Ei tule kipinää eikä innostusta. Luultavasti olet luonteeltasikin tuollainen tai mistä lie johtuu, jokatapauksessa ei se minua varten ole. Olen pahoillani että olen antanut ymmärtää jotain, saattoi se yhdessä vaiheessa ihan totta ollakin.
Minusta tuntuu että jotain peruuttamatonta on käynyt
86
901
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Niinkö on? Asia sitten selvä mies.
- AnonyymiUUSI
Mistä se on kiinni? Sinun kipinästäkö?
- AnonyymiUUSI
Minun kipinästä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun kipinästä
Eli et syty?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun kipinästä
Miksi et sano suoraan naiselle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et sano suoraan naiselle?
Sanon kyllä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanon kyllä
Miten kauan olette tapailleet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten kauan olette tapailleet?
Kauan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kauan
5,6,7?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
5,6,7?
Sivusta - ei mult jonka kanssa ollut viime syksystä juttua. Kaikki on hyvin välillämme edelleen ja uskon että tiedät sen irl pohjalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kauan
Mikä on kauan ja ihan kunnon tapailua vai?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanon kyllä
Oottelen ☝️🤣 viikko aikaa. Sen jälkeen loppuu yhteydenpito.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - ei mult jonka kanssa ollut viime syksystä juttua. Kaikki on hyvin välillämme edelleen ja uskon että tiedät sen irl pohjalta.
Mä luulen että piakkoin meidän juttu kulminoituu johonkin kauniiseen 🥰
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on kauan ja ihan kunnon tapailua vai?
Älö vastaile tälle rynkylle
- AnonyymiUUSI
Jännä tuo että mitä vaan voi kirjoittaa koska millään ei täällä ole mitään merkitystä, ja sitten kuitenkin on. Vai onko?
- AnonyymiUUSI
Ei tätä välttämättä tule mistään huomaamaan. Olen ja elän ja annan muidenkin tehdä niin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tätä välttämättä tule mistään huomaamaan. Olen ja elän ja annan muidenkin tehdä niin
Mielenkiintoista että sanot noin.
Ehkä kannataa oppia yksi juttu elämästä.
Mies sytyttää kipinän ja nainen vastaa siihen jos on kiinnostunut.
Mutta tietysti ei kaikki sitä saa aikaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista että sanot noin.
Ehkä kannataa oppia yksi juttu elämästä.
Mies sytyttää kipinän ja nainen vastaa siihen jos on kiinnostunut.
Mutta tietysti ei kaikki sitä saa aikaan.Ehkäpä sitä kipinää ei sitten ole? Muistahan russuttaa palstasedälle, ehkä tuo helpottaa vielä joku kaunis päivä
- AnonyymiUUSI
Ihan täyttä höpötystä ja kiusantekoa jollekin!
- AnonyymiUUSI
Jollekin, jonka kaivattu kirjoittaa "jokatapauksessa". Ei ainakaan minun kaivattu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jollekin, jonka kaivattu kirjoittaa "jokatapauksessa". Ei ainakaan minun kaivattu.
Tai joltain maalittajalta ja on katkera ja joka koittaa matkia henkilöä jolla tulee paljon kirjoitusvirheitä
- AnonyymiUUSI
Tällä on selvä visio joka tekee tätä. Syystä. 😉 Sen vaan tietää. Tuskin olisi tarvetta tulla palstalle huutelemaan, kun toinen on ihan oikeassakin elämässä.
Aika ikävä taitaa olla. Hohhoijaa ja haukotus. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai joltain maalittajalta ja on katkera ja joka koittaa matkia henkilöä jolla tulee paljon kirjoitusvirheitä
Se on se katkera vaimo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tällä on selvä visio joka tekee tätä. Syystä. 😉 Sen vaan tietää. Tuskin olisi tarvetta tulla palstalle huutelemaan, kun toinen on ihan oikeassakin elämässä.
Aika ikävä taitaa olla. Hohhoijaa ja haukotus.Mitä sinäkin siinä nikkailet silmää. Oikein kun laitat ajatukset liikkeelle, niin varmaan ymmärrät että täällä on sellaisia tilanteita myös joista et tiedä.
