Keskusta voi huokaista 100 vuotisen valtakauden päättymistä. Huokaista siksi, että vastuu on väistynyt monille hartioille.
Revolle taas aukeaa uusi tilaisuus joko näyttää poliittinen taitonsa tai jatkaa omaa polkuaan. Jatkuvasti esillä olleena kuntapäättäjänä nyt on näytettävä todelliset kynnet.
Ajattelin, että valitusten tie olisi nyt kaluttu, mutta eihän se ole taattua. Revon äänisaalis kuntavaaleissa ei lupaa hyvää hänen kannaltaan ajatellen ylimpiä luottamustehtäviä. Pelkäänpä pahoin, että tulevat luottamustehtävät eivät Repoa tyydytä ja sen vuoksi Haapavesi ei ole valitusvapaa kaupunki.
Edellisiä 12 vuotta eivät saattaneet Kalifia Kalifin paikalle, onneksi!
Keskusta ja Repo uudessa tilanteessa
11
362
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa kun nyt tuli tuo taajama-alueen konetyötarjouskierros tyhjänä takaisin niin on nostettava parrasvaloihin eräs hanke jolla olisi taattu mittava määrä konetyötunteja
mahdollisesti vuosikymmeniksi paikkakunnan konetyöurakoitsijoille.
Harmillista että tieto Revon valtuustokausien ylitse jatkuneesta käytöksestä naisia kohtaan levisi lööppilehdistössä joita lueskellaan pitkälle myös pitäjän ja maakunnan rajojen ulkopuolella.
Nyt on epäselvää kävikö tälle projektille "Stagalat" ....???- Anonyymi
Miten se Revon kaveri? Mitä sukupuolta hän on?
- Anonyymi
Vain sika räkii.
- AnonyymiUUSI
Ja vain lapsellinen jankuttaa samaa fraasia, jos ei kerran muuta osaa. Pahempihan sinä olet. Lievästi sanottuna häirikkö.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja vain lapsellinen jankuttaa samaa fraasia, jos ei kerran muuta osaa. Pahempihan sinä olet. Lievästi sanottuna häirikkö.
Silti vain sika räkii.
- AnonyymiUUSI
Tuo vaalien alla järjestetty tarkoitushakuinen rikosilmoitus ja valituskierre avasi lopullisesti silmäni. Kuin varmuudeksi edesvastuuttomuudesta tupsahti syliin tämä
Revon edesvastuuton toiminta ABC:n neuvotteluissa.
Yrittäjiä dissattiin ja sheimattiin surutta myös paikallislehdessä.
Muutin äänestyspäätöstäni enkä kadu, koska se henkilö ketä äänestin pääsi läpi ja varmasti myös omaista lähtökohdistaan tulee työskentelemään persujen ja Revon vaikutusvallan minimoimiseksi.
Talouspolitiikasta ja yrittämisestä Repo ei ymmärrä yhtään mitään.
Tästä osoituksena kolmen vaalikauden ylitse kestänyt stallareilta kopsattu yritysvastaisuus .
Tulipunaisin kommunistikin on yritysystävällisempi ja työskentelee työpaikkojen säilymisen puolesta, Repo hännystelijöineen ei.- AnonyymiUUSI
itkua piisaa nälöjjään
- AnonyymiUUSI
Joo abc n kiinteistö tyhjää täynnä kuin ilkan puheet
- AnonyymiUUSI
Voi olla kohta sokkariki tyhyjä sitähän sää veikkaat.
- AnonyymiUUSI
Ilkkahan uhosi ja vouhkasi hommaavansa apsille kymmenen yrittäjää .
Nyt näyttää siltä että tuulehuuhtomaa puuteripersepuhetta tämäkin.
Pimeät ovat ikkunat ja tässä on hyvä esimerkki siittä ettei Ilikan sanaan voi luottaa.
Kyvytön on kohentamaan kaupungin elinoloja..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008950
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265498- 534651
- 904470
- 593619
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663283Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262856Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432621