https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/56ee20c8-3c9c-43e2-95f2-a89445d8c349
Erika on oikeassa. Nykymaailmassa kuka tahansa voi olla mitä tahansa. Siitä Erika itse on ihan mahtava esimerkki.
Hänhän on laulaja, vaikka ei edes osaa laulaa. Häntä väitetään kauniiksi, vaikka hän on ihan tavis. Hän väittää olevansa tyytyväinen omaan ulkomuotoonsa, vaikka kaikki hänen ulkomuodossaan on keikotekoista. Hän väittää olevansa vapautunut, vaikka on ahdistunut ja epävarma.
Erika: "Voitte olla mitä, mitä ikinä haluatte."
7
119
Vastaukset
- Anonyymi
Heh, mutta toivotaan että erika pärjää. Ainakin yrittää parhaansa. Minusta aika on KAJ tulemiseen. Hyvä idea aiheena ja suosio kansan mukana. Silti erikalle onnea ja voihan olla " aivan mitä haluaa". Toivon että erika löytää hyvän miehen elämäänsä ja on onnellinen.
- Anonyymi
Astuisin erittäin mielelläni kakkoseen.
- Anonyymi
Kyllä voi olla, muttei mikään ilman vaatteita kulkeva naisen irvikuva.
- Anonyymi
Lisätään birlä, että on naisen irvikuva. Kaupallistettu "vapautunut" nainen.
- Anonyymi
Eerikalla menee jo niin ulalle kuin olla ja voi tuo perseily niinkuin tänäänkin., eikö ole muita avuja voittaakseen, kuin olla perseilyn kunkku, hän on varmaan väärässä kilpailussa vinkumassa. Vielä kerkiää tehdä muutaman tempun , työntää se mikkikepakko sinne sopukkaansa, niin jo alkaa voitto häämöttää, vai vievätkö jo pois lavalta.
- Anonyymi
Erika haluaa vahvistaa naisia ja viedä heidät boxista ulos...
- Anonyymi
Kertoisitko miten naiset vahvistuvat kun Vikman kiemurtelee, voihkii ja pyllistelee lavalla🤔
Jos tuo odottaa naisia heidän "boxinsa" ulkopuolella, niin väitän vain äärimmäisen pienen osan naisista haluavan ulkopuolelle.
Naiset ovat Suomessa kohtuullisen tyytyväisiä mahdollisuuksiinsa elää vapaina omalla itse valitsemallaan tavalla, joka on hyvin hyvin kaukana Erika Vikmanin kaupallistetusta näennäis-vapautumisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1115085
- 644949
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753540Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592981- 432741
- 152267
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441814- 341661
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588