haluaisi että kunnon kyrvällä varustettu tosi mies astuisi vaimoani. Vaimo 54v kiimapillu, upeat rinnat ja valuva vittu. Ohjaisin kyrpääsi vaimon vitunhuulille ja hieroisin pallejasi kun astuisit ja siementäisit huoravaimoani. Sitten nuolisin vaimoni siitetyn reiän puhtaaksi.
Pikkukulli aviomies
12
1823
Vastaukset
- Anonyymi
kyllähän tuollainen onnistuu.T:m64Tre
- Anonyymi
taitaa vähän ketuttaa kun joudut tyytymään vaan omaan käteen?
- Anonyymi
Olisko sulla Kik että voisit näyttää ensin kuvia sun lutka vaimosta joka antais vieraitten panna ?
- Anonyymi
No miten pieni se savolaisen aloittajalla on seisokissa , entä lepotilassa?
mielelläni, omaan 19cm vehkeen, missä päin asustelette
- Anonyymi
varmasti jokaisen pieni kikkelisen aviomiehen haave tuo, no ainakin minun haaveena myös.
- Anonyymi
Fantasiaa vain. Luulen ettei siihen monimies suostu. Kiihottaahan jo se, että leskivaimo on saanut edesmenneen miehen rakastelua
- Anonyymi
Täältä löytyisi Savon suunnalta, paksuutta ainakin kehuttu. Ottakaa vaan yhteyttä, varamies ät meiliboxi piste fi.
- Anonyymi
Mä voisin tulla tohon aisuri kuvioon mielellään
ei oo tainnut löytyä 18cm isompaa no tää ois valmiina
- Anonyymi
Samoin minulla sama unelma.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514