Sitten niitä mörskiä myydään karmeilla ylihinnoilla netissä....maksakaa ihmiset velkanne niin ei tartte kiinnittää mitään. Jos mökin hinta on 150 000 niin oikea arvohan on silloin 30-35 000 euroa...aikamoista kuplaa elää siis moni kun luulee saavansa jotain työleiristä.
Moni kesämökki kiinnitetty velkaa vastaan...
5
106
Vastaukset
- Anonyymi
Millä hinnalla myisit omasi?
- Anonyymi
Millä myisit omasi, - HAH? Ei sillä ole mitään mitä myydä. P-a tenukeppi se on.
- Anonyymi
Ei mitään myydä ylihinnalla. Pyytää saa mitä haluaa, maksimia ei olekaan. Ostaja voi mielestään maksaa ylihinnan. Ja kateellisen naapurin mielestä tietenkin on aina maksettu liikaa..
- Anonyymi
Moniin mökkeihin kuuluu myös maata vesistön rannalla. Jota ei enää tehdä lisää, joten myydessä ei voi kuin voittaa. Harva kyllä enää myy.
- Anonyymi
Mitä h....tiä? Eikö maata muka tehdä enää?
Minä väitän, että kyllä tehdään. Meillä on komposti ja siitä saa lisää maata - hahhah.
Lisäksi taivaalta sataa koko ajan pieniä kiviä, joiden ansiosta maapallon ympärysmitta kasvaa, samoin pallon pinta-ala.
Älä siis levittele perättömiä juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722