Kommentoin ulkopuolisena. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinäkin siinä nikkailet silmää. Oikein kun laitat ajatukset liikkeelle, niin varmaan ymmärrät että täällä on sellaisia tilanteita myös joista et tiedä.
Kommentoin ulkopuolisena.En tiiä.. Tosi sekavan oloinen tuo aloittaja.
- AnonyymiUUSI
Minusta ihminen on aivan itse vastuussa siitä, mitä ajatuspylpyrää tuottaa omaan päähänsä mäistä palstaäijän teksteistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä.. Tosi sekavan oloinen tuo aloittaja.
Näinhän sinä jaksat jankuttaa vuodesta toiseen tästä kuuluisasta aloittajasta, joka on palstasetä. Keinotonta maalailua
- AnonyymiUUSI
Taitaa olla naisen aloitus peilien kautta.
- AnonyymiUUSI
Enemmänkin itsekunnioitusta jota ei anna sellaisten ihmisten keikauttaa jotka eivät itsekään tiedä mitä haluavat. Ei vihaa, katkeruutta tai muutakaan negatiivista, asiat vaan ovat näin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enemmänkin itsekunnioitusta jota ei anna sellaisten ihmisten keikauttaa jotka eivät itsekään tiedä mitä haluavat. Ei vihaa, katkeruutta tai muutakaan negatiivista, asiat vaan ovat näin
Saanko kysyä, oletko pettynyt?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen. Hän on jollekin hyvä ja sopiva, mutta en se minä ole nyt eikä koskaan. Vaadin muita asioita jotka eivät ole toteutuneet koskaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä turhautumiset pitää toisellakin hyväksyä, jos itsellä taipumusta sellainen näyttää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen. Hän on jollekin hyvä ja sopiva, mutta en se minä ole nyt eikä koskaan. Vaadin muita asioita jotka eivät ole toteutuneet koskaan
Mitä asioita? Tiesitkö vaimo - nainen siellä että toisen puhelinta ja viestejä ei saa tutkia. Ja sen pohjalta kiusata täällä. Voit syyllistyä vaikka mihin jos jatkat.
Olet tehnyt omia johtopäätöksiä ja tänne suollat niitä.
Olisitte nyt onnellisia kun teillä on toisenne. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä turhautumiset pitää toisellakin hyväksyä, jos itsellä taipumusta sellainen näyttää.
Jep. Melko tunnevammainen yksilö tuo ap.
- AnonyymiUUSI
Kuulutko sinä siihen vinttivikaisten marginaaliin, jotka elää sellaisen myrkyllisen fantasian kautta, että joku tiätty nainen kirjoittaa tätä palstaäijän saagaa aamusta iltaan? Kunhan tiedustelen. Eräältä naiselta tämä iva.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse elämääsi pettynyt kun tongit negatiivisia assosiaatioita tämän palstaäijän tarinoinnin kautta? Taidat olla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä asioita? Tiesitkö vaimo - nainen siellä että toisen puhelinta ja viestejä ei saa tutkia. Ja sen pohjalta kiusata täällä. Voit syyllistyä vaikka mihin jos jatkat.
Olet tehnyt omia johtopäätöksiä ja tänne suollat niitä.
Olisitte nyt onnellisia kun teillä on toisenne.Jaahas aloittajaäijä lähti taas tällaiselle linjalle, mistä tyhmemmänkin pitäisi osata päätellä mitä pääteltävissä on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Melko tunnevammainen yksilö tuo ap.
Eikö sulla ollut aiemmin sellainen erittäin pätevä tulkinta tästä palstaäijän proosasta, että hänellä on epäterve kiintymys-suhdemalli? Melkein kuule TEET pyrskähti pihalle. Voithan olla tietysti joku muukin toksinen urputtaja
- AnonyymiUUSI
Valehtelua ja kateutta liikaa ilmassa.
