Jotain ihan selkeästi kuitenkin. Oletko varattu etkä viitsi sitä sanoa suoraan? Kauheita ponnisteluja ei tarvitsisi että loppuu tämä pelleily, kohta se loppuu kuitenkin vai sitäkö odotatkin
Mitä sä mies pelkäät?
28
453
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä olet varattu,en minä
- Anonyymi
hänellä varmaan onkin mies ilman että hän tietää sitä. :). heittääkö sulla päässä ns
- Anonyymi
Kollegasi kertoi toisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kollegasi kertoi toisin.
Ai kuningatar Sylvia? Se on jo vanha älä välitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kuningatar Sylvia? Se on jo vanha älä välitä
Miespuolinen työkaverisi
- Anonyymi
Että naurat mulle. Minulla on pieni.
- Anonyymi
Äo? No sen kanssa voidaan elää, harjoitellaan yhdessä Mensan-testeihin
- Anonyymi
"mitä sä pelkäät" ite et voi kysyä suoraan häneltä 🤣
- Anonyymi
Kysyn heti kun uskaltautuu irl tulemaan näköpiiriin
- Anonyymi
Onko sinun todellinen päämäärä oikeasti palstaäijä se, että esiinnyt naisena ja sitten dumaat omia kirjoituksia tähän hienostuneeseen ja riemukkaaseen tyyliisi? Älykkyysosamäärä on noin kahdet kengännumerot yhteensä näiden otteiden perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun todellinen päämäärä oikeasti palstaäijä se, että esiinnyt naisena ja sitten dumaat omia kirjoituksia tähän hienostuneeseen ja riemukkaaseen tyyliisi? Älykkyysosamäärä on noin kahdet kengännumerot yhteensä näiden otteiden perusteella.
Sitähän just tuo gubbe harrastaa.
- Anonyymi
Pelkään mörköjä sängyn alla.
- Anonyymi
Jaa. Kyllä sinäkin vielä aikuistut
- Anonyymi
Mä pelkään joulupukkia.
- Anonyymi
Kyse on mun sydämestä. Mihinkään hölmöjenhommiin en halua.
- Anonyymi
Kunnioitettavaa itsekuria kieltämättä sen suhteen. Arvaan kyllä mitä tarkoitat
- Anonyymi
Ei kukaan sellaista halua.
- Anonyymi
Aika moni mies ei kerto olevansa varattu. Jos ei ole missään liitossa, niin parisuhdekin jää mainitsematta, koska haluaa pitää toista varalla.
- Anonyymi
Tuo on melko karu totuus jota olen nähnyt hyvinkin läheltä
- Anonyymi
Aika moni nainen syyllistyy samaan. Herkkänä kaverina en halua elää enää.
- Anonyymi
Minä pelkään luhistumista jos vieläkin tulee elämään uusi murhe. Väsymys ollut läsnä yli viisi vuotta. Ensin stressinä ja henkisenä vastuksena ja myöhemmin se alkoi vaikuttaa myös fyysiseen terveyteen.
- Anonyymi
Vaihda palstasetä psykiatria💊💊💉💊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda palstasetä psykiatria💊💊💉💊
En tunne tuollaisia mitä esittelet tuossa. Ei kuulu elämääni. Koita kestää!
- Anonyymi
Voi rakas ihminen. Kiitos kun kerroit! En tunne sua. Voin vain toivoa että murheet väsymys ja kaikki stressiä tuottavat asiat väistyvät sun elämästä ja saat vihdoinkin alkaa nauttimaan monen rääkki vuoden jälkeen elämästäsi! Usko ja luota! ❤️
- Anonyymi
Voi kun voisin lohduttaa. Antaa uskoa tulevaisuuteen! Voin vain kuvitella kuinka raskasta sulla on ollut. Olet vahva ja yleensä ne joihin Jumalakin luottaa saavat pahimmat tällit elämältä. Selviät tuen ja luonteen lujuutesi takia ihan varmasti kaikesta. Voimia! Jumala sua siunatkoon❤️
- Anonyymi
Korkeintaan itseäni että satutan jotakuta viatonta mitä sitä muuta muka tarvis pelätä hänestä tykkään/pidän siksi että häntä ei ole kukaan vielä rikkonut ettäkö olisi tarvinnu itse itseä kasata uudelleen siinä kun jää ai jotain pientä puuttumaan kun itseään kokoilee mutta niiden puutteiden kanssa oppii itse elämään ylättävän nopeasti itsensä kanssa ja koska en koe että olen itse itselleni riittävästi ni kuinka voisin muka hänelle riittää ny ei o töitä mitä tehdä että vois taata riittävän toimeen tulon si taas kun on töitä ni en siinäkään riitä kun en mielestäni pysty riittävän nopeasti suoriutumaan annetusta työtehtävästä ja si taas saatan pomolle helposti suutahtaa jos vie uskaltaa jotain lisää vaatia siihen mitä itse vaadin itseltäni työhön liittyen
- Anonyymi
Hei olisi niin paljon helpompi lukea jos laittaisit edes pisteet. Sulla paljon asiaa ja nyt ei jaksa lukea kun yö ja just ne pisteet puuttuu. Mut hyvää yötä ajallaan sinulle myös.⚓
- Anonyymi
Joo.
Hei, mikähän mies?
hähähähähähähähähä.........,
Terveisin. Meikäläinen
https://m.youtube.com/watch?v=DUvkIuxq3OM
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1515933
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603388- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763