Vaikka siinä kestikin aikansa, liikaakin, niin on alkanut tajuamaan ja ymmärtämään että kaikki on ollut vain omassa pienessä päässä. Kaikkea sitä ihminen uskoo ja vakuuttelee päässänsä joka ei oo kuitenkaan oikeasti totta. Se on lopulta ihan hirveää kun konkreettisesti ja tosielämässä näkee sen todellisuuden omin silmin ja miten asiat oikeesti on, se on tosi kova pudotus ja sydämelle kova isku mutta hengissä on selvitty ja tosirakkautta edelleen etsien, haavojen ja kipujen jälkeen.
Elämä on, tunteet on
Anonyymi-ap
2
184
Vastaukset
- Anonyymi
Elämä on.
Yst terv kiusaajaporukka- Anonyymi
Ei koske minua koska en koe että kukaan olisi kiusannut mutta kiusaaminen on säälittävää ja ilkeää. Toivon ettei kukaan alennnu sellaiseen, jos on paha olla ja kiusaa niin kannattaa hankkia apua siihen.
T: aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425824
- 755299
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753720Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763