Erika: "Voitte olla mitä, mitä ikinä haluatte."

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/56ee20c8-3c9c-43e2-95f2-a89445d8c349

Erika on oikeassa. Nykymaailmassa kuka tahansa voi olla mitä tahansa. Siitä Erika itse on ihan mahtava esimerkki.

Hänhän on laulaja, vaikka ei edes osaa laulaa. Häntä väitetään kauniiksi, vaikka hän on ihan tavis. Hän väittää olevansa tyytyväinen omaan ulkomuotoonsa, vaikka kaikki hänen ulkomuodossaan on keikotekoista. Hän väittää olevansa vapautunut, vaikka on ahdistunut ja epävarma.

7

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heh, mutta toivotaan että erika pärjää. Ainakin yrittää parhaansa. Minusta aika on KAJ tulemiseen. Hyvä idea aiheena ja suosio kansan mukana. Silti erikalle onnea ja voihan olla " aivan mitä haluaa". Toivon että erika löytää hyvän miehen elämäänsä ja on onnellinen.

• Anonyymi

Astuisin erittäin mielelläni kakkoseen.

• Anonyymi

Kyllä voi olla, muttei mikään ilman vaatteita kulkeva naisen irvikuva.

• Anonyymi

Lisätään birlä, että on naisen irvikuva. Kaupallistettu "vapautunut" nainen.

• Anonyymi

Eerikalla menee jo niin ulalle kuin olla ja voi tuo perseily niinkuin tänäänkin., eikö ole muita avuja voittaakseen, kuin olla perseilyn kunkku, hän on varmaan väärässä kilpailussa vinkumassa. Vielä kerkiää tehdä muutaman tempun , työntää se mikkikepakko sinne sopukkaansa, niin jo alkaa voitto häämöttää, vai vievätkö jo pois lavalta.

• Anonyymi

Erika haluaa vahvistaa naisia ja viedä heidät boxista ulos...

• Anonyymi

Kertoisitko miten naiset vahvistuvat kun Vikman kiemurtelee, voihkii ja pyllistelee lavalla🤔
        Jos tuo odottaa naisia heidän "boxinsa" ulkopuolella, niin väitän vain äärimmäisen pienen osan naisista haluavan ulkopuolelle.

Naiset ovat Suomessa kohtuullisen tyytyväisiä mahdollisuuksiinsa elää vapaina omalla itse valitsemallaan tavalla, joka on hyvin hyvin kaukana Erika Vikmanin kaupallistetusta näennäis-vapautumisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      196
      3611
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2257
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2220
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2092
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      478
      1223
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1073
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      62
      1043
    Aihe