Oho, onpas Hämeenkyrössä kallista kahvia ja pullaa : D
Kun 10e lapsilta ja 15e aikuisilta sisäänpääsymaksu koulun juhlaan, jossa puhe ja kahvitarjoulu : /
(mutta, tosin EI ole mikään PAKKO osallistua, voi ne kahvit ja pullat juoda kotonakin, puheista puhumattakaan--> kuka niitä laarituksia AINA edes jaksaa kuunnella)
Tuonkin kahvi+pulla ruljanssin voisi hoitaa ns, nyyttikesteinä.
Eipä muuta kun nisut kohoamaan ja uuni lämpöiseksi, kahvit saa tarjouksesta 10e/2 pak.
Kymmennys onkin, mihkä kassaan menee OIKEESTI rahat, herää vain pienoinen epäilys ` )
Rahan keräystä
Anonyymi-ap
2
182
Vastaukset
- Anonyymi
Jaetaanko niistä tuloista stipendejä tai jotain ? Pidetäänkö leirikouluja tai semmoista ??
Kaikki tuommoinen vaatii rahaa, jota kunta ei varmaankaan tarjoa. - Anonyymi
Onko tässä nyt kyseessä pienkeräys by S.F joka esittää I.G:tä matkien kappaleen "meni saakelin rahahommat pieleen "
peppu aukesi komeasti näin...
????
Hävytöntä rahastamista ja eriarvoistamista tyylillisesti Foodoraa "kun mä voin"tahi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902298
- 402181
- 791966
- 1331899
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231708- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451214- 351136