Että meistä ei koskaan voi tulla mitään?
Oletko sitä mieltä
21
1566
Vastaukset
- Anonyymi
En kaipaa ketään vierelleni.
- Anonyymi
Etkö edes minua
- Anonyymi
Olisi ihana joskus käpertyä hänen viereensä vaikka meistä ei mitään tulisikaan mutta edes hetkeksi kokea se läheisyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ihana joskus käpertyä hänen viereensä vaikka meistä ei mitään tulisikaan mutta edes hetkeksi kokea se läheisyys.
Samaa toivoin minäkin. Pitkään kaipasin sitä. Mutta olen nyt sitä mieltä ettei niin ikinä tuu tapahtumaan. Luotto mennyt. Se tuntui aluksi suurelta ihmeeltä ja ihanalta siunaukselta tämä mun rakkaus häntä kohtaan. Mutta olen pahoillani. En vain jaksa enään. Herra
H hyvää loppuelämää sinulle 🩷⚓🙏 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluaisin, et me oltais niin läheisiä, et hänen kainaloon käpertyminen olisi maailman luonnollisin asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa toivoin minäkin. Pitkään kaipasin sitä. Mutta olen nyt sitä mieltä ettei niin ikinä tuu tapahtumaan. Luotto mennyt. Se tuntui aluksi suurelta ihmeeltä ja ihanalta siunaukselta tämä mun rakkaus häntä kohtaan. Mutta olen pahoillani. En vain jaksa enään. Herra
H hyvää loppuelämää sinulle 🩷⚓🙏Ketä sinäkin siinä herroittelet naiivisti laihduta ensin
- Anonyymi
Jos olet Mikki niin voi.
- Anonyymi
Sepä juuri :)
- Anonyymi
Mikä tää Mikki on?
- Anonyymi
En, vaan uskon, että meistä vielä tulee pari.
- Anonyymi
En ajattele nykyään elämää kuin noin puoli vuotta eteenpäin. Siinäkin ajassa voi tapahtua vaikka mitä suuntaan tai toiseen. Eli en yhtään tiedä.
- Anonyymi
No sepä juurikin
Itelläki on terveyden puolla semmoisia uhkuvia et pää pitää kylmänä.
- Anonyymi
Jos se olis vain tahdon ja halusta kiinni niin varmasti tulis .Mut tässä on muutakin mitä pitää ajatella
- Anonyymi
Riippuu kuka olet, mutta tällä hetkellä minusta ei voi ainakaan tulla yhtään mitään eli mun varaan ei kannata laskea.
- Anonyymi
En vaan olen sitä mieltä että meistä tulee vielä pari. Ihan saakelin kuuma sellainen 🔥🔥🔥🔥
- Anonyymi
Juuri niin rakas
- Anonyymi
En usko. Kun miten voisin ikinä tehdä vaikutuksen naiseen kun olen niin estoinen... Ei mitään mahdollisuutta.
- Anonyymi
kiusaavilla miehillä ei tee mitään sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiusaavilla miehillä ei tee mitään sivusta
Näin on. Eikä myöskään sellaista sormien läpi katsovilla. Sivusta
- Anonyymi
Olen ja se johtuu sinun käytöksestäsi mua kohtaaan
- Anonyymi
Meistä voisi kyllä tulla onnelliset, näen sen hyvin selvästi vaikka emme ehdikään enää ns. kasvaa yhteen. Ehkä emme edes tarvitsisi sitä kasvutarinaa kipuineen ja suruineen, askellettaisi onnellisten. lämpimien tuulien johdattaessa meidän omaa tietämme. Tärkeintähän siinä on rakastaa toista enemmän kuin itseään, arvostaa yhteistä hyvää ja tiedostaa mikä maailmassa on parasta, ja kuka.
https://www.youtube.com/watch?v=tjSfP_91SNs
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1515933
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603388- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763