Pikkukulli aviomies

Anonyymi-ap

haluaisi että kunnon kyrvällä varustettu tosi mies astuisi vaimoani. Vaimo 54v kiimapillu, upeat rinnat ja valuva vittu. Ohjaisin kyrpääsi vaimon vitunhuulille ja hieroisin pallejasi kun astuisit ja siementäisit huoravaimoani. Sitten nuolisin vaimoni siitetyn reiän puhtaaksi.

11

1486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kyllähän tuollainen onnistuu.T:m64Tre

• Anonyymi

taitaa vähän ketuttaa kun joudut tyytymään vaan omaan käteen?

• Anonyymi

Olisko sulla Kik että voisit näyttää ensin kuvia sun lutka vaimosta joka antais vieraitten panna ?

• Anonyymi

No miten pieni se savolaisen aloittajalla on seisokissa , entä lepotilassa?

• mielelläni, omaan 19cm vehkeen, missä päin asustelette

• Anonyymi

varmasti jokaisen pieni kikkelisen aviomiehen haave tuo, no ainakin minun haaveena myös.

• Anonyymi

Fantasiaa vain. Luulen ettei siihen monimies suostu. Kiihottaahan jo se, että leskivaimo on saanut edesmenneen miehen rakastelua

• Anonyymi

Täältä löytyisi Savon suunnalta, paksuutta ainakin kehuttu. Ottakaa vaan yhteyttä, varamies ät meiliboxi piste fi.

• Anonyymi

Mä voisin tulla tohon aisuri kuvioon mielellään

• ei oo tainnut löytyä 18cm isompaa no tää ois valmiina

• Anonyymi

Samoin minulla sama unelma.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      115
      10253
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5020
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2191
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2048
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1904
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1392
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      981
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      973
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    Aihe