Tekisi jo mieli alkaa puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä mutta mennään nyt tällä hörhöilyllä vielä hetki, pätee kumpaankin osapuoleen.
Rakastan sinua mies
13
423
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei se mies täälä ole. Huomaat viimeistään, kun puhut hänelle tästä. Ei kannata mennä lankaan täällä. Anonyymikirjoituksista kukaan ei tunnista ketään.
- AnonyymiUUSI
Tarkoitan irl hörhöilyä mutta kiva kiitos tästä melko holhoavan kummallisesta kommentista
😂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitan irl hörhöilyä mutta kiva kiitos tästä melko holhoavan kummallisesta kommentista
😂Mikset mene irl puhumaan hänelle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikset mene irl puhumaan hänelle
Koska aloittaja hörhöilee sekä IRL että palstalla. Kumpikaan ei johda mihinkään.
- AnonyymiUUSI
Eikö tämä urputus naista esittävälle miehelle mennyt sovinnaista välillä esittävä raivotäti niin, että mitään miestä ei ole? Niin omituista seurattavaa oli sekin..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska aloittaja hörhöilee sekä IRL että palstalla. Kumpikaan ei johda mihinkään.
Haluatko lässyttäjäsarvinen kertoa lisää perätöntä tietoa tämän ns aloittajan tekemisistä? Aloittaja on palstasetä, mutta ei takerruta siihen, vaan nolaa itsesi ja kampaviinerikerhosi vielä kerran, ole niin ystävällinen. Tee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikset mene irl puhumaan hänelle
No ei tämä palstasetä taida sulle ystäväksi aikuisen miehen muuttua. Saati se sinun rienaama nk kohdehenkilö. Ed
- AnonyymiUUSI
Huomenta t hörhösi
- AnonyymiUUSI
NO NIIN JENNI PENNI SITTEN MIETITÄÄN SINUN MOTIVAATIOTA. OLIKO MÄEN LAURI; MANIFESTOINTI VAI JOKI TALOUSPETOS:
KOHTA SIIRRYTÄÄN POHJOISEN PORUKKAAN JA LEENAN JA EMILIAN JA VIIKIKIEN MOTIVAATIOON.
ENSIN KÄYDÄÄN TÄMÄ JENNI JA MIRKA JA VETOKUJAN PORUKKA JA TILANNE LÄPI: - AnonyymiUUSI
ET TAIDA JENNI PENNI TUNTEA TÄTÄ NAISTA EIKÄ NE MIEHETKÄÄN: KUN JOTAIN SAAN PÄÄHÄNI EN LOPETA ENNEN KUIN OLEN VALMIS:
OLET URPO ÄMMÄ: EI KAUNOKAINEN; IHAN FIKSU MUTTA LIIAN MUKAVUUDEN HALUINEN; ET KOVIN ÄLYKÄS; EIKÄ SE LÄÄKÄRISIKÄÄN; ETTE KOVIN PERHEIHMISÄ:
SUO ANTEEKSI NARSISITINEN KUVAUS;
PALATAAN SIIHEN MIRKAAN JA FOBBAAN JOKU EI NATSAA JOTEN KÄYDÄ RAUHASSA LÄPI JA MIETITÄÄN KAIKKI YHDESSÄ MITEN ASIAT MENI: MIKÄ LIITTYY KIHINKIN JA MIHINKIN - AnonyymiUUSI
Tämän aloituksen joutuu ottamaan tosissaan ja vastaamaan, ettei hullumpi ajatus! m>n
- AnonyymiUUSI
Juu näin tehdään hani 🩷🤗
- AnonyymiUUSI
Jotkut voivat valita milloin ja miten joten onnea sinulle ja hänellesi, sinulla on selvästi ollut onnea matkassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243