Hei. Haluisin kokeilla saada peppuun. Asun lähellä Oulua. Mieheni ei halua.
Äiti 45 vuotias
16
768
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla aika samantapainen ongelma, haluaisin kokeilla peppuseksiä, mutta vaimoni ei halua.
- Anonyymi
Mistä päin olet....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin olet....
Oulun läheltä. Teepä gmailiin sähköposti niin vaihdellaan meilejä.
- Anonyymi
Mielelläni sinua autan 48v oulusta ja kokenut miten sinuun saa yhteyttä
- Anonyymi
Miten sinuun saa yhteyden....
- Anonyymi
Peppuseksi on kivaa. Mielelläni nuolisin ja rentotuttaisin sinun persereikää kielelläni, hieroisin ja hyväilisin kehoasi. Saisit olla rentona ja huokailla kun kieli pyörittää ihanaa suklaanappiasi ja sormet hieroo klirorista. Saattaisin työnnellä vähän kyrpää suuhusi ennen kuin upottaisin paljaan jäntevän kaluni pillun puolelle. Ihan vain vähän aikaa että kiihko kasvaa. Mitään sanomatta, varmoin ottein siirtäisin terskan valmiiksi liukastetun peppureiän kohdalle ja alan hiljalleen ja varovasti työntämään jänteikästä ja kookasta kivikovana seisovaa kalua perseeseen. Tunnen kun perse myöntää ja ottaa sen hiljalleen vastaan. Kuuntelen sinua, kuuntelen ääntelyäsi, mutta asia joka on varma hiljaisin liikkein saan sen juuriaan myöden sisälle. Annan sinulle aikaa tottua siihen ensin ennen kuin alan hiljalleen naimaan persettäsi. Ensin hitaasti, sitten hieman vauhtia lisäten. Tiedän että ähkit ja huudatkin ehkä, tai muriset. Kehun sinua ja kerron kuinka rohkea ja taitava olet ottamaan kalua kakkoseen. Annan mennä ja kohta laukean ja lasken isot lastit sinun perseen perukoille. Mmm olipa kivaa. M50
Nähdäönkö Oulussa ens viikolla?- Anonyymi
Olisi Ihanaa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kiihittavaa viedä sinun peppuneitsyys, etenkin kun itse haluat kokeilla sitä. Onko siellä edes kieli käynyt koskaan? Sillä on mukava aloittaa aina 😘 nuolen pillun lisäksi usein myös persereiän huolella. Se kuuluu minun naisen saamiin palveluksiin aina.
Ihana aikuinen nainen tarvii saada munaa kaikkiin paikkoihin, pimppaa suuhun ja peppuun.
Ensin varovasti ja rennosti lusikassa, niin että sinulla on varmasti rento ja hyvä asento siinä. Sormella voi availla ja laittaa liukkaria ja runkuttaa. Voisin nuolla pillua ja työnnellä sormea perseeseen, se on hyvä ihana ja tehokas keino. Kyllä sen tuntee kun peppu on valmis ottamaan munaa sisään...
Laitoin sinulle meiliä muuten - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varattu nainen jonka mies ei anna munaa kakkoseen. Aijai kun kiihottava ajatus. Olisi niin kiihottava panna sinua perseeseen mieheltäsi salaa. Rutistella tissejä takaapäin ja työnnellä syvälle peppuun. Purra niskaan ja puhua sinulle tuhmia. Ottaa sitä sinulta mitä miehesi ei osaa eikä älyä haluta sinulta, naida kerran ja laueta sinne, toisenkin kerran, ja toiset lastit.. Pistä sinut miehesi luokse perseeeseen naituna ja spermaa täynnä. Saattaisin vielä viimeisellä kerralla laueta suuhusi, en kyselisi, antaisin tulla ja katsoisin kun kyrpä pumppaa lastit sinun huulten väliin, mutta pimppaan ei laskettaisi pisaraakaan. Se olisi valuva ja märkä. Olisit kiihittunut ja kiimassa kun menisit kotiisi naimaan miestäsi. Hän ihmettelisi kun peppu on nii. Liukas ja sinä liukkaampi.
- Anonyymi
Hei 58v.mies oulun eteläpuolella vois auttaa,oon terve raitis ja savuton.
- Anonyymi
peppu seksin pitää olla molemmin puolista että myös mies saa jotain peppuun
- Anonyymi
Moro. Täällä 30 vuotias kundi. Haluisin upottaa minun kyrpäni sinun peppuun.
- AnonyymiUUSI
Täällä näkyy olevan modelaattori joka poistaa asiallisia kommennteja, mutta uusin kommenttini.
Olen siis reilusti yli 50v mies. (alle 60) Olen ollut aikuinen aikana jolloin ei ollut nettiä ja ihmiset kohtasi livessä ekasta kerrasta saakka. Tiedän ettei kukaan ole niin huono ettei saa huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Ihmettelen aloittajan kaltaista parhaassa iässä olevaa naista ettei ole etsinyt oikeassa elämässä miestä sivusuhteeseen ja saanut asiaa siten hoidettua. Tiedän myös ettei ekat kerrat ole aina parhaita vaan asian oppimiseen menee joskus aikaa ja molemminpuolisia aloiteita. Nettihän on täynnä besservissereitä ja miehiä jotka ovat täydellisiä kaikessa minkä tekevät. Todellisuus voi olla jotain aivan muuta.- AnonyymiUUSI
Sinä et missään tapauksessa ollut asiallinen. Väitit häntä mm, mieheksi ja valehtelijaksi. Sen lisäksi sinä olet se ylimielinen besserwisser, joka kuvittelee olevansa se täydellinen ja kaikkitietävä, vaikka et edes sitä ymmärrä että Ihmiset ovat nykyään niin kiinni netissä ja nettideittailussa että seuraa haetaan käytännössä pelkästään sen kautta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et missään tapauksessa ollut asiallinen. Väitit häntä mm, mieheksi ja valehtelijaksi. Sen lisäksi sinä olet se ylimielinen besserwisser, joka kuvittelee olevansa se täydellinen ja kaikkitietävä, vaikka et edes sitä ymmärrä että Ihmiset ovat nykyään niin kiinni netissä ja nettideittailussa että seuraa haetaan käytännössä pelkästään sen kautta.
Anonyymi
2025-05-12 16:53:39
En kyllä väittänyt aloittajaa mieheksi.
Mutta en näe mitään järkeä hakea asioita netissä jos sen saa fiksusti myös livestä. Kyllä aikuinen ihminen tietää miten livessä suodatetaan sopiva kumppani ja saadaan asiasta toiseen siirtyen peppuyhdyntä aikaan ja ajan kanssa se opitaan.
Sen sanoin, että hyvin on nainen säästynyt yli 40-v ikään ettei ole kokenut peppuyhdyntää, kun alle 20v ikäisetkin ja jopa ala-asteen viimeisellä olleet aloittajaa reilut kymmenen vuotta vanhemmat ovat aikanaan kokeneet se ja pitävät sitä edelleenkin speciaalijuttuna. Enkä todellakaan ihaile alaikäisten sekoilua.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135213
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521894- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618