Kysyn
Minkälainen on komea mies ?
16
2332
Vastaukset
- jpntar
komea..se tarkoittaa varmaankin jotain adonis-tyyppiä..Komea mies sanan vars. merkityksessä ei kiinnosta minua..
- Matami Röhelin
Komea mies on suomijuntin vastakohta... Sanoisin että esim. Denzel Washington on komea mies.
- MysNa
makuasia :)))
- ggnojoP
soon Pekka Puupiä!
- MysNa
ggnojoP kirjoitti:
soon Pekka Puupiä!
Justhiinan aikaansaamoo?
- (.)Y(.)
MysNa kirjoitti:
Justhiinan aikaansaamoo?
näistä?.. ;))))
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=Roccoricco&btnG=Hae&meta=
Tuolta, sit valkkaat kohdan:
Les Voila !! Enfin !! Cela Fait UN AN gue nuos les attendons. UN... - MysNa
(.)Y(.) kirjoitti:
näistä?.. ;))))
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=Roccoricco&btnG=Hae&meta=
Tuolta, sit valkkaat kohdan:
Les Voila !! Enfin !! Cela Fait UN AN gue nuos les attendons. UN...näistä! Noin ulkomuodollisesti ja - näöllisesti kaikki kävis, paitsi ehkä Oliver ja muutama rastatukka :))) Huh, onneksi ei joudu valitesemaan! Oliko sulla joku suosikkipoika?? :DDD
- (.)Y(.)
MysNa kirjoitti:
näistä! Noin ulkomuodollisesti ja - näöllisesti kaikki kävis, paitsi ehkä Oliver ja muutama rastatukka :))) Huh, onneksi ei joudu valitesemaan! Oliko sulla joku suosikkipoika?? :DDD
Noissa silmä lepää.. ;))))
Onneksi, sitä ei tarvii tehdä.. :DDDD
Voi, montakin.. ;))
:-)' valuu suupielistä.. :DDD
Noista, Mirco, Jean-marie ja Tribault.. :DDD
Hups.. unohdin, että päästäkseen noita tiirailemaan, koneessa on oltava
Power Point Viewer 2003.. ;)))
Sen saa ladattua, tuosta alla olevasta linkistä,
mikäli joku sen haluaa?.. ;))))
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=PowerPoint Viewer&spell=1
- Mariella
Tähän on vähän vaikea vastata. Taitaa riippua niin paljon naisesta? Jotain yleistä kai voisi olla seuraavat määreet: Pitempi kuin 155 cm hattu päässä, ei valtavan lihava tai vastaavasti riisikeppi. Hoitaa itseään = ei tyrmää hien/pesemättömien vaatteiden hajulla ja hammaskalustokin on huoltoa saanut ja ainakaan näkyviltä puuttuvat legot eivät ole lapsuuden lelulaatikossa vaan suussa... ;-)
"Pääoma" on kuitenkin monille loppupelissä fyysistä komeutta tärkeämpi juttu. Mies, joka on fiksu ja osaa jutella kivasti yleensä vetoaa kaikenikäisiin ja -laisiin naisiin. Lörpöttelevät miehet taas ovat kaaaamaaaaliaaaa...on lihaksikas,sellanen kestoruskettunut kropan omaava mies!ja jostain syystä olen aina pitänyt miestä seksikkäänä kun hänellä on sellainen vähän vihainen ilme!:)oman lisänsä komeuteen tuo myös se,kuinka hän ottaa huomioon oman hellunsa!
..silmässä" kait se on komeus, siinä missä kauneuskin. Vanha sanonta.
Ilmeisesti tarkoitit vain ulkoisia ominaisuuksia..- Animus
Hmmm ehkä mulla menee vähän sekaisin komea ja "haluttava". Töissä on pari perinteisin kriteerein todella komeaa miestä. Ei niiden luonteessa mitään pahaa vikaa ole, ihan mukavia. Mutta haluaisin tutustua lähemmin siihen toiseen...ja tässä tapauksessa on kysymys luonteesta, itsensä likoon laittamisesta, huumorintajusta, lämminsydämisyydestä ja tiedostavuudesta. Tavallaan tän "vähemmän komean" luonne ja habitus voittaa komeat mennen tullen. Sitäpaitsi oikeasti komea mies tietää sen itsekin ja siitä seuraa ikäviä piirteitä...
Eli siis Minä voisin sanoa monta erityyppistä miestä komeaksi. Mies voi olla hoikka tai roteva, pitkä tai lyhyt, kalju tai sänkitukkainen, tumma tai vaalea, kaikissa näen jotain komeaa. Hyvät käytöstavat vielä lisää sitä charmia.
Erikoisesti pääni kääntyilee sinne missä kulkee hieman kaljuuntunut mies. Minusta heissä on sitä jotain :).- vyötiäinen777
Komea meis on sellanen, persjalkanen punakka-poskinen, hikinen limanuljaska jolla on olut-vatsansa kokoinen lompakko.
- tosi-jorma
sellanen, minkäläinen minä itse olen... ;)))
Hoplaa... ;DDD... mitähän tuli taasen pläjäytettyä... ;DDD- nyt
viitsi sitä turhaan epäillä.
Se pitää ilmeisen paikkansa mitä olen täältä lukenut jo moneen otteeseen sinusta kerrottavan.
Ja tähänkin oli pakko kommentoida vaan ohi menevänä lukijana.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3673160Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3101508En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991295Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33847