Tuntuu kun koko keho huutaa sua. Et taida tietää. Monta vuotta jo samoja oireita.
Rakastan vain sinua niin paljon. Koska tämä ei mene ohi niin tämän täytyy olla aitoa rakkautta nimittäin sitä on yritetty kaikin keinoin mutta ei mene ohi.
Tiedätkö miltä se
10
275
Vastaukset
- Anonyymi
Mä en ainkaan haluaisi olla sellaisen kanssa joka aikaisemmin on halunnut tunteistansa eroon.
- Anonyymi
Moraali on pakottanut ja elämän arvot mutta ei niitä tunteita pääse pakoon mitenkääm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moraali on pakottanut ja elämän arvot mutta ei niitä tunteita pääse pakoon mitenkääm
Moraalilla tarkoittanet, että olet varattu, mutta olet rakastunut toiseen.
- Anonyymi
Slogan Seppo äänessä
- Anonyymi
Ei niistä pääse eroon
- Anonyymi
"kivuliaan hylkeen mykkä huuto" ja sit se keinuminen polviasennossa. ihan best..
- Anonyymi
ja olikohan vielä itsensä halaaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja olikohan vielä itsensä halaaminen.
kävi 2011..
- Anonyymi
Sydän ei unohda mutta minä aion tehdä kaikkeni että se oppii ja tietää paikkansa
- Anonyymi
Siitä se lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1515933
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603388- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763