Saa aina mielihyvän tunteen 🤭😘
Tiedätkö mistä piristyy ja
29
531
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän.
- Anonyymi
Paras itse hoitaa niin tulos on taattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin kaikki itselliset tekee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä
- Anonyymi
Olisko narsistinen lähde
- Anonyymi
Joku seksiin liittyvä.
- Anonyymi
Itku puhdistaa ❤️❤️
- Anonyymi
Ja gubetus sekä ihanista ihanin 👩🍒🍒🍒🥰🤣🤣🤣
- Anonyymi
No mistä muusta kuin arjesta😂
- Anonyymi
Kofeiinista 😍
- Anonyymi
Kun pilailee toisen kustannuksella🙄
- Anonyymi
Noohh, kerro🤭
- Anonyymi
Meditoinnista 🤍
- Anonyymi
Taisit lähettää lämpöä❤️🫂 lähetän myös sinulle rakkauden aaltoja…olet tärkeä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit lähettää lämpöä❤️🫂 lähetän myös sinulle rakkauden aaltoja…olet tärkeä
Oi kiitos rakkaani. Säkin oot tärkeä❤️🔥
- Anonyymi
siitä kun nähdään?
- Anonyymi
Noita hymiöitä käyttää naiset jotka viestii paljon miehille.
- Anonyymi
Kyllä minä tiedän
- Anonyymi
Pa*kalla käynnistä
- Anonyymi
Juu niinku ruottalaiset ne liikuttaa sitä jöötiä eestaas sitte lopuks vasta luovuttaa sen wc pöntölle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu niinku ruottalaiset ne liikuttaa sitä jöötiä eestaas sitte lopuks vasta luovuttaa sen wc pöntölle.
Semmoset H-fantasiat sieltä.
- Anonyymi
Tiedän. Siitä yhdestä asiasta, mitä en halua ääneen sanoa. ☺️🤫
- Anonyymi
Ai seksistä vai?😍🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai seksistä vai?😍🤭
No siitäpä hyvinkin. Mutta itse sanoisin enemmänkin rakastelusta hänen naisen kanssa. Siis jos olisi mahdollista, mutta uskon, että vielä joku kaunis päivä se tapahtuu. Olen siitä satavarma. 😍💗 Sit kun aika on oikea ja molemmat valmiita siihen, niin se tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siitäpä hyvinkin. Mutta itse sanoisin enemmänkin rakastelusta hänen naisen kanssa. Siis jos olisi mahdollista, mutta uskon, että vielä joku kaunis päivä se tapahtuu. Olen siitä satavarma. 😍💗 Sit kun aika on oikea ja molemmat valmiita siihen, niin se tapahtuu.
Sitä odotellen....🤭😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä odotellen....🤭😍
No juurikin niin. Odottavan aika on pitkä, mutta hyvää kannattaa aina odottaa! 😍😊
- Anonyymi
No ainakin kun vedän käteen.
- Anonyymi
Pyllynhajun haistelusta sormista niinkuin emojikin tekee.
- Anonyymi
Siitä kun saat loukattua lisää.
Aina vaan uudelleen ja uudelleen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782