Pikkukulli aviomies

Anonyymi-ap

haluaisi että kunnon kyrvällä varustettu tosi mies astuisi vaimoani. Vaimo 54v kiimapillu, upeat rinnat ja valuva vittu. Ohjaisin kyrpääsi vaimon vitunhuulille ja hieroisin pallejasi kun astuisit ja siementäisit huoravaimoani. Sitten nuolisin vaimoni siitetyn reiän puhtaaksi.

12

1746

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kyllähän tuollainen onnistuu.T:m64Tre

• Anonyymi

taitaa vähän ketuttaa kun joudut tyytymään vaan omaan käteen?

• Anonyymi

Olisko sulla Kik että voisit näyttää ensin kuvia sun lutka vaimosta joka antais vieraitten panna ?

• Anonyymi

No miten pieni se savolaisen aloittajalla on seisokissa , entä lepotilassa?

• mielelläni, omaan 19cm vehkeen, missä päin asustelette

• Anonyymi

varmasti jokaisen pieni kikkelisen aviomiehen haave tuo, no ainakin minun haaveena myös.

• Anonyymi

Fantasiaa vain. Luulen ettei siihen monimies suostu. Kiihottaahan jo se, että leskivaimo on saanut edesmenneen miehen rakastelua

• Anonyymi

Täältä löytyisi Savon suunnalta, paksuutta ainakin kehuttu. Ottakaa vaan yhteyttä, varamies ät meiliboxi piste fi.

• Anonyymi

Mä voisin tulla tohon aisuri kuvioon mielellään

• ei oo tainnut löytyä 18cm isompaa no tää ois valmiina

• Anonyymi

Samoin minulla sama unelma.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      147
      7922
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      132
      3189
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      164
      2082
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      91
      1814
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      160
      1711
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      180
      1617
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      138
      1302
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      80
      924
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      89
      921
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      814
    Aihe