Psykiatri Helle Darja Mehiläinen Tampere. Käyntimaksu aika kallis.
Hinta-arvio 329,80 € (ilman Kela-korvausta 389,80 €). Hinta-arvio sisältää kanta- ja poliklinikkamaksun, mikäli ne kuuluvat varattavan palvelun hintaan.
Hinta-arvio perustuu joko varatun käynnin pituuteen
https://ajanvaraus.mehilainen.fi/appointment/245520636?type=clinic&length=default&lang=fi&node=993BD688-AE7F-4FCF-83E7-4AB4AC67BB6E&conn=F1E9C24A-25F8-4CBA-9339-5EEA9E36FB97
Psykiatrin käyntimaksu Mehiläisessä 329,80 euroa!
2
67
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmisellä pitää olla se oma halu ottaa vastuuta omasta sairaudestaan ja sen kanssa elämisestä. Ihminen joka on valmis maksamaan siitä rahaa, on yleensä myös valmis ottamaan näitä vastuita.
- Anonyymi
No nyt kyllä tuli roskapuhetta tuutin täydeltä tyypiltä joka ei tiedä yhtään mitään tästäkään asiasta!
Mahtaa olla venäläinen lääkäri, niitähän Suomessa piisaa. Venäläinen ei osaa mitään, välttelee työtä, mutta hinkuaa rahaa ja kuilteleviä tavaroita.
Vastaajan sivistys ja tieto on alakoululaisen tasoista moralisointia. Mt potilaat on Suomen köyhin ihmisryhmä eläen usein nälkärajan alapuolella.
Moni varmaan venakolle - tai jollekin hyvälle ja suositulle lääkärilke- maksaisi ja "ottaisi vastuuta" mutta kun rahaa ei ole!
Vai vastaileeko Daria täällä itse odotellessaan potilaita saapuvaksi :D
Ei ole kovin arvostettu lekuri koska on aikoja vapaana seuraavallekin päivälle. Parhaille ei saa aikoja kun asiakkaita riittää.
Kuluttajat myös äänestää jaloillaan. Hyville on potilaita huonoille juuri ei.
Mehiläinen on moraaliton rahastuslaitos. Jos menisit tuolle lääkärille ja maksaisit yli 300 E niin kassalla tulisi lisäksi vielä 30 toimistomaksu siitä että laitat pankkikortin maksukoneeseen ja he tulostaa kuitin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535986
- 755339
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603398- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 462015
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773