Äänestäjät ovat takinkääntäjiä

Anonyymi-ap

Kansa oli tosi pettynyt Sanna Marinin hallituksen tuloksiin, minkä takia meillä on nyt oikeistohallitus. Kansa käänsi kuitenkin aluevaaleissa ja kuntavaaleissa takkinsa ollessaan tyytymätön Orpon hallituksen päätöksiin. Siis taas takinkääntö. Nyt ehtii monessa kaupungissa ja alueella huseerata demarijohtoinen hallitus, joka ei saa aikaan mitään. Siispä parin vuoden päästä Eduskuntavaaleissa voi kansa taas näyttää keskisormea ja kääntää takkia.

Paikallinen Ekhvan demarivetoinen hallitus on toiminut vastuuttomasti. Vuosina 2023 ja 2024 on tehty kunnon tappio, vuodelle 2025 tappio pienenee, mutta kelvoton taloudenpito jatkuu. Kun toiminta on tappiollista, niin siirretään menoja tulevaisuuteen. Ne kasaantuvat tulevaan ja lopulta tulevat maksuun isona könttinä. Sitä demarit ovat tehneet, siirtäneet maksuja tulevaan. Ekhvan köntti on jo luokkaa 80 miljoonaa euroa.

Ekhvan demarijohtoinen hallitus on säästöjen sijaan itkenyt jatkoaikaa, Ruikutusta on ollut ihan valtakunnan televisioverkossa asti. Syy on kuulemma Orpon hallituksessa. Eipä ole. Kaikki yhteisöjä ammattimaisesti johtavat tietävät, että velaksi ei voi elää. Hyvinvointialueiden tappioden kattamisaikataulu on Marinin hallituksen laatima, ei Orpon hallituksen laatima.

Ekhvan jonot ja huono palvelu ja yli varojen eläminen on tyypillistä sosialistidemaritouhua. Kummallist touhua. Taas voi äänestäjä kääntää takkia. Mutta ihmetellä saattaa, miksi äänestäjät kannattavat sosialistidemokraatteja, eikä kristillisdemokraatteja? Ideologiassa ja realismin ymmärtämisessä on sentään suuri ero! Kuinka monta takinkääntöä vaatii, että SDP:n kannatus putoaa 10%:iin ja KD:n kannatus nousee 15%:iin?

8

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

SDP nuoleskelee vähän liikaa nykyään Palestiinaa, koska haluaa, että muslimit äänestää heitä. Suomalaiset ovat alkaneet ymmärtää, minkälaisesta porukasta on kyse.

• Anonyymi

Nykyhallitus toteutta ideologiaa. Kannatusmittaukset kertoo mitä mieltä kansa on. 2v Marinin hallituksesta. Nyt mikään asia ei oo kiinni Marinista. Millo tulee 100000 uutta työpaikkaa.

• Anonyymi

Nyt on taas sellaiset harhat päällä, että huh huh😂

• Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI

Paikallinen hymiöhemmo

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paikallinen hymiöhemmo

🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja on huumori ihminen….

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      210
      9093
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5678
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      54
      4720
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      92
      4639
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      59
      3639
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3366
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      70
      3360
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2886
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      50
      2752
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2651
    Aihe