Voimakkaita tunteita? Eikö sitä IRL voi jo lähentyä
Välttelet ettet koe
12
1306
Vastaukset
- Anonyymi
No tulihan se sieltä 💕
- Anonyymi
Miksi täällä kysyt?
- Anonyymi
It's called love my dear❤️
- Anonyymi
Mun mieleen on alkanut hiipiä sellainen varmuus siitä, että olet hieman kahjo.
- Anonyymi
Älä nyt tolle linjalle! 🤣
- Anonyymi
Olen kahjona häneen. hih
- Anonyymi
En välttele ja itse asiassa silloin kun en oo sun lähellä niin ne tunteet ei silti häviä mihinkään. Tietty ovat vahvoina sun lähelläs. Voidaan lähentyä ja ei tässä paljon vaihtoehtoja oo kun sydän vetää niin paljon sua kohti
- Anonyymi
Lähenny itse.
- Anonyymi
Eikö nämä sinun huudahdukset ole vähän kaukaa haettuja mitä lauot vähä katatonisen oloisesti tälle palstaäijälle?
- Anonyymi
Miksi pitöisi kun en tykkää eikä ole enään edes tunteita olet minulle yksi ja paska naama et osaa käyttäytyä
- Anonyymi
Sitä tulee kyllä tehtyä. Pelottaa jos rakastuu taas tai vaihtoehtoisesti pystyykö edes tuntemaan enää sellaisia tunteita keneenkään naiseen.
- Anonyymi
Kuinka välttely näkyy mielestäsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576047
- 755349
- 994365
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603408- 443010
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462045
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773