Kansalaisten mielestä reilusti yli 50% Pitää tätä Hallitusta kyvyttömänä hoitaa maan asioita.
Purra ja Persujen johtokaarti meinaa että ei muuta vikaa ole kuin Viestinnässä on epäonnistuttu ,vaikka kannatus on häipynyt kuin Pieru saharaan eikä syyttä onhan tämä ollut niin Epäarvoistavaa politiikkaa ,että syy on tekemisessä joka on tehnyt vain Työttömiä Konkursseja ja Valtion Velan kasvua Valtavasti näissä kolmessa asiassa on epäonnistuttu.
Kansa kyllä tietää sanoi jo Veikko vainaa eläessään ja tietäähän se.!
Kansalta täystyrmäys tälle Hallitukselle.!
12
162
Vastaukset
- Anonyymi
Hallituksessa on muitakin kun persuja.
- Anonyymi
Niinpä on mutta tämä nykyinen on Kokoomukselle suotuisaa samoin Kristillisille ja Ruotsalaisille ,mutta ei Perussuomalaille jotka kuuluvat alempaan sosiaaliluokkaan.!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä on mutta tämä nykyinen on Kokoomukselle suotuisaa samoin Kristillisille ja Ruotsalaisille ,mutta ei Perussuomalaille jotka kuuluvat alempaan sosiaaliluokkaan.!
Kokoomus ja rkp jatkavat omalla linjallaan, eli ottavat lisää velkaa, kokoomus onkin suurin velanottaja ja rkp toisena.
- Anonyymi
Persu pettää aina.
- Anonyymi
ei se mikään täys tyrmäys ole jos 52 rossaa tyrmää hallituksen työn,ja sekin otanta johtuu keltä kysytään otanta on sattunut keskustan ja vasurien kannattajilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei se mikään täys tyrmäys ole jos 52 rossaa tyrmää hallituksen työn,ja sekin otanta johtuu keltä kysytään otanta on sattunut keskustan ja vasurien kannattajilta
Höpö höpö eikait ne kyselijät tiedä ketä kukin vastaaja edustaa,.Eli kaikki tämän hallituksen teot päin persettä ei siinä muut tarvita.!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö eikait ne kyselijät tiedä ketä kukin vastaaja edustaa,.Eli kaikki tämän hallituksen teot päin persettä ei siinä muut tarvita.!
niinpä maaseudulle soitellaan niin kyllä tiedetään mitä puoluetta edustetaan esim,nivala kepulaisia suurin osa,esim ylivieska sost ja kepul suurin osa tulee huonokalluppi hallituksesta,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
niinpä maaseudulle soitellaan niin kyllä tiedetään mitä puoluetta edustetaan esim,nivala kepulaisia suurin osa,esim ylivieska sost ja kepul suurin osa tulee huonokalluppi hallituksesta,
Pitäiskö gallupin tekijoiden soittaa persuille, että saavat oikean tuloksen?
- AnonyymiUUSI
Ehdottomasti. Tosin niitä on kohta vaikeaa löytää.prosenttilikee Mc. Eli Mikro..
- AnonyymiUUSI
kallupeista tehdään semmoisia kuin kansahalua ei todenperäisiä,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kallupeista tehdään semmoisia kuin kansahalua ei todenperäisiä,
No siinä taas on väännetty koko asia nurin päin ja sisäpuoli ulos. Gallupit kuvastavat nimenomaan sitä mitä kansa haluaa, siksihän mielipidettä kansalta kysytään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No siinä taas on väännetty koko asia nurin päin ja sisäpuoli ulos. Gallupit kuvastavat nimenomaan sitä mitä kansa haluaa, siksihän mielipidettä kansalta kysytään.
media on puoluellinen poliittinen pyrkyri,tässä se nähdään nyt jo kansaa johdetaan ääniuurnille,vaikka 2v vielä on aikaa,eli aivopesua kuin lessujen kokoukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119098
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265718- 544730
- 944667
- 593649
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703370- 513366
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262886Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502752- 432651