- AnonyymiUUSI
Oli mitä oli, en halua olla tuollaisessa mukana
- AnonyymiUUSI
En ole kateellinen mistään mutta valehtelu pilasi yhteyden kyllä tyystin
Siinä mokas kumpikin - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole kateellinen mistään mutta valehtelu pilasi yhteyden kyllä tyystin
Siinä mokas kumpikinMistähän on valehdeltu..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän on valehdeltu..
Sinähän sen varmasti palstatodellisuuteen itsesi rikkonut kolmen pisteen ihme tiedät. Tai tiedostat ainakin jollain tasolla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen varmasti palstatodellisuuteen itsesi rikkonut kolmen pisteen ihme tiedät. Tai tiedostat ainakin jollain tasolla
Ja tämä toki sivusta palstaäijän monologeja innokkaasti ns vedellä jatkavalle sopanhämmentäjälle, jota ei ihan heti miespuoliseksi arvaisi tämän neitimäisen juonittelun perusteella🥱
- AnonyymiUUSI
Jokainen, usea tai moni löytää varmasti sen oikeanlaisen puoliskon jonka kanssa on hyvä olla, ylä- ja alamäetkin, jonka kanssa elämä tuntuu vähintääkin hippasen paremmalta. Toivottavasti sinäkin sellaisen vielä löydät ellet ole jo löytänytkin.
- AnonyymiUUSI
Löydän kyllä tai olen löytänyt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olette siis varattuja?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö hän?.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis etsit varattuna muita.. Hyi
- AnonyymiUUSI
Jos vaadit, et voi vaatia jos itsekään et anna ja tee asian hyväksi mitään. Olet varmasti sellainen varattu, joka on pelleillyt vain toisen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Todennäköisesti. Ja odottaa liikoja, 🤔 ei siinä ole varaa vaatia.
- AnonyymiUUSI
Eipä tuo ihmetytä. En ymmärrä kokonaisuutta enää. Ei ole yhteyttä jumalaan tai vastaavaan, että voisi selventää, että mistä vetusta tässä koko hommassa on kyse. Ei tästä voi kommunikoida kuin hänen tai luojan kanssa, ja kumpikin menee v tuiksi.
Vaikka tunnen intohimoa ja rakkautta ja samanhenkisyyttä kaikkia kolmea vain hänen kanssaan, niin saa minulla olla silti muitakin rakkaita ihmisiä. Ja jos se on yksipuolista niin en syytä häntä siitä että olisi tehnyt mitään väärää. Pystyn kyllä tähän.😩- AnonyymiUUSI
Tuun rakastaan sua ainakin uniin se on lupaus.🥰❤️
Muuta ei uskalla luvata ... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muuta ei uskalla luvata ...Älä pelleile jonkun naisen tunteilla. Joko rakastaa tai ei rakasta. Aika itsekkäältä kuulostat aloittaja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä pelleile jonkun naisen tunteilla. Joko rakastaa tai ei rakasta. Aika itsekkäältä kuulostat aloittaja.
Oletko liian yksinkertainen? 🙄 Juurihan tuo kirjoitti, ettei voi luvata mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mutta sen tietää, jos on peluri toimii noin. Ei arvosta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä pelleile jonkun naisen tunteilla. Joko rakastaa tai ei rakasta. Aika itsekkäältä kuulostat aloittaja.
Juu kun kyseessä ehkä minä. Elämä ihan hajalla. 💔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muuta ei uskalla luvata ...Älä tuu. Tulee paha mieli vaan kun saa pelkkiä unia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole varaa aloittajalla sanoa mitään jos oletan oikein, että varattu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Upea palstasuhde teillä. Onnea siinä kun sotkette asianne täällä.
Jos välittää edes vähän toisesta, voi puhua asiat IRL kasvotusten. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä tuu. Tulee paha mieli vaan kun saa pelkkiä unia.
Ei sitte perkele ku ei kelpaa 😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muuta ei uskalla luvata ...Mene sä panemaan niitä helppoja naisia vaan. Älä sekoita herkkien ihmisten päitä. Ota renttu-rakastajattaria. Törkeää hajottaa toisen mieli. Häpeäisit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitte perkele ku ei kelpaa 😏
Ei kelpaa. Hyvästi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene sä panemaan niitä helppoja naisia vaan. Älä sekoita herkkien ihmisten päitä. Ota renttu-rakastajattaria. Törkeää hajottaa toisen mieli. Häpeäisit.
Niin kärsivällistä tms naista ei taida aloittajaäijä löytyä, että lähtisi siihen kaikkeen valmisteluun messiin mitä narsistisen luonteesi epävarmuus edellyttäisi. On se hyvän kokoinen olet paras älä itke viä jne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin kärsivällistä tms naista ei taida aloittajaäijä löytyä, että lähtisi siihen kaikkeen valmisteluun messiin mitä narsistisen luonteesi epävarmuus edellyttäisi. On se hyvän kokoinen olet paras älä itke viä jne.
Vai tuliko jollekki suurena yllätyksenä, että narsistisia piirteitä omaavien itsetunto on todellisuudessa hauras?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Upea palstasuhde teillä. Onnea siinä kun sotkette asianne täällä.
Jos välittää edes vähän toisesta, voi puhua asiat IRL kasvotusten.Sitäkö sinä nyt tällä kertaa kiristelet taas- aloittajaäijän monologien avulla luomaa illuusiota. Toista teistä ei ilmeisesyi edes halua palata terveen järjen pariin ns
- AnonyymiUUSI
Hmm. Luonteeltaan siis millainen?
- AnonyymiUUSI
Teennäinen runkkari. Kuulostaa pahalta tiedän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä kuulostaa. Ei eka pidä paikkaansa😔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on nainen vai
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sää mies oot kyllä just se runkku 💩😏🤢
Naiselta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten teennäinen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sää mies oot kyllä just se runkku 💩😏🤢
NaiseltaNiin se onkin. 🤣🤣 Muuta ei saa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on nainen vai
No ei tämä palstaäijä kyllä ole, mutta koita nyt pierrä sitä vihakaasua
- AnonyymiUUSI
Hmm. Et siis edes yritä keksiä mitään muuta kikkakolmosta kuin tonkia törkyä palstaäijän aloitusten kautta?
- AnonyymiUUSI
Sano se suoraan. 🫤 Tuskin edes tunnet toista aidosti. Siinähän se ongelma varmaan onkin. 🤔
Et saa anteeksi. - AnonyymiUUSI
No, lähden kuvioista kesällä. Enkä tule pitämään yhteyttä.
Saat itse soitella, jos jotain tarvitset multa. - AnonyymiUUSI
Minä reppanaa noin harmittaa. Voi pikkunen. Tuitui.
- AnonyymiUUSI
Mikä* peräti. Pitääkö ihan tuttipullo antaa niin. Pieni. Voi toista! En kestä mikä murunen mutunen aloittaja siellä. Niin lapsenomainen ja mieleltään niin pieni.
Kyllä sä vielä kasvat.
- AnonyymiUUSI
Tämä ei siis ole multa ❤️
- AnonyymiUUSI
Juu. "multa" anonyymina sanot, täällä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu. "multa" anonyymina sanot, täällä?
Jostain kommentista sinunkin on hermostuttava vissiin rutiinimomaisesti mitä tulee aloittajaäijän sydänten piirusteluun
- AnonyymiUUSI
nice, ittellä jäi vaan kusinen pska maku suuhu tästä kaikesta ja kävi myöski liian raskaaksi kaivata tyhjää. ei mitään järkeä. pää pystyyn s eon mmmoro
- AnonyymiUUSI
Rynkky Einari osaatko muuta?
- AnonyymiUUSI
Paskanjauhantaa osaa.
- AnonyymiUUSI
Se kaikki johtuu sinusta olet vain pelleilly kanssani muutenkin lähdit luotani pois niin pysy poissa eihän tuollaista kiusan kappaletta kukaan jaksa kun olet vain minä minä minä asenteella ole yksinäsi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265348- 534621
- 894380
- 583563
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv432660- 432591