Salomme myymässä aluetta, eikä edes tiedä mitä sinne tulee, OUTOA

Anonyymi-ap

Sinnehän voi tulla uusi JÄTTEENPOLTTOLAITOS ja vaikka mitä toimintaa josta lähtee PÄÄTÖJÄ asukkaille?
Mitä helvettiä, onko taas Osuuskaupa tässä mukana, kun niin hiljaa ollaan.
Vanha OSUUSKAUPAN 1999 mainoa "me ollaan monessa mukana, jopa kavoituksessa".

13

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitten, kuin
      puskista tuleekin Salkkarista tieto kansalle: sinne tuleekin ONGELMÄLAITOS JOKA KOKO ETELÄSUOMEN VAARALLISIMMAT JÄTTEET POLTTAA.

• Anonyymi

Kaikki on mahdollista, vakiuttaa kyllä se salailu, että , PÄÄSTÖJÄ ON TULOSSA, mutta ei niistä kerrota myt.

• Anonyymi

Huhupuheidedn mukaan sinne totille on hyvä rahdata joke pitkin kaikista vaarallisimpaa atomijätettä, joka neutrasisoidaan tontilla, mutta osa pääsee aina vapaasti päästöinä kaupungille, mikä osoittautuu vain lievänä vituksena, heh.

Kaupunkimme päättäjät ovat neuvottomina, päästääkö tänne , vai ei?
      _

• Anonyymi

Minulla on teille hyviä uutisia. Tontille tulee leiri, jonne kerätään kaikki alueen Persut uudeee koulutukseen. Kuvissa näkyy myös krematoorin paikka. 🌚🌚🌚

• Anonyymi

Uusihan poliisilaitos on siinä vieressähän ja päättelin tästä : sinne rakennetaan Vankila jossa tiukemmat kriteerit ovat sieltä ei karata.
      Salon mutainen joki on jo yhtenä esteenä.

WANKILASTA TULEE TÄYSIN ESTEETÖN JA VAIN . OHUT KÄYTÄVÄ JOHTA SIELTÄ uuteen asemaan.

• Anonyymi

Viimeisten tutkimusten sinne tontillr tulee asuntola, ASUNTOLA - PORVAREILLE JOTKA KIRISTÄVÄT TYÖLÄISSII.

• Anonyymi

Tasan tarkkaan kaupunkimme päättäjät tietävät mitä sinne tulee, mtta.
      Mutta eivät uskalla kertoa ASUKKAille VIELÄ, JOTAIN PELKÄÄVÄT?

• Anonyymi

Atomivoimalaitos sinne tulee ja Puti tuo kakki tarvikket mukansansa ja asetuu itte asumaa Ollikkalaan.

• Anonyymi

Kaupunkimme tasan tarkkaan tiesivät myydessään tontin ja mitä mitä sinne tulee!

Kaupunkimme voi siis myydä vakka hehtaarikaupoilla maata Onngelmalaitoksille sun muille - kysymättä lupaa kansalaislta.
      - ihme touhua on.

• Anonyymi

Kaupunginhallitus päättää. Ketkä siellä ovat enemmistönä ?

• Anonyymi

Eikö Salon Seudun Osuuskauppa - Arvosineen ollutkaan salassa pidetyn kaupan takana, outoa, perin outoahan se on.
      Eihän edes salon valtuustosaliiin pääse sisälle äänestämän - jos ei vilauta ossuuskaupan S korttia ovella,
      Musta tuntuu, että Osuuskauppa on taas mukana - missä?

• Anonyymi

Ehkä ydinvoimala ? Suprise !!!

• Anonyymi

Nouseko sähkömme hinta tulevaisuudessamme ja riittääkö enää sähköö tulevaisuudessa meille taviksille kanssa - tääkö imee kaiken sähkön sitten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe