Olen siskoni kanssa viettämässä äitienpäivä viikonloppua äitimme luona.
Olen vaikka Kari olen 52 vuotias, siskoni Mari on 49 vuotias, äitimme Sari on 73 vuotias.
Äiti on pirteä ikäisekseen ja asuu yksin meidän lapsuuden kodissamme.
Omakotitalo jossa tilaa on. Kellarissa on saunatilat, takkahuone, ym kodinhoito huoneet.
Isämme kuoli jo reilu 20 vuotta sitten. Äiti ei ole halunnut muuttaa kotoa pienempään.
Meidän perheemme on varmaan normaalia rempseämpi ja avoimempi.
Kun olemme perheenkesken, siis kolmistaan. On täysin normaalia että äiti kyselee meidän seksiasioista ym.
Tulimme siskon kanssa perjantaina äidille.
Eilen siinä päivällä laitettiin pihaa kuntoon. Mari koitti saada äitiä kertomaan mitä oikeasti haluaisi lahjaksi.
Äiti paukautti että ainoa mitä hän oikeasti haluaisi olisi kyrpää. On pitkään tehnyt mieli kunnon panoa.
Naureskelimme asialle. Pihahommissa tuli nautiskeltua alkoholia jonkun verran.
Piha oli hoidettu ja äiti ja Mari menivät laittamaan ruokaa ja minä menin siivoamaan saunan ja valmistelin sen muutenkin.
Ruokaillessa meni viiniä ja kaikki olivat hyvällä fiiliksellä.
Kävin laittamassa saunan lämpiämään. Meillä me käymme kaikki yhdessä saunassa.
Istuimme saunassa ja äiti katseli meitä vähän ihmeissään. Ja sitten kysyi
Pitääkö nykyään häpykarvat ajaa pois kun kummallakaan teillä ei ole?
Samalla äiti reteesti levitti jalkoja ja näytti puskaansa.
Katsoin Mariin päin nähdäkseni onko hän posliini. Oli kyllä kivan karvaton pillu.
Mari kuikuili munaani ja kysyi, Kari onko sulla nyytit kans ajeltu?
Vastasin että kaikki on ajeltu. Äiti katseli Maria ja minua vuorotellen.
Mari sanoi että aika harva mies kyllä ajaa karvansa. Ja ettei hän ole ikinä päässyt posliini miestä hiplaamaan.
Sitten Mari nauroi ja lisäsi enkä nuolemaan.
Äiti nauroi ja sanoi Marille, pidäs nyt kädet irti ja kieli suussa. Vaikka Karin mulkku ihanalta näyttääkin. Ja mun himot vaan kasvaa.
Mari nauroi ja sanoi kyllä toi Karin vehe hyvältä tosiaan näyttää. Kari mitä jos antaisit mutsille munaa lahjaks?
Äiti oli ilmeisen humalassa jo ja sanoi, Uskaltaisitko Kari äitiä auttaa? Ja tuikata komean kullis tänne karvakasaan? Tunnut kyllä ihastelevan Marin tissejä ja karvatonta vakoa.
Vastasin että onhan Marilla kauniit rinnat ja kyllä voisin kurkkaa pillua lähempääkin. Mutta taitaa olla liian tuhmia juttuja.
Mari tuijotti haaroihini ja tajusin että minulla oli jo kyrpä puoliksi pystyssä.
Sanoin teidän höpötykset saa mun pään sekaisin ja munakin herää. Äiti pyytää kyrpää ja Marin pillu näyttää ihanalta..
Mari sanoi, Siis kaikki haluu jotain? Äiti on ollu jo vuosia ilman munaa, Karia kiinnostaa mun pillu, mä haluun ihan helvetisti kosketella Kari sun mulkkua ja nyyttejä, nuolla niitä......
Äiti sanoi täällä on kuuma nyt suihkuun.
Suihkuhuoneessa on kaksi suihkua. Olimme kaikki suihkussa ja äiti sanoi, No Kari ja Mari. Nyt sit ihan tosissaan.
Annan siunaukseni sille jos nussitte tai mitä nyt teettekin. Mutta Kari haluaisin että oikeasti annat tätä mulle.
Samalla äiti otti kiinni peniksestä joka oli täydessä erektiossa.
Mari sanoi, Kyllä Kari sua auttaa. Ja mä tuun kattoo.
Asiasta toimeen, ja takkahuoneen sohvalle äiti selälleen ja en ikinä ole jännittänyt yhtä paljon kun työnnän sisään.
Mari katseli ja sanoi anna äidille kyrpää. Mari oli ihan kiimassa ja hieroi pilluaan sanoen, Tää on niin kiihottavaa..
Näyttää ihanalta kun kyrpä uppoo...
Äiti sai orkun ja huusi pane poika pane, laske sisään...
Aktin jälkeen kävimme suihkussa ja menimme saunaan.
Äiti kiitteli kyydistä ja vannotti asian salassa pitoa. Sitten äiti sanoi menevänsä ylös pois edestä. Teillä on kumminkin kiire päästä toisiinne kiinni?
Mari sanoi, Joo himottaa toi Karin kyrpä älyttömästi. Pillu ihan valuu. Mut voit äiti kyl hetken katsella jos tykkäät?
Äiti sanoi, No kyllä mua kiinnostaa vähän katsella.
Mari tuli viereeni ja alkoi suudella minua samalla mulkkua hieroen. Mari sanoi, Tää sun karvattomuus on ihanaa, ihanan sileet nyytit. Työnnäs Kari se suus mun haaroihin. Aika selvästi haluut maistaa siskon pillua..
Nuolin Marin pillua kyrpä pystyssä. Aika nopeasti tuli liian kuuma.
Äiti lähti ensin ja sanoi että katselu alkaa panettaa...
Menin Marin kanssa suihkuun ja Mari laskeutui polvilleen ja otti suihin.
Siirýimme takkahuoneeseen ja aloimme hommiin. Se oli villiä ja rajua Mari oli aika äänekäs seksin aikana ja kun sai orkun huusi täysiä.
Tunsin kohta laukeavani ja kysyin Marilta voinko laskea sisään? Mari huusi todellakin lasket sisään.
Jatkuu
*Äitienpäivä pervoilut
2
436
Vastaukset
- Anonyymi
Makasimme ja huohotimme jonkun aikaa. Kävimme pesulla ja menimme pyyhkeet ympärillä ylös.
Äiti naureskeli ja sanoi että tais Mari ainakin huudosta päätellen nauttia?
Mari vastasi, Kyllä sä äiti tiedät miten ihanalta toi Karin patukka tuntuu. Mä haluun kyl lisää sitä.
Äiti sanoi, jaksaakohan se Kari enää?
Mari sanoi, On jaksettava, saa nussia mua vielä joka reikään.
Äiti kysyi ihmeissään, Ai peppuun kans?
Mari sanoi haluavansa myös sinne. Sen kuuleminen sai minut kihoittumaan ja sanoin että minulla on laukussa viegra ja jos persettä tarjotaan niin takuulla suoriudun.
Mari tuli suutelemaan minua ja heitti pyyhkeensä pois. Sitten repi myös minun pyyhkeeni pois ja laskeutui imemään munaa.
Mari houkutteli myös äidin nuolemaan munaa ja sanoi äidille, Nyt nussitaan kaikki kunnolla ja joka paikkaaan... - Anonyymi
hyvä novelli
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595