Erika: "Voitte olla mitä, mitä ikinä haluatte."

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/56ee20c8-3c9c-43e2-95f2-a89445d8c349

Erika on oikeassa. Nykymaailmassa kuka tahansa voi olla mitä tahansa. Siitä Erika itse on ihan mahtava esimerkki.

Hänhän on laulaja, vaikka ei edes osaa laulaa. Häntä väitetään kauniiksi, vaikka hän on ihan tavis. Hän väittää olevansa tyytyväinen omaan ulkomuotoonsa, vaikka kaikki hänen ulkomuodossaan on keikotekoista. Hän väittää olevansa vapautunut, vaikka on ahdistunut ja epävarma.

7

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heh, mutta toivotaan että erika pärjää. Ainakin yrittää parhaansa. Minusta aika on KAJ tulemiseen. Hyvä idea aiheena ja suosio kansan mukana. Silti erikalle onnea ja voihan olla " aivan mitä haluaa". Toivon että erika löytää hyvän miehen elämäänsä ja on onnellinen.

• Anonyymi

Astuisin erittäin mielelläni kakkoseen.

• Anonyymi

Kyllä voi olla, muttei mikään ilman vaatteita kulkeva naisen irvikuva.

• Anonyymi

Lisätään birlä, että on naisen irvikuva. Kaupallistettu "vapautunut" nainen.

• Anonyymi

Eerikalla menee jo niin ulalle kuin olla ja voi tuo perseily niinkuin tänäänkin., eikö ole muita avuja voittaakseen, kuin olla perseilyn kunkku, hän on varmaan väärässä kilpailussa vinkumassa. Vielä kerkiää tehdä muutaman tempun , työntää se mikkikepakko sinne sopukkaansa, niin jo alkaa voitto häämöttää, vai vievätkö jo pois lavalta.

• Anonyymi

Erika haluaa vahvistaa naisia ja viedä heidät boxista ulos...

• Anonyymi

Kertoisitko miten naiset vahvistuvat kun Vikman kiemurtelee, voihkii ja pyllistelee lavalla🤔
        Jos tuo odottaa naisia heidän "boxinsa" ulkopuolella, niin väitän vain äärimmäisen pienen osan naisista haluavan ulkopuolelle.

Naiset ovat Suomessa kohtuullisen tyytyväisiä mahdollisuuksiinsa elää vapaina omalla itse valitsemallaan tavalla, joka on hyvin hyvin kaukana Erika Vikmanin kaupallistetusta näennäis-vapautumisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      111
      5085
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      64
      4949
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3990
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3540
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2981
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2741
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2267
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      44
      1814
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      34
      1661
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1588
    Aihe