Tunteeton on ollut keho ja mieli ja sitten välillä oon niin tunnoton että oisin vaan ilmaa.kun ei oo muuta kun se tunnoton mieli ja keho.ja tunnottomuus.
Tunnoton keho ja mieli
4
86
Vastaukset
- Anonyymi
Onks samaa kokemusta?
- AnonyymiUUSI
Voisitte vastata?
- AnonyymiUUSI
Vois ehkä kävellä enempi tai vähempi. Kävelylenkki kahvipaikkaan jne. Kahvin jälkeen lisäälenkki. Vielä parempi, kun pidät taukoa kahvista jokusen päivän, ja katot sen jälkeen olotilaa. Saatat kyllä piristyä. Ja silloin, kun tarvitaan, voikin kahvi piristää enempi. Kävely luonnossa auttaa ainakin jokaista meitä. Itse illalla kävin usein pidemmän kävelyn, ja illan lopuksi suihkuun. Ainakin fysiikka pysynut kunnossa. Lopuksi on kiva kuulla, maailman asioita Yle ykköseltä, ennen nukahtamista. Ja sittenb Ihan kivoja asioita, helpottaa olotilaa.
- AnonyymiUUSI
Niin ooks tunteeton?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715168
- 914194
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713