Mitä sanotte näistä niin sanotuista NHL vahvistuksista minun mielestä ne ovat heikennyksiä Suomelle esim, Tolvanen on kuin sunnuntai luistelija syötöt heti pois omasta lavasta ei yhtään syöttöä omille pelkää reunoihin menoa onko valinnoissa painostettu valmentaja pennasta ottamaan helsinkiläisiä joukkueeseen vaikka ne olisi kuinka surkeita.
MM jääkiekko Suomi-Ranska
8
122
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hyvin mee.
- Anonyymi
Suomessa kehitys on tällä hetkellä alamäessä kovasti. On ollut jo pidemmänkin aikaa, ja loppua ei näy. "Keskikastin" joukkueet rypevät samoissa rapakoissa Suomalaisen jääkiekkoilun kanssa ja tämä näkyy mm. nuorten MM-kisoissa ja etenkin miesten arvokisoissa.
Entäs tämän päivän peli? Pelurit eivät saa syöttöjä kiinni, ihmeellisiä ratkaisuja, ei tiedetä kuka tekee mitä ja milloin, pelataan viivelähtöjä ja paukutellaan lämäreitä päätyyn. Ei hyvää päivää... Katsottaisiin miten muualla maailmaa pelataan kuten yhdysvalloissa ja ruotsissa. Nopeaa ja ytimekkäitä suorituksia.
pitäs itte mennä pelaamaan tuonnekki... - Anonyymi
En osaa muuta sanoa kuin että olipas lähellä täydellinen nöyryyrys "Leijonille"!
- Anonyymi
Mirrit kyni urheasti Gallian kukon.
- Anonyymi
ihan älytöntä surkiaa pelluuta että voi voi että viel pittää palijo tapahttuu muutosta (isompi!) notta voijjaa pärijätä. Ei tällä pelillä mittään jakoa kärkimaita vastaan. Ei ei ja ei.
kommentoija Juha pohjola(jopohola) - AnonyymiUUSI
Eilen NHL-pelaajat olivat kylläkin vahvistuksia vaikka aina eivät ole. Pennanen teki oudon tempun kun otti maalivahdin pois ennen kuin oli varmistettu että aloitusvoitto tulee
- AnonyymiUUSI
tosi paha moka oon sammaa mieltä.
kommentoi Juha pohjola(erakko)
- AnonyymiUUSI
NHL-vahvistus Eeli Tolvanen kyllä eilen pelasti Suomen täydellistä noyryytykseltä ja varmalta tappiolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618