
- Anonyymi
Kuinka voi lähteä kun ei ole tullutkaan Nainen voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425824
- 755299
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753720Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763