Köytyskö tietoa seuraavaan?
Täytän pian 70 ja perustan uutta osakeyhtiötä.
Koskeeko yel pakollisuus myös tässä tapauksessa?
Minustahan ei mene palkkatöissäkään työantaja kuluja ja se ei kerrytä myöskään eläkettä!
Yrittäjäeläke
9
176
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne sulle tuossa iässä yeliä enää myönnä
- Anonyymi
68 ja sitä vanhempia ei tarvitse ottaa lakisääteistä yel-vakuutusta.
- Anonyymi
Ylipäätään vanhuuseläkkeellä olijoiden ei tarvitse YEL:iä enää maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylipäätään vanhuuseläkkeellä olijoiden ei tarvitse YEL:iä enää maksaa.
Juu ei, jos on jo vanhuuseläkkeellä.
- Anonyymi
nollauruukoko eläke sääsröt valtio ottaa yeirräjhäeläkkkeen sääsräör kokonan hallintaan syöttääkseen Zelenskiä lihafasmmaksi jsa isommaksi
- Anonyymi
Menikö vähän pitkäksi?
Valtio ei ole kerännyt yrittäjiltä eläkerahastoihin yhtään mitään. Valtio ei edes hoida yrittäjäeläkevakuutusta.
Yel ei ole rahastoiva eli mitään yel-rahastoja eli säästöjä ei ole niissä yksityisissä työeläkeyhtiöissäkään, jotka yel-vakuutusta hoitavat.
Valtio osallistuu vain tukemalla yrittäjien eläkevakuutuksia, koska YEL itsessään ei pärjäisi. Toisin kuin palkansaajien TyEL
Ole siis huoleti, YEL-vakuutuksen rahoilla ei tueta Ukrainaa sen puolustaessaan itsenäisyyttään ja olemassaoloaan Venäjän hyökkäystä vastaan.
- Anonyymi
nollautuupi, valtio nollaa nuokin uudella lailla jotta Zelensky saa shampaa ja pyssyjä lisää.
Interpol vahtii jotta eläkesäästöjä ei siirrellämuualle vaan kaikki Suomen valtiolle- Anonyymi
YEL-vakuutuksesta itsestään ei valtio löydä rahaa. Vain, jos valtio lopettaa YEL:n ja MYEL:n tukemisen eli eläkkeellä olevien yrittäjien eläkkeitä.. Siinä.säästyisi muutamia satoja miljoonia.
Noilla rahoilla ei ratkaisevasti voitaisi tukea Ukrainan puolustautumista Venäjä hyökkäystä vastaan.,
- Anonyymi
Ei koske, koska olet eläkeläinen, eikä eläkettä kerry enää yli 68 vuotiaalle.
Olen itse 69 vuotias ja vielä kaksi kuukautta töissä, eikä minun ole tarvinnut enää maksaa eläkettä, ja nostin loput eläkkeestäni 68 vuotiaana.
En ole yrittäjